Zijn verhuisd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:58 schreef postmortum het volgende:
Wie woont er in Sittard(of omgeving) volgens mij is die zaak leeg , weet het niet 100% zeker
Bij sommige ontbrak de klacht en voor de rest was het gewoon pure troll-bagger.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:24 schreef appelsjap het volgende:
Ik weet niet hoor, maar al mijn klachts waren gewoon gegrond.
Oh want als er niet staat Klacht: [klacht] dan kun jij er geen klacht uithalen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij sommige ontbrak de klacht en voor de rest was het gewoon pure troll-bagger.
Stop maar even met je topicdiarree. Is bijzonder irritant nl.
Jawel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:31 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Oh want als er niet staat Klacht: [klacht] dan kun jij er geen klacht uithalen?
Als het nou onterecht/bagger was, of als er alleen maar bagger gepost werd en getrolld werd, oke. Maar in dat trouwen topic posten de mensen ook gewoon normaal, die kon toch wel open blijven.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel.
Maar die troep wat jij in een half uur produceerde was al reden genoeg om te slotteren.
Of had je hier even 1000 topics vandaag in KLB willen openen over alles wat in je opkwam ?
Ik heb er eentje geopend, maar das geen topic diarree dit is wel een serieus topic. Heb er ook moeite voor gedaan nu.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
Ik strijk over mijn hart.
Wel kappen met die ongein dan sjappie
Dat was de laatste overigens.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik heb er eentje geopend, maar das geen topic diarree dit is wel een serieus topic. Heb er ook moeite voor gedaan nu.
Nee. Sterker nog, hij is dicht. Je moet zeer dringend aan een dagboek.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:11 schreef Ensaf het volgende:
Zou een mod even de toevoeging "(met PAINT!!!)" kunnen doen aan [PAINT] Maandag ?
Bij dat topic zit nu immers een paint.
Zeg dan meteen: Ik mag je niet, dus doe ik 'm dicht.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee. Sterker nog, hij is dicht. Je moet zeer dringend aan een dagboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |