Is er een bepaalde tijd waarop geile kwartjes wel kunnen dan?quote:
Ja, kijk:quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:18 schreef Jarno het volgende:
Top, die mag ook komen.
ik had 't over het komenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Is er een bepaalde tijd waarop geile kwartjes wel kunnen dan?
Mag dat ook al niet voor bepaalde tijden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oooh, dat mag niet, H. Cocaïne is baaaaad for you, m'kay?
Het is de Wim in mijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:45 schreef Jarno het volgende:
HAHAHAHA MOBLO ZEI KUT IEDEREEN ZAG JE DAT ZAG JE DAT!!!!111111?????
quote:
Zo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2004 13:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:45 schreef Jarno het volgende:
HAHAHAHA MOBLO ZEI KUT IEDEREEN ZAG JE DAT ZAG JE DAT!!!!111111?????
Waar ergens?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sterker nog, er zat een man in me
Ga. Nu. Dood.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh my, jullie zijn echt het meest rotte gedeelte van fok!
Vind je wel lekker he een man in je?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sterker nog, er zat een man in me
hou op, schei uitquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:51 schreef Houzer het volgende:
[..]
Vind je wel lekker he een man in je?
Dood gaan we allemaal, snuifbolleke.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Doe eens niet zo mal! Ik ga heul niet sterven!
Dat sowieso! er zijn 2 dingen zeker in je leven.. dat je sterft en dat je belasting moet betalen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dood gaan we allemaal, snuifbolleke.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:53 schreef Houzer het volgende:
Ow JK die 5 jaar klopt niet kom ik net achter na wat hoofdrekenen, het is inmiddels al zo'n 7 jaar feest.
Zo beter?quote:Op vrijdag 7 augustus 1834 13:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Och van mij mag je al eerder sterven aan een dikke tumor tussen je teelballen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat sowieso! er zijn 2 dingen zeker in je leven.. dat je sterft en dat je belasting moet betalen..alleen het NU gedeelte ben ik nog niet van plan.. eerst Motorbloempje maar eens een veeg geven
dan mag ik sterven..
pardon?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat sowieso! er zijn 2 dingen zeker in je leven.. dat je sterft en dat je belasting moet betalen..alleen het NU gedeelte ben ik nog niet van plan.. eerst Motorbloempje maar eens een veeg geven
dan mag ik sterven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |