Bij mij kan er drie weken geen verandering zijn en alle rekeningen betaalt en er komt nooit wat te staanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:52 schreef Addict89 het volgende:
Mijn laatste retour was gister verwerkt, heb verder niets in bestelling staan en er kwam gister ook meteen een saldo te staan. Dus vrij snel bij mij deze keer.
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 02-08-2009 Zwolle , intern transport pakkettenquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:11 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Wat zegt de T&T van die bestelling van 31.07?
Hij was de 4e al gesorteerd?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:21 schreef myrkur het volgende:
[..]
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 02-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 04-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
hoort dat zo lang te duren? heb nog steeds niks gehad. snif.
Ik was mijn nieuwe ondergoed ALTIJD voordat ik het aandoe. Je weet maar nooit wat voor poes erin gezeten heeft!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:00 schreef Niara het volgende:
Oke.. weer een heel onaangenaam H&M avontuur beleefd vandaag.
Ik had dit setje gezien op de site.. en wilde toch graag even rondkijken omdat ik toch in de stad was, dus ik naar de H&M.
[ afbeelding ]
Ik had de Beha gepast, fijne stof, mooie kleur, goede maat.
Toen nog een slip en een string erbij en naar de kassa.
Daar kwam ik erachter dat ik een string had gepakt onder kaartje, dus de cassier hem omruilen.
Vriendlief was erbij, zegt me de maat nog eens te controleren omdat hij dacht dat de meneer de verkeerde had gepakt. Tja, dat was waar, dus in gebrekkig Frans vragen om de juiste maat.
Hij geeft een andere maat mee en gebaard ons naar buiten te lopen en natuurlijk gaat het alarm af.
Weer terug om het ding eraf te halen en alles goed en fijn.
Kom ik thuis, pas ik de string, trek hem uit en kom erachter dat er a: geen prijskaartje aan zat en b: er een opgedroogde vlek van vrouwelijke vloeistof in zit![]()
![]()
En tja.. ik heb al een beetje last van smetvrees en blagh. Het is gewoon goor. Pas die dingen gewoon niet in de winkel, of ruil ze niet om of whatever er mee gedaan is.
Is dit een klacht om over naar de klantendienst te mailen? Of gewoon goed wassen en me niet aanstellen? En tja, voortaan maar de dingen die ik koop aan een grondig onderzoek onderwerpen.
En voortaan maar gewoon mailorderen.. ik heb bijna een nieuw adres + echte voordeur dushoera.
Ja.. goed idee. Maar tja ik verwachtte niet dat mensen het ook daadwerkelijk naakt ind e winkel gaan staan passen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:06 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ik was mijn nieuwe ondergoed ALTIJD voordat ik het aandoe. Je weet maar nooit wat voor poes erin gezeten heeft!
Hmm die druppel human liquid? Denk het niet. Lekker op 60 graden wassen (als het ondergoed hier tegen kan!) dan gaan alle bacterieen dood. Ja ik ben ook smetvreezerig ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:02 schreef Niara het volgende:
[..]
Ja.. goed idee. Maar tja ik verwachtte niet dat mensen het ook daadwerkelijk naakt ind e winkel gaan staan passen.
Enig idee trouwens of zoiets erg af gaat geven?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:31 schreef alors het volgende:
Bij de beschrijving staat machinewas 40 graden. Dat je het even weet.
Ik had het dan ook over het ondergoed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:38 schreef Linnie20v het volgende:
@ Noortje. -> die beestjes motten toch dood!!!![]()
Wat voor synthetisch ondergoed draag jij?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:52 schreef alors het volgende:
Niet klagen als ie straks lichtblauw is en 4 maatjes is gekrompen he
Weet ik, ik wist gewoon dat er zo'n opmerking zou komen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:53 schreef Linnie20v het volgende:
@ Noortje, ja dat snapte ikik vond het alleen erg grappig! Mijn humor jeweets
bijna niet, maar dat wat wel syntetisch materiaal heeft, daar ben ik wat voorzichtiger mee. En bovendien heb ik geen smetvrees, al helemaal niet van mezelf.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wat voor synthetisch ondergoed draag jij?
quote:van modal met kanten details. Gevoerd kruis. Zachte kwaliteit, 78% modal 16% polyamide 6% elastaan. Machinewas 40º.
synthetisch krimpt juist niet echt, katoen krimpt veel harder....maar onderbroeken kunnen echt bijna altijd wel op 60 graden, zeker die van de H&M (alleen zijde en wol moet je echt voorzichtig mee zijn)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
bijna niet, maar dat wat wel syntetisch materiaal heeft, daar ben ik wat voorzichtiger mee. En bovendien heb ik geen smetvrees, al helemaal niet van mezelf.
[..]
ik had die met blauwe bloemetjes erop besteld... de pasvorm is een beetje...raar... niet echt veel "borstruimte" zeg maar.quote:
Niks te doen, wat zou je willen doen dan? Is heel normaal voor H&M. Kan wel een week duren eer je manco gaat. Waarom denk je dat wij hier juichen als we manco zijn?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:29 schreef eleganza het volgende:
ik heb weer twee bestellingen lopen, eentje van 80 euro en eentje van 50 euro van drie dagen later. Nou staat er dus bij die eerste al ´bestelling onderweg´ maar ik kan met t collonummer en mn postcode niks vinden, zegtie "Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie." De tweede staat ook nog niet manco, maar dat is logisch want die heb ik gisteren pas besteld.
Ook geen manco bij de eerste, zoals t bij mij eerder wel goed ging. What to do now?
Ik wil dat mooie rooie jasje <3
Pff, t ging hiervoor allemaal verhoudingsgewijs veel makkelijker. Zal wel afwachten (: thanks!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Niks te doen, wat zou je willen doen dan? Is heel normaal voor H&M. Kan wel een week duren eer je manco gaat. Waarom denk je dat wij hier juichen als we manco zijn?
Oh dat is geen probleem, ik heb niet zo'n grote voorgevelquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:33 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik had die met blauwe bloemetjes erop besteld... de pasvorm is een beetje...raar... niet echt veel "borstruimte" zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |