Dank je voor de tip.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:33 schreef aychelle het volgende:
Ik vraag em af of jullie hier iets van mee hebben gekregen, want het is daar een seriuese boel. Mensen die denken dat Amsterdam al gevaarlijk is of ghetto's hebben moeten daar eens naar toe gaan.
Eeerm, haal je nu niet Ken Livingstone (voormalig burgermeester) en Boris Johnson (huidige) door elkaar?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:36 schreef ShaoliN het volgende:
Er is natuurlijk wel het nodige in het nieuws geweest m.b.t. de vele steekpartijen. London heeft momenteel een veel te softe tering burgemeester die de verpaupering juist in een stroomversnelling gebracht heeft.
Je zou het ook om kunnen draaien, als jij niet de moeite wilt nemen iets beter te typen, zou je ook geen topics kunnen openen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:37 schreef aychelle het volgende:
oja, natuurlijk niemand maakt spelfouten, maar als jullie niet willen reageren op het verhaal blijf dan weg
ja blijkbaar, ik denk dat die jongens die in die gangs zitten gewoon echt niks te doen hebben. Veel werkloosheid, geen vaders, ergens bij willen horen en veel geld willen verdienen. ze hebben gewoon een slehct toekomst beeld voor ogen en ze denken dat dit hun enige uitweg isquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:36 schreef ShaoliN het volgende:
Er is natuurlijk wel het nodige in het nieuws geweest m.b.t. de vele steekpartijen. London heeft momenteel een veel te softe tering burgemeester die de verpaupering juist in een stroomversnelling gebracht heeft.
Uhhmmm.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eeerm, haal je nu niet Ken Livingstone (voormalig burgermeester) en Boris Johnson (huidige) door elkaar?
Ja van Parijs heb ik ook gehoord is ook erg jah. Maar parijd heb je vaak dat ze zich tegen de regering richten. In londen heb je zo'n 100 gans die zich tegenelkaar richten el elkaar neersteken in de leeftijd van een jaar of 12 tot met 19. Het zijn inderdaad vaak immigranten, en jah .. Londen is veel groter dan Amsterdam maar Amsterdam is veel beter geregeld etc. London had deze problemen eerder moeten voorzien. En die nieuwsberichten hoor je vaak genoeg in Engeland, hier niet inderdaad ..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:37 schreef NikkelCobalt het volgende:
Volgens mij hebben meer grote steden hier last van. Suburbs met immigranten van Parijs, wat veel in het nieuws was bijvoorbeeld. Volgens mij heeft Berlijn ook wel wat rotte plekken.
Over het aantal berichten in de media over steekpartijen etc word niet overal evenveel bericht.
En ja, Amsterdam is hier veel te klein voor
Inderdaad, maar tot zover is Amsterdam nog zo erg nog niet, daarom vind ik het zo grappig dat sommigen denken dat Amsterdam Ghettó's heeft. Zelfs de bijlmer (kwam mijn zus vaak) is minder erg dan de meeste plaatsen in londen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:40 schreef OldJeller het volgende:
Daarom moeten we hier geen ghetto's creëren, al lijken sommige wijken daar al op.
ik typte wat snelquote:
Toenemend analfabetisme is de eerste uitingsvorm van ghettovorming.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:37 schreef aychelle het volgende:
oja, natuurlijk niemand maakt spelfouten, maar als jullie niet willen reageren op het verhaal blijf dan weg
Dude. Mod-ambities?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:55 schreef Remake het volgende:
drijfhout
_Led_
ontopic of gtfu en ga naar klb of onz
vergerlijkbaar, maar wel andersquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:50 schreef tjoptjop het volgende:
Beetje vergelijkbaar met de banlieu's in Parijs zeker?
ik ben geen tokkie en woon ook niet in een tokkiebuurtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:52 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Toenemend analfabetisme is de eerste uitingsvorm van ghettovorming.
Waarom zou ik bijvoorbeeld ook Amsterdam vergelijken met Nederlands? Waarom zou je een stad met een taal vergelijken, en wat heeft het in 's hemelsnaam met Londen te maken?
Ik neem tenminste aan dat elke keer als je vergerlijken schrijft je vergelijken bedoelt. Het lezen van de OP vereist een hoop gissen en aannemen. Het is alsof ik een tokkie vol verbazing over een buitenlandse tokkiebuurt zie schrijven.
welke delen vooral? central is iedergeval beter dan zuidquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:49 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik ben anders in vele delen van Londen geweest, en vind 't een geweldige stad. Je moet alleen niet alleen in bepaalde wijken komen. Vooral de paki/black buurten. Maargoed dat is overal zo met kansloze immigranten die zich gaan samenklonteren in een wijk.
Voor de rest erg vriendelijke en gezellig-drukke stad.
ja die CCTV camera's word je ook niet gelukkig van. Aan de ene kant is het wel goed, zo kunnen ze makkelijker daders pakken. Maar aan de andere kan pak je wel een stukje privacy weg ..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:58 schreef alors het volgende:
Gelukkig hangen er al sinds een paar jaar 10.000 camera's op straat in Londen, dan zal het wel veiliger worden...
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:33 schreef DiRadical het volgende:
Hackney ligt in ieder geval niet zuidelijk en in ben er deze week nog geweest.
Leek mijn niet zo'n erge buurt.
Tenminste niet wat ik gezien heb.
Ben niet ten zuiden van de Thames geweest, alleen in Hackney, Bexton (oost ter hoogte van London City Airport) en Walthamstow (nog noordelijker). Het was geen toeristisch reisje deze keer
Als ik die gast zie lopen kus ik de grond waarop hij liepquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:59 schreef znarch het volgende:
Respect voor gangs die baas zijn ja !!!![]()
[ afbeelding ]
die Strapped and strong?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:29 schreef Hukkie het volgende:
Is die docu over de Crips al ergens op internet te vinden, ben wel erg benieuwd eigenlijk.
Ja die ja, kom op google alleen trailers tegen. En via andere kanalen is ie ook niet te vinden.quote:
Inderdaad maar Amsterdam staat echt niet onder Londen als je steden op criminaliteit en gangs moet gaan vergerlijken volgensmijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:01 schreef reem het volgende:
Londen met Amsterdam vergelijken is een beetje hetzelfde als Caracas met Sao Paulo vergelijken: je hebt altijd baas boven baas.
volgensmij was het ook een film, en zul je em anders ben ik bang moeten downloaden ofzow. Ik weet ook echt niet waarie te vinden is, op youtube staat ie nog iedergeval nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:03 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ja die ja, kom op google alleen trailers tegen. En via andere kanalen is ie ook niet te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |