quote:Op zondag 27 september 2009 03:17 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Chaos hoe? Licht 's toe?(en have fun!)
quote:Op maandag 28 september 2009 00:19 schreef copilco het volgende:
Copilco is de wijk waarin ik regelmatig dronken word
quote:Op maandag 28 september 2009 00:19 schreef copilco het volgende:
Copilco is de wijk waarin ik regelmatig dronken word
Ik vind Copilco wel een schattig woordjequote:Op maandag 28 september 2009 00:32 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
![]()
Goedzo Elvis, zo mag ik het lezen.![]()
En Molticopilco, wat nu als je ooit gaat verhuizen??
True, alleen D.F. is dan niet echt de plek voor een vrouw te zoeken.quote:
nogal niet inderdaad!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:49 schreef Quacker het volgende:
[..]
True, alleen D.F. is dan niet echt de plek voor een vrouw te zoeken.
Huisgenootje noemt ie dat, oue smeerlapquote:Op maandag 5 oktober 2009 06:47 schreef copilco het volgende:
What the fuck zijn Fresas elvisito?
Hebben jullie nog wat cools gedaan dit weekend?
Ik heb Queretaro, Tequisquiapan, Uruapan, Morelia, Bernal en Patzguaro uitgecheckt met mijn huisgenootje. Zeer interessante historische steden/dorpen.
twee overige NL-ers die hier ook studeren, hebben ook een visum. Ik hoor van hun ook niets anders dan intens leed. Intense bureaucratie en niemand heeft een idee wat die aan het doen is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:50 schreef Quacker het volgende:
Hmmmm, Pinche migracion, of ik ff 2042 pesos wil betalen zodat ze mijn werk kunnen veranderen op me visum, want Quacker heeft een andere baan.
Jeps, onzin allemaal, wie verwacht er nou dat een bedrijf als IBM zijn belasting niet betaald...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 04:30 schreef Elvislives het volgende:
Moet je ook weer dat hele process doorlopen van brieven, documenten (acta constitutiva, ultimo pago derechos) Quacker? Dikke onzin!
Ik ga verhuizen, kom pal naast metro Revolución te wonen, prachtig utizicht vanaf het dak, alleen wordt het even afwachten hoe veilig de buurt is
Je snapt dus niet wat ik zei, is niet erg, mag je best zeggenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 05:34 schreef Elvislives het volgende:
Jij plaatst gewoon weer een nutteloze bijdrage en vervolgens verplaats je het naar de poster die erop reageert.
Maar goed, als je niks wil zeggen is dat mooi, hebben we hier geen last van je.
volgende week house warming party?!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 04:30 schreef Elvislives het volgende:
Moet je ook weer dat hele process doorlopen van brieven, documenten (acta constitutiva, ultimo pago derechos) Quacker? Dikke onzin!
Ik ga verhuizen, kom pal naast metro Revolución te wonen, prachtig utizicht vanaf het dak, alleen wordt het even afwachten hoe veilig de buurt is
Ach, ik gaf je een reactie en je reageert als een zwakzinnige en nu is het mijn fout. Het wordt steeds gekkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 05:34 schreef Elvislives het volgende:
Jij plaatst gewoon weer een nutteloze bijdrage en vervolgens verplaats je het naar de poster die erop reageert.
Maar goed, als je niks wil zeggen is dat mooi, hebben we hier geen last van je.
Ja, ik zou me persoonlijk fijner voelen als er net een is geweest, maar iedereen weet dat ooit weer een komt. Alleen weet je niet of dat vandaag is, over een week, over een jaar of over 10 jaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:42 schreef copilco het volgende:
Heb je het nou over aardbevingen?
Das 24 jaar geleden.
BOEIEN
Goed dat je Elvis aanpaktquote:
daarom ook maar niet in Californië of Japan gaan wonen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja, ik zou me persoonlijk fijner voelen als er net een is geweest, maar iedereen weet dat ooit weer een komt. Alleen weet je niet of dat vandaag is, over een week, over een jaar of over 10 jaar
Er zijn overigens wel goede manieren om aardbevingen min of meer te kunnen voorspellen
Nee, maar als ik daar zou gewoon zou ik in ieder geval in een wijk gaan wonen waar de huizen niet instortenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:00 schreef copilco het volgende:
[..]
daarom ook maar niet in Californië of Japan gaan wonen?
Als god je nodig heeft weet hij je toch wel te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |