Swarmahoer = juup volgens mijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:11 schreef mooiboi89 het volgende:
P.S. swarmahoer lijkt juup, alsof ik nooit weg ben geweest
Nee natuurlijk niet laat me niet imponeren door een stel apen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
En heb je dat gegeven of niet?
checkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zou je aan de TT kunnen toevoegen: (incl. paint!)
Dat ben ik vergeten
Omdat ze weten dat de gemiddelde vrouw geen cent te makken heeft en parasiteert op kneuzen die denken dat ze kunnen neuken die avondquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:17 schreef Breathtaking het volgende:
Ik denk dat ze zulke dingen niet vragen aan vrouwendat is wel chill.
Jammer dat er geen homobeveiligers zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:17 schreef Breathtaking het volgende:
Ik denk dat ze zulke dingen niet vragen aan vrouwendat is wel chill.
Paradiso was ook ooit een kerk...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:20 schreef J.Herrer het volgende:
Uitsmijters voor een kerk? Is dat voor lastige koningdavid-types ofzo
Die gast rechts lijkt trouwens op Vin diesel
Toch niet de KLB-modjes?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:20 schreef swarmahoer het volgende:
ik ken nog wel 2 goede portiers
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Jammer dat er geen homobeveiligers zijn.
Haha boelerquote:
Of omdat ze weten dat vrouwen die tenten toch wel binnen komen en geen behoefte hebben om beste maatjes te zijn met de beveiliging om indruk te maken op anderen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat de gemiddelde vrouw geen cent te makken heeft en parasiteert op kneuzen die denken dat ze kunnen neuken die avond.
De zonnebril hing aan m'n polo. Had de hele middag al op het terras gezeten en toen was het weldegelijk nodig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:27 schreef OldJeller het volgende:
Ik weet niet wat erger is.. dát, of dat je 'savonds met een zonnebril rondloopt en op die manier ook een tent binnenstapt.
En hoe is dat fooi gerelateerd?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of omdat ze weten dat vrouwen die tenten toch wel binnen komen en geen behoefte hebben om beste maatjes te zijn met de beveiliging om indruk te maken op anderen.
Nou als jij die beste man elke keer een dikke fooi geeft als je weg gaat dan herkent hij je na een tijdje wel en mag je misschien zelfs eerder naar binnen enzoquote:
Oh. Is dat normaal onder jongens?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou als jij die beste man elke keer een dikke fooi geeft als je weg gaat dan herkent hij je na een tijdje wel en mag je misschien zelfs eerder naar binnen enzowaar je dan ongetwijfeld mee op kan scheppen.
Alsof die coke-snuivende apen dat kunnen onthouden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou als jij die beste man elke keer een dikke fooi geeft als je weg gaat dan herkent hij je na een tijdje wel en mag je misschien zelfs eerder naar binnen enzowaar je dan ongetwijfeld mee op kan scheppen.
Ja en ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:43 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Oh. Is dat normaal onder jongens?
Ben ik nu homo?
5th avenue toevallig? Daar ben ik ook al een keer of 3 geweigerdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:12 schreef trancethrust het volgende:
Aha, wellicht was dat waarom ik op gegeven moment niet meer naar binnen mocht bij zo'n baggertent aan de korenmarkt.
Eerder naar binnen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In mijn pauperdorp hebben de clubs geen rijenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
Eerder naar binnen?Ben jij zo'n faalbaas die in de rij staat te wachten tot je de club in mag?
![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:44 schreef Nielsch het volgende:
Ik weiger ze fooi te geven, puur en alleen omdat ze hun werk doen. Daar hebben ze toch een baas voor?
Mensen die hun werk doen krijgen al betaald. Fooien vind ik niet nodig, dan vragen ze maar om opslag bij hun baas.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:56 schreef Repeat het volgende:
Dat mensen hun werk doen vind ik geen reden om geen fooi te geven, bij het eten oid doe je dat toch ook?
Goede reden om geen fooi te geven is omdat het vaak asociale paupers zijn die fooi bijna afdwingen
Kan dat niet die al een aantal jaren failliet zijnde discotheek in Maastricht zijn, the Nightlife.quote:
Fooi geven = extra service. En nee, dat behoort niet standaard te zijn, aangezien het onmogelijk is om dat bij iedereen te doen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Mensen die hun werk doen krijgen al betaald. Fooien vind ik niet nodig, dan vragen ze maar om opslag bij hun baas.
Ben je ook niet, maar dat denken die uitsmijters zelf vaak wel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:45 schreef Maikuuul het volgende:
Je bent niet verplicht hoor, je kunt ook gewoon langslopen.
Nee, omdat ze, als je aan het einde van de nacht dronken naar buiten wankelt, ze je gratis en voor niets nog even een tik tegen je achterste kunnen verkopen, de gluiperdsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of omdat ze weten dat vrouwen die tenten toch wel binnen komen en geen behoefte hebben om beste maatjes te zijn met de beveiliging om indruk te maken op anderen.
In zwolle heb je twee kerken die nu voor feestjes gebruikt worden (proosdij en broerenkerk geloof ik)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan dat niet die al een aantal jaren failliet zijnde discotheek in Maastricht zijn, the Nightlife.
Was ook in een oude kerk
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:20 schreef swarmahoer het volgende:
ik ken nog wel 2 goede portiers
[ afbeelding ]
..terwijl je met een flinke knipoog je laatste 50 cent muntstukje, dat je eigenlijk wilde bewaren voor de winkelwagentjes, in z'n knuistje drukt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:05 schreef SpookY22 het volgende:
Reactie die die bouncert van mij kon krijgen, Hey gup is je loon al niet meer voldoende.
Bedankt, je hebt me laten glimlachen vandaag.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:50 schreef zovty het volgende:
[..]
..terwijl je met een flinke knipoog je laatste 50 cent muntstukje, dat je eigenlijk wilde bewaren voor de winkelwagentjes, in z'n knuistje drukt.
Wordt ook vrij lastig als je noiot buiten komtquote:
Ik ben wel eens buiten geweestquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Wordt ook vrij lastig als je noiot buiten komt.
Weigeren ze dan minderjarige meisjes? Hier geraken die zeer makkelijk binnen hoor, minderjarige jongens daarentegenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik geef nooit fooi.Opgefokte steroid apen.
Het enige wat ze doen is overal op los beuken en minderjarige meisjes weigeren.
Daar was een reden voor...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |