Godjandikkiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:02 schreef Houniet het volgende:
Te warm op de zaakgodverdomme niet normaal meer.
[HOOLS] Het VBL-Café #1899: Rosé Oppas Huishoudbeursquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:17 schreef Grulez het volgende:
Jeetje wat zo'n tt met het aantal views doet
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
[HOOLS] Het VBL-Café #1899: Rosé Oppas Huishoudbeurs
Zo'n TT gaat in elk geval een stuk minder hard
Wat een baas.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Aap tussen de bezoekers op de tribune
Mooie foto
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:39 schreef Breach het volgende:
Zeg Houniet, waarom ga jij eigenlijk zaterdag niet gewoon naar Ajax..
Haha, zelfs daar was het niet zo erg. Het is net een kakkerlakkenplaag hier, nu. En er zitten zoveel vadsige exemplaren bij, waarom eten die lui zoveel?quote:
Dan valt er meer te snijden?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:13 schreef Silenus het volgende:waarom eten die lui zoveel?
3. Alledrie vriendinnen van elkaar. Botergeile chickies waren dat. 1 van hen gaat trouwens trouwen volgende week. Had er bij kunnen zijn, ware het niet dat Ajax Slovan lootte.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:59 schreef Breach het volgende:
Heb je trouwens een Finse chick op je lijstje kunnen afvinken?
Wel 7 jaar geluk nuquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:31 schreef RayMania het volgende:
Kutzooi. Breek ik hier een vaas, ga ik het opruimen, steek ik zo mijn hand in een glaspunt.
Bloeden stopt niet.
Zal me moeder leuk vindenquote:
Beter dan die Willem II speler die toen zn vissenkom liet vallen en allebei zn polsen doorsneed...quote:
Dat had zn moeder misschien nog wel leuker gevonden..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Beter dan die Willem II speler die toen zn vissenkom liet vallen en allebei zn polsen doorsneed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |