Ja ik eind juli (ging de 31e met vakantie)..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben er half juli nog geweest...
Zelfde met een broek die er is in het grijs en aqua.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:51 schreef SEMTEX het volgende:
Ik had deze blouse gezien in de H&M-folder: leuk!
[ afbeelding ]
Daarna de stad in geweest om te gaan kijken en event. te passen. Helaas heeft de blouse in het echt een totaal andere kleur/wassing. het is een vaal ding wat helemaal niet lijkt op de blouse op de foto... echt jammer.
Ik heb al 3 keer met de klanten-service gebeld. Steeds moest ik het 3S-pakketnummer doorgeven, en heb ze ook melding laten maken (heb ik wel voor gezorgd, via email, en twee keer per telefoon).quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:12 schreef Linnie20v het volgende:
Yes I understand![]()
@ Stroop: Waarom bel je niet gewoon met de klantenservice ? Waren de 3 items één bestelling? En heb je dan ook voor alles een retourcode ingevuld enzo?
Ik bestel al jaren maar nog nooit een foute retournering gehad
Al mijn andere broeken zijn maat 32/34, maar bij de H&M neem ik standaard 36. En die zit strakker dan mijn 32 of 34 van andere merken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb confectiemaat 44 qua broeken van H&M maar spijkerbroeken maat 36 komen soms niet eens over de knie
Nee voor zover ik kon beoordelen heeft het gewoon een glansje van veraf, het zijn kleine pailletjes die je pas van dichterbij echt ziet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:21 schreef Linnie20v het volgende:
Kun je die zo aan doen? Of is het zo'n KIJK MIJ EEN PAILLETLEGGING AANHEBBEN ding![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:09 schreef Linnie20v het volgende:
Jammer dat veel items zogenaamd uitverkocht zijn, hoop dat die dingen gauw online komen
Doe em in je mandje en plaats een foto, je kunt het altijd ng terugsturenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:21 schreef Linnie20v het volgende:
Kun je die zo aan doen? Of is het zo'n KIJK MIJ EEN PAILLETLEGGING AANHEBBEN ding![]()
Nee inderdaad, maar ja, pailettendingen zijn vaak duur vanwege het werk wat erin zit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:01 schreef alors het volgende:
Ja ik vroeg me af of dat pailletjasje geen tikfout is. Ik geloof nooit dat dat zo duur kan zijn. Er zit helemaal geen bijzondere stof aan ofzo...
Er was ook een soortgelijk jasje met pailetten en die was 12,90. Dat las ik ergens.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:04 schreef Crientj het volgende:
149 euro voor een stom jasje met wat pailletten. Phuu. ;o
[ afbeelding ]
Ik heb hem besteld :$ Maar dit keer in een maatje groter als dat ik hem had en weer retour gegaan is toen.
Nee, ik heb eergister geloof ik besteld.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:28 schreef Dipkip het volgende:
Heb jij nu net besteld? Ik kom niet verder dan stap 2 wegens technische fouten.
Ja klopt en 2 gilets, en die zijn lang zo duur niet...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Er was ook een soortgelijk jasje met pailetten en die was 12,90. Dat las ik ergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |