dit,quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:20 schreef Hukkie het volgende:
Doe es een filmpje dan van die bloemen.
Hierbij toegevoegdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:20 schreef Hukkie het volgende:
Doe es een filmpje dan van die bloemen.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:19 schreef Stephan1237 het volgende:
Jan heeft natuurlijk veel meegemaakt deze 20 jaar zoals te zien in dit filmpje
(Regie is fout en niet jan )
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:32 schreef Adelante het volgende:
RTL4 de familiezender met zoenende kerels om 06:45 uur
EN! EN! EN! Zijn koffiemok matcht altijd precies met zijn hemd of trui.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:59 schreef buachaille het volgende:
Wanneer gaat die man met zijn fleurige truitjes eens meedoen in een reclamefilmpje voor Omo of nieuwe robijn?
Het is een goeie presentator, wanneer het me 's ochtends bij ontbijttelevisie op ned 1 wel eens teveel wordt als de volgende idioot van de SP, D'66 of GroenLinks aanschuift aan tafel dan mag ik altijd graag mijn bakje koffie drinken met RTL4 op de buis.
Dat was me persoonlijk nog nooit opgevallen, ga er in het vervolg op letten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:06 schreef fratsman het volgende:
[..]
EN! EN! EN! Zijn koffiemok matcht altijd precies met zijn hemd of trui.![]()
Klopt negen van de tien keer. Groen streepje in zijn shirt, groene mok, rode trui, rode mok.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:07 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dat was me persoonlijk nog nooit opgevallen, ga er in het vervolg op letten.
Wat erg.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:19 schreef Stephan1237 het volgende:
Jan heeft natuurlijk veel meegemaakt deze 20 jaar zoals te zien in dit filmpje
(Regie is fout en niet jan )
ga jij lekker naked news op playboy tv kijkenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:54 schreef buachaille het volgende:
Om maar even een einde te maken aan dit gezellige gay camp topic. Ik hoop dat die jan volgende week na de beste tijd van zijn leven aan rtl te hebben besteed als een hond de laan wordt uitgetrapt en dat hij terwijl de tranen in zijn ogen nog niet zijn opgedroogd zijn opvolger op tv te zien krijgt, een 22 jarig gleufje met een laag decolleteetje.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:54 schreef buachaille het volgende:
Om maar even een einde te maken aan dit gezellige gay camp topic. Ik hoop dat die jan volgende week na de beste tijd van zijn leven aan rtl te hebben besteed als een hond de laan wordt uitgetrapt en dat hij terwijl de tranen in zijn ogen nog niet zijn opgedroogd zijn opvolger op tv te zien krijgt, een 22 jarig gleufje met een laag decolleteetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |