Dan is dit een tvp voor mijn vriendquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:53 schreef Mkr het volgende:
1,86m, maar zadel en stuur is natuurlijk in hoogte verstelbaar.
Hij is nog helemaal standaardquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:36 schreef steppert het volgende:
ziet er leuk uit voor die prijs. Welke onderdelen/ groepen zitten erop?
Ik heb zelf al een hardtail en een fullsuspension, dus zelf geen interesse
Dat dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:36 schreef steppert het volgende:
ziet er leuk uit voor die prijs. Welke onderdelen/ groepen zitten erop?
zijn idd maatje groter! bod genoteerd ( mits niet in 1 keer verkocht kan worden)quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:55 schreef Tommzzz het volgende:
Die ATB schoenen, ik las ergens dat je die een maat groter moet kopen, mits dit klopt bied ik 30 inc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
PMquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:35 schreef Nico35 het volgende:
Dan nogmaals:
Heb je ook losse prijzen voor de schoenen+overschoenen en de jasjes, je kunt me hiervoor ook pm-en..
fiets is o.v.b. verkocht,quote:
fiets is verkocht ! Dus de kleding mag los weg!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:54 schreef Mkr het volgende:
[..]
fiets is o.v.b. verkocht,
mocht dit niet doorgaan dan hou ik je in gedachte
bod genoteerd
Je hebt een PMquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:19 schreef martien10 het volgende:
Hoi
wil voor deze vraagprijs wel komen kijken, wil het liefst ook alles in een koop.
mijn lengte is 1.90m
Is misschien wel handig om te weten.
Wat is jou lengte.
Mijn Email adres is martienvdelzen@chello.nl
Grts Martien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |