het is een jongentjequote:
quote:
Meiden die 14 zijnquote:
Denk nou ff na. Waarom zou er dan in godsnaam eeuwige sneeuw op bergen liggen, en niet op zeeniveau?quote:
Ehhh, geleerd; elke 100 meter die je stijgt, zakt de temperatuur met 1 graad Celsius.quote:
Ah, maar de lucht in Australie stijgt dus 1 graad per 100 meter?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:30 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ehhh, geleerd; elke 100 meter die je stijgt, zakt de temperatuur met 1 graad Celsius.
Ok en jij denkt dat je 1/50ste graag verschil gaat merkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:30 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ehhh, geleerd; elke 100 meter die je stijgt, zakt de temperatuur met 1 graad Celsius.
Veel te serieus antwoordquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Denk nou ff na. Waarom zou er dan in godsnaam eeuwige sneeuw op bergen liggen, en niet op zeeniveau?
*zet zijn benen in zijn zwembad en een fohn op zijn kop*quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:32 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ok en jij denkt dat je 1/50ste graag verschil gaat merken
Niet zo moeilijk doen, het is vrijdagmiddag en warm.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ah, maar de lucht in Australie stijgt dus 1 graad per 100 meter?
Fuck die föhn en stop je kop ook in het water. Het is veels te warm andersquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:33 schreef IJsblock het volgende:
[..]
*zet zijn benen in zijn zwembad en een fohn op zijn kop*
Ja hoor!
Beste post van deze dag!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:34 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Fuck die föhn en stop je kop ook in het water. Het is veels te warm anders
meer een gevalletje 1 aprilquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:36 schreef NMGN23 het volgende:
Ik dacht ff dat je eruit zag als 10 december...
meer een gevalletje van henkzijlstraquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:15 schreef Lexxxus het volgende:
Ik was gisteren naar de kapper geweest en daarna ging ik naar de supermarkt om een krat bier te halen maar die kreeg ik gewoon niet mee, Zelfde met een staatslot
Onzin, dat zei je helemaal niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
Toen ik 17 was ofzo had ik dat ook eens in een voetbalwedstrijd. Ik pwnde mijn directe tegenstander (ik was linksback) ondanks mijn lengte van 1m71. Ook in de lucht kon ik van grotere jongens nog behoorlijk winnen, en hij toen zo:
Jezus, hoe oud ben je 12? Kleuter!
Ik: Helaas ben ik niet 12 meer, als dat wel zo was werd je wel heul erg gepwnd niet?!
En toen was ie boos
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:04 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Onzin, dat zei je helemaal niet.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:04 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Onzin, dat zei je helemaal niet.
Gepwnd kan je niet eens uitsprekenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
Toen ik 17 was ofzo had ik dat ook eens in een voetbalwedstrijd. Ik pwnde mijn directe tegenstander (ik was linksback) ondanks mijn lengte van 1m71. Ook in de lucht kon ik van grotere jongens nog behoorlijk winnen, en hij toen zo:
Jezus, hoe oud ben je 12? Kleuter!
Ik: Helaas ben ik niet 12 meer, als dat wel zo was werd je wel heul erg gepwnd niet?!
En toen was ie boos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |