Is er een bepaalde tijd waarop geile kwartjes wel kunnen dan?quote:
Ja, kijk:quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:18 schreef Jarno het volgende:
Top, die mag ook komen.
ik had 't over het komenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Is er een bepaalde tijd waarop geile kwartjes wel kunnen dan?
Mag dat ook al niet voor bepaalde tijden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oooh, dat mag niet, H. Cocaďne is baaaaad for you, m'kay?
Het is de Wim in mijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:45 schreef Jarno het volgende:
HAHAHAHA MOBLO ZEI KUT IEDEREEN ZAG JE DAT ZAG JE DAT!!!!111111?????
quote:
Zo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2004 13:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:45 schreef Jarno het volgende:
HAHAHAHA MOBLO ZEI KUT IEDEREEN ZAG JE DAT ZAG JE DAT!!!!111111?????
Waar ergens?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sterker nog, er zat een man in me
Ga. Nu. Dood.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh my, jullie zijn echt het meest rotte gedeelte van fok!
Vind je wel lekker he een man in je?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sterker nog, er zat een man in me
hou op, schei uitquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:51 schreef Houzer het volgende:
[..]
Vind je wel lekker he een man in je?
Dood gaan we allemaal, snuifbolleke.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Doe eens niet zo mal! Ik ga heul niet sterven!
Dat sowieso! er zijn 2 dingen zeker in je leven.. dat je sterft en dat je belasting moet betalen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dood gaan we allemaal, snuifbolleke.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:53 schreef Houzer het volgende:
Ow JK die 5 jaar klopt niet kom ik net achter na wat hoofdrekenen, het is inmiddels al zo'n 7 jaar feest.
Zo beter?quote:Op vrijdag 7 augustus 1834 13:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Och van mij mag je al eerder sterven aan een dikke tumor tussen je teelballen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat sowieso! er zijn 2 dingen zeker in je leven.. dat je sterft en dat je belasting moet betalen..alleen het NU gedeelte ben ik nog niet van plan.. eerst Motorbloempje maar eens een veeg geven
dan mag ik sterven..
pardon?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat sowieso! er zijn 2 dingen zeker in je leven.. dat je sterft en dat je belasting moet betalen..alleen het NU gedeelte ben ik nog niet van plan.. eerst Motorbloempje maar eens een veeg geven
dan mag ik sterven..
Aw, wat lief!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:55 schreef Houzer het volgende:
[..]
Och van mij mag je al eerder sterven aan een dikke tumor tussen je teelballen.
Trek een nummertje ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan mag ik sterven..
en dan moet ik in jullie liefdes elixer roeren? dacht het niet! laat maar! Dan sterf ik voorlopig maar niet..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Trek een nummertje ja.
Wim zit er nog in, en daarna zijn Houzert en ik aan de beurt.
Je scrotum is toch al een broedplaats voor diverse SOA's.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aw, wat lief!nu is het mogen.. dan wil ik er nog wel eens over nadenken
WTF u don't like my manjuice?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dan moet ik in jullie liefdes elixer roeren? dacht het niet! laat maar! Dan sterf ik voorlopig maar niet..
Twee vragen Rip.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:59 schreef Ripley het volgende:
snuit, doe eens aardig tegen de oldbies
Sorry Rip, ik liet me even gaan...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:59 schreef Ripley het volgende:
snuit, doe eens aardig tegen de oldbies
Braaf zo. En nu hup naar singles waar je thuishoortquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sorry Rip, ik liet me even gaan...
neuh, ik begin me daar aan bepaalde personen behoorlijk te irriterenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Braaf zo. En nu hup naar singles waar je thuishoort
Vooral vraag 2 wekt mijn interesse.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Twee vragen Rip.
1) Wie is die snuito?
2) Hoe laat ben je bij bij en H vanavond?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ook ik ben een oud verlept semi dood lijk, net als jullie
quote:
Die is er dus niet H, oplette!quote:
jij bent de uitzondering die de regel bevestigd!quote:
Op het moment staat ze in een file geloof ik.quote:
Iemand een emmer?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij bent de uitzondering die de regel bevestigd!Jij wordt alleen maar mooier naarmate je rijper wordt
Goeiende gloeiende.quote:
Noem je Ripley nu een oud lijk?quote:
Issie al weg?quote:
Van mij! Afblijven.quote:
Met zulke uitspraken is het logisch dat je in SIngles post.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij bent de uitzondering die de regel bevestigd!Jij wordt alleen maar mooier naarmate je rijper wordt
op weg naar de bruiloft van Pandorah?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Op het moment staat ze in een file geloof ik.
Of delen.quote:
' rijper 'quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:08 schreef Houzer het volgende:
[..]
Met zulke uitspraken is het logisch dat je in SIngles post.
Als ik ja zeg, verraad ik dan iets of niet?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
op weg naar de bruiloft van Pandorah?
Please say yes.quote:
Die Snuitekut hoef ik niet hoor. Dat lijkt me zo'n zeikwijf!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:09 schreef Houzer het volgende:
Maar J. als er vanaaf nu een kliek dames voor de deur staat moeten we het ff eerlijk verdelen zeg maar.
Wie wil jij? En wie wil jij vooral niet?
1tje die staand kan plassenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die Snuitekut hoef ik niet hoor. Dat lijkt me zo'n zeikwijf!
Niet dat ik weet maar ik ben bang dat ik weer in een onwijs 'die-mag-niet-komen-en-die-wel-dus-die-moet-dood' wespennest terecht kom ofzo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
verraden? mag je meedoen met de huwelijksnacht?
Is er een bruiloft?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar ik ben bang dat ik weer in een onwijs 'die-mag-niet-komen-en-die-wel-dus-die-moet-dood' wespennest terecht kom ofzo..
oh, het boeit mij allemaal vrij weinigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar ik ben bang dat ik weer in een onwijs 'die-mag-niet-komen-en-die-wel-dus-die-moet-dood' wespennest terecht kom ofzo..
je geeft meteen het antwoord zelf al..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:12 schreef Houzer het volgende:
[..]
Is er een bruiloft?
WAAROM BEN IK NIET UITGENODIGD?
*Vieze gedachtes heeft*quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, het boeit mij allemaal vrij weinig
afzonderlijk vind ik de dames over het algemeen wel aardig, maar bij elkaar, dat verdraag ik niet. Na de vrijgezellenparty van octopussy heb ik echt wekenlang geen vrouwen kunnen zien...
Heeft YP de foto's van die Cosmo-meet nooit laten zien?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:24 schreef Jarno het volgende:
Ja doe eens vieze details geven mo. Hebben jullie nog kussengevecht slechts in bh en stringetje gehouden?
Ik moet er geloof ik eens naar vragen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heeft YP de foto's van die Cosmo-meet nooit laten zien?
"Lesbian Wedding Shower #34".quote:
Met de gordijnen open?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:35 schreef Jarno het volgende:
Ik ga het vanavond dus niet stiekum doen.
Echt zo midden voor het raam he. Whoppa!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:36 schreef Houzer het volgende:
[..]
Met de gordijnen open?
Of buiten op straat in de speeltuin bijv.
Uiteraard, wel beleefd blijven he!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:42 schreef Houzer het volgende:
Wel vriendelijke knikken naar voorbijgangers.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dan zeggen dat je zo een variant hebt bedacht op zo'n hilarische gecrashte ooievaar.
Ik denk niet dat ze het kan waarderen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:48 schreef Houzer het volgende:
Je kan je zaad ook op een knuppel schieten, en dan die knuppel bij je vriendin op dr gezicht rammen.
En dan heel hard lachen: Hahaha ik kwam in je gezicht
Bovendien kan je vrouw er dan achterkomen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:49 schreef Jarno het volgende:
Ik denk niet dat ze het kan waarderen.
Ohja. Ik noem mijn vrouw soms nog steeds mijn vriendinquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bovendien kan je vrouw er dan achterkomen.
Laat me niet alleen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:52 schreef Jarno het volgende:
Zo. Toch maar eens zo op huis aan gaan dan. Goed geregeld.
Alvast naar mij toe. Denk ik.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:55 schreef Houzer het volgende:
Waar zijn de vrouwen gebleven eigelijk?
Op d'r Medion flatscreen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:59 schreef Houzer het volgende:
Die Qwea is volgens mij zo'n doorgerookte linkse hippie met been en okselhaar, en die woont in zo'n flatje dat naar hond stink, alwaar zij de hele dag op de bank naar tommy's teleshop ligt te kijken.
Kom jij?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
komt Qwea niet naar de 10 jaar meet ofzo?
quote:
Bedoelde ik niet.quote:
Ik weet hoe je je voeltquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:01 schreef Jarno het volgende:
Ik heb nog steeds geen flatscreen trouwens..
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neh, zij is eerder zo een ongewassen Wilders-stemmer.
Mensen die het met Fok!k(st)ers doen, brrrrr.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:01 schreef Ripley het volgende:
Qwea doet het toch met MikeyMo? Nuff said
Bij mij blijft zoiets altijd hangen in volkomen besluiteloosheid. Uit angst een miskoop te doen koop ik maar niks.quote:
Uitzonderingen daargelaten he.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mensen die het met Fok!k(st)ers doen, brrrrr.
Da's bali voor je!!!!11111111quote:
Sorry.quote:
Dus als Scandy of Jerney zou....., dan zou jij niet........quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mensen die het met Fok!k(st)ers doen, brrrrr.
Als je nog één keer liefje zegt mag je nooit meer aan mijn spaanse worstje zitten R.quote:
Nee, eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:03 schreef Jarno het volgende:
Uitzonderingen daargelaten he.
sWel.quote:
Whehehehe.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
jerney en Scandalous zitten (bijna) nooit meer op Fok!, dus die tellen niet mee, H.
Ik zag moblo staan in de topiclist als laatste poster en dacht dat zei dit getikt had.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:07 schreef Houzer het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel weer een keer een fokster doen.
*Yppy opbelt*
JA NIETES DUS Hč!!!1111111quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:08 schreef Ripley het volgende:
Ik heb vorige week met jerney en scandy in de jacuzzi gezeten, JK
En ik zat er net zo lekker op.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
dat sproedje heeft je echt van je apropos getyft J.!
Dromen zijn dus geen bedrog.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:08 schreef Ripley het volgende:
Ik heb vorige week met jerney en scandy in de jacuzzi gezeten, JK
Dat moeten vrouwen sowieso.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik las poetsen..
Ik las neuken.quote:
gelukkig heet ik eigenlijk Wimquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat moeten vrouwen sowieso.
Vinger ze!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Rukze heren!
Tja ik had beter een lijn speed kunnen nemen vanochtend in plaats van een bolletje met ham.quote:
Wat is er met die tiet aan de hand?quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
Houzer, speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Neuh das normaal. Hoe moe ik ook ben, een portie tiet spot ik altijd.quote:
Dat ligt een beetje aan mijn koffie afspraak.quote:
Maar je bent "alleen"thuis vanmiddag?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan mijn koffie afspraak.
Alstie vroeg komt (hij belt me eerst) dan ga ik vroeg
Ja maar ik weet niet hoelangquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:23 schreef Houzer het volgende:
[..]
Maar je bent "alleen"thuis vanmiddag?
Ah je wilt neuken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet hoelang
Hubbie komt vandaag thuis en ik hoop dat dat al vroeg is
O nee hoorquote:
bah, wat klefquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:28 schreef Tally het volgende:
[..]
O nee hoor
Das niet mijn hoofdreden.
Ik wil gewoon een knuffel van hem!
Uhhu. Ik heb hem gemist!quote:
Maar een paar dagen. Vanaf vrijdag. En met zijn motorvrienden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
hoe lang was hij weg en waarom?
Het is toch een volwassen kerel mag ik hopen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
Als mijn vent alleen met de motor zo lang weg zou zijn zou ik ook blijer zijn dan 'normaal'
gelukkig gaan we altijd samenmaar toen hij in het begin van onze relatie op wandelvakantie ging, 2 weken, met z'n beste vriend, was dat ook echt killing
vanwege de 'gevaren' die ik overal zag
ik ben een doemdenkerquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:44 schreef Ripley het volgende:
Als mijn vriend op wandelvakantie wil wens ik hem veel plezier, ik zou echt geen moment aan vallende rotsblokken denk ik. Maar ik zou ook geen enkele verleidingen voelen om mee te gaan
Nou ja hij is ook anderhalve week weg geweest met zijn motor maatjes.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
Als mijn vent alleen met de motor zo lang weg zou zijn zou ik ook blijer zijn dan 'normaal'
gelukkig gaan we altijd samenmaar toen hij in het begin van onze relatie op wandelvakantie ging, 2 weken, met z'n beste vriend, was dat ook echt killing
vanwege de 'gevaren' die ik overal zag
Ik zou die van mij ook niet tegenhouden als hij dat graag zou willen, maar dat wil hij nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja hij is ook anderhalve week weg geweest met zijn motor maatjes.
Maar zoals ik al zei voorheen heb ik er nooit last van gehad. Hij gaat elk jaar 3 keer zonder mij met de motor weg. En moet hij ook lekker blijven doen.
Je bent het hele jaar al actief aan het doen op je werk en thuis. Dan ga je in je VAKANTIE toch niet actief shit lopen doen? Het is de bedoeling dat je uitrust.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
de hele dag op je luie reet aan hetzelfde strand liggen = voor mij geen vakantie
Hij wil het wel. En het liefst wil hij dat ik mee ga. Maar dat wil ik nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou die van mij ook niet tegenhouden als hij dat graag zou willen, maar dat wil hij niet
jij had toch overigens ook een motor-rijbewijs? of niet?
Omdat je niet achterop mee wil? of gewoon het hele mannen-weekendje nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij wil het wel. En het liefst wil hij dat ik mee ga. Maar dat wil ik niet
Ik heb er niets mee.
En nee ik ben toen gezakt voor mijn rijbewijs. Volgende maand ga ik weer beginnen
Ik wil niet meer achterop. Als je zelf gereden heb weet je hoe leuk het is.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Omdat je niet achterop mee wil? of gewoon het hele mannen-weekendje niet
En tof! Het is zo heerlijk
Vakantie moet ver en warm.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je bent het hele jaar al actief aan het doen op je werk en thuis. Dan ga je in je VAKANTIE toch niet actief shit lopen doen? Het is de bedoeling dat je uitrust.
Prima dat jij wil wandelen maar ik snap niet hoe je dat vakantie kan noemen.
Zeg jij er van Houzer?
Hoe geil zijn de hoertjes in Bangkok?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Hier is de vakantieman. Wat willen jullie weten?
so true!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil niet meer achterop. Als je zelf gereden heb weet je hoe leuk het is.
groot gelijkquote:En het is niet een hele mannen weekend gingen ook vrouwen mee met de auto.
Die hebben namelijk de spullen van hubbie meegenomen.
Maar het lijkt me gewoon niets. Wat heb ik er te zoeken
Nee liefje nog nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |