Iemand uitgenodigd?quote:Op de laatste dag van het staatsbezoek gaat de Koningin naar de piramide en ruïnes van Teotihuacan. Deze archeologische plaats nabij Mexico-stad dateert van 200 v.Chr. In de middag wordt het staatsbezoek afgesloten met een ontvangst van de Nederlandse gemeenschap.
Ja dat willen we natuurlijk wel graag horen hè!quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:04 schreef Quacker het volgende:
[..]
Iemand uitgenodigd?
bron: http://www.koninklijkhuis(...)et_6_november_2009_2
Jammer Bora-Bora, maar klopt de grensstreken blijven gevaarlijk. Zoek maar op de frontpage naar Ciudad de Juarez. Blijf je houden zolang de VS de grootste consument is van de coke. Dan wil iedereen proberen het alleen recht te hebben op de grenssmokkel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:43 schreef Bora-Bora het volgende:
Ik was 2 weken geleden bijna in Mexico, maar net niet...![]()
We waren in San Diego, maar hadden geen tijd genoeg om de grens over te piepen omdat we een (gratis) reservering in Vegas hadden...
Jammerrrr!
De Amerikanen raadden ons trouwens allemaal af om ernaartoe te gaan omdat het net over de grens niet echt bepaald super en vrij risky schijnt te zijn...
Ben er nog hoor!quote:Op zondag 1 november 2009 21:40 schreef Quacker het volgende:
Iedereen al overleden aan de griep? Tis zo stil hier.
me me mequote:Op dinsdag 3 november 2009 07:04 schreef Quacker het volgende:
[..]
Iemand uitgenodigd?
bron: http://www.koninklijkhuis(...)et_6_november_2009_2
fucking ééntje?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:30 schreef Elvislives het volgende:
Biertje als je Máxima een nalgada geeft
verslag komt er zeker.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:40 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Zo zo, mazzelkont!![]()
We willen wel een verslagje en foto's zien dan natuurlijk hè!
die kipquote:Op woensdag 4 november 2009 00:10 schreef Elvislives het volgende:
Goed, een six plus zo'n kip van de Wal-Mart, hebben we een deal? Voorwaarde is dat het gefilmd wordt.
Tof!quote:
Pffff wat flauw!!quote:Foto's niet, want in de uitnodiging staat dat camera's verboden zijn
kip VOOR de pumas?!quote:Op woensdag 4 november 2009 00:14 schreef Elvislives het volgende:
Zullen we dan een filmverslag van onze zondagochtend-kip-sessies maken? Kijken of we het record van 16 minuten brekenGaan we daarna naar de Pumas
Hoezo ben je invited?quote:
ik belde de Ambassade of ik daar geen stage kon lopen ( * copilco is op zoek naar een stage).quote:Op woensdag 4 november 2009 04:07 schreef Quacker het volgende:
[..]
Hoezo ben je invited?
In ieder geval veel plezier en bij die nalgada-kip doe ik nog wel een fles tequila. De NOS zal toch wel filmen?
iets met chili!quote:Op woensdag 4 november 2009 11:14 schreef Bora-Bora het volgende:
Oh, dat doet me eraan denken dat men hier kip wil eten, tussen de middag, en dat ik dat beest de oven nog even in moet smijten....
Iemand nog een lekker Mexicaans receptje?
Hoe laat was het die ochtend na de karaoke bar? Ook echt niet veel later dan 11.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:13 schreef copilco het volgende:
[..]
kip VOOR de pumas?!
dat is nasty.
Dat wil dus zeggen voor 11 uur 's ochtends een hele kip opeten.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:34 schreef runaway het volgende:
hahahah die WA
Ambassadrice heeft zich vast verslikt
http://gpdhome.typepad.co(...)zich-in-garnaal.htmlquote:Voor prins Willem-Alexander ligt er ook een vraag over een zinnetje in zijn toespraak woensdag tijdens een energieseminar in Mexico. Iedere fatsoenlijke Mexicaanse moeder zou de oren van haar kind hebben bedekt toen de prins het woord ‘la chingada’ gebruikte. Dat betekent zoiets als ‘verkloten’ of 'verneuken'. Iedereen in Mexico gebruikt het, zo bevestigde ook de Mexicaanse ambassadeur Jorge Lomonaco, maar niet in het openbaar. Al vindt iedereen het ook weer grappig als een hooggeplaatst persoon het wél doet, zeker als die persoon ook nog een buitenlandse prins is. Tijdens de toespraak werd dan oo hartelijk gelachen.
De opzich onschuldige zin die Alexander uitsprak was een spreekwoord: ‘camaron que se duerme se lo lleva la chingada’- een garnaal die in slaap valt, wordt door de stroom meegenomen. Het gebruikelijke woord voor stroom is ‘corriente’, maar bij Economische Zaken in Den Haag is het gezegde gewijzigd. ‘Chingada’ heeft vooral in Mexico een grovere betekenis, in Argentinië bijvoorbeeld niet. De prins was zich van geen kwaad bewust, zo werd vanuit Den Haag verzekerd. Economische Zaken heeft zelfs excuses aangeboden voor het in verlegenheid brengen van Alexander, wiens uitspraak donderdag alle Mexicaanse nieuwsbulletins haalde.
Elvislives woont daar mooi hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 03:37 schreef copilco het volgende:
HIJOS DE LA CHINGADA!!!!!
Ik ga nu eens even de nieuwe casa van Elvislives checken (en de bijbehorende manhoerenbuurt)
Beter wel doen, ivm de SwineFlu.quote:Op zaterdag 7 november 2009 06:03 schreef copilco het volgende:
Vanaf nu mijn hand dus niet meer wassen.
Waar is de nachtbus voor nodig, hier beginnen de bussen om 5.30 weer ter rijden, moet toch te halen zijn de eerste bus.quote:Op zondag 8 november 2009 09:16 schreef copilco het volgende:
[..]
Bovendien gaat er een nachtbus tussen mijn en zijn huis.
doordeweeks ja.quote:Op dinsdag 10 november 2009 06:07 schreef Quacker het volgende:
[..]
Beter wel doen, ivm de SwineFlu.
[..]
Waar is de nachtbus voor nodig, hier beginnen de bussen om 5.30 weer ter rijden, moet toch te halen zijn de eerste bus.
Omdat held Copilco om 2 uur weg wilde, hij was moequote:Op dinsdag 10 november 2009 06:07 schreef Quacker het volgende:
[..]
Beter wel doen, ivm de SwineFlu.
[..]
Waar is de nachtbus voor nodig, hier beginnen de bussen om 5.30 weer ter rijden, moet toch te halen zijn de eerste bus.
Whehe daar ben ik nog naar een feest geweest, zou een bruiloft moeten zijn maar werd 2 dagen van tevoren afgelastquote:
Da's handig indd...quote:Op maandag 16 november 2009 06:59 schreef Quacker het volgende:
Altijd fijn mensen uit NL die geen rekening houden met het tijdsverschil...
Zeker niet als je net in bed ligt na het stappen...
8.31 om precies te zijn...quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:40 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Da's handig indd...![]()
Hoe laat ging de telefoon?
FYI het was op zondagquote:Op dinsdag 17 november 2009 02:42 schreef Bora-Bora het volgende:
Een opgewekte Hollander die denkt dat iedereen 's morgens al om 7 uur op z'n werk cq aan z'n studie zit?!
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:13 schreef Elvislives het volgende:
Stel ze ff aan me voor dan, regel ik meteen een manvrouwtje voor je pa
Hahaha wat ís dat toch met mij? Bij Runaway in huis was het altijd als ik de deur binnenstapte "oooh nee nu begint de chaos alweer..."quote:Op donderdag 19 november 2009 19:16 schreef copilco het volgende:
[..]
je bent hier in mijn huis ook al de meest notoire gast ooit. Ik denk niet dat mijn ouders dat gaan managen.
Dat wippen, dat was die gozer met die baard die zo stonk met dat dikke nichtje van mijn huisgenoot.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:36 schreef Elvislives het volgende:
Dat kind zat altijd alleen maar op ons te zeiken en jij had me zelf de opdracht te geven te kutten. Dat ik vervolgens de enige ben die dat doet is niet mijn schuld. En de vraag was "is dat een puist of een moedervlek?" want dat was wat twijfelachtig bij haar.
Popo de Paloma is een volstrekt geaccepteerde uitspraak in Mexicaanse kringen als het over een Fransoos gaat.
Dat wippen kan ik me niet herinneren en dat van orgasme ging over voortplanting. Het condoom maakt dat weer wat tegenstrijdig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |