Mijn moeder wilde per se daar eten. En we hadden geen haast ofzo, het is alleen kut als het management van de klant verwacht dat ze uit het hoofd leren bij welk personeel je wat kunt vragen.quote:
Tja, dan ga je naar een andere tent in zandvoort, maar daar zal het niet veel minder druk zijn ofzo. En ze deden allemaal best wel hun best enzo, alleen is dat systeem dat ze daar (en in genoeg andere tenten) te stom voor woorden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:22 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik had toch echt niet blijven zitten...![]()
quote:
Om eerlijk te zijn niet echt nee. Ik kan van 6 tot 11 prima eten, maar een knorrende maag enzo heb ik niet vaak.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
zandvoort, maar ik was m al gepeerd, of iig wat tafels omgegooid. Jij bent de klant, oja, om half 9 nog eten? fuck it, heb je dan geen honger ofzo?
Tja, ik had mijn moeder al een paar weken nauwelijks gesproken, we hadden eindelijk eens een avond die we allebi vrij konden houden. En we zaten daar lekker in de zon te ouwehoeren zonder eigenlijk op de tijd te letten. Het was enkel irritant om te zoeken welk persoon je moest hebben, maar na een paar grappen erover zie je daar ook wel een beetje de lol van in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:29 schreef BorusBulldog het volgende:
Daar ga je toch niet eten? Als je ergens uit eten gaat mag je wel wat verwachten van de service.
Ik was een keer ergens gaan eten waar ze net het fust hadden verwisseld en mijn biertje dus niet als een top biertje smaakte. Ik had de bediening hierop geattendeerd en kreeg nog niet eens een excuus laat staan een goed biertje!
Heb toen onvriendelijk bedankt en ben daar gewoon weggegaan.
Toen zijn we ergens gaan eten waar ze wel aan service deden en het biertje wel lekker was![]()
Kortom slechte service nooit accepteren.
Tja, op zich kan ik het idee achter het systeem ook wel begrijpen, voor zo'n tent is het natuurlijk ook een stuk goedkoper. Maar:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ook een keer in Scheveningen ofzo gehad, daar hadden ze een of ander debiel systeem, er waren serveersters voor drankjes en serveersters voor eten. En dan nog wat sloofjes die opruimden.
Prima systeem zou je denken, maar je mocht dus bij de 'eten-serveersters' geen drankjes bestellen en andersom. En bij de sloofjes mocht je helemaal niks bestellen...
En ze waren allemaal hetzelfde gekleed
Ja het is prima systeem, maar pas het dan wel goed toe, maak het duidelijk naar je klanten en maak die mensen heel herkenbaarquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:37 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Tja, op zich kan ik het idee achter het systeem ook wel begrijpen, voor zo'n tent is het natuurlijk ook een stuk goedkoper. Maar:
-zorg ervoor dat ze te onderscheiden zijn.
-zeg tegen je sloofjes dat als iemand bij hun wilt bestellen, zij meteen zo'n ander serveerster erbij halen.
Dat is wel zo ja. Maarja, iemand moet toch beginnen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:39 schreef Trannellius het volgende:
En voor de mensen die zeggen dat je dan gewoon ff moet opstaan en naar een andere tent gaan:
-Wanneer jij opstaat, is je tafel binnen 2 minuten toch weer bezet.
-Jij mag bij een andere tent staan wachten tot er een tafel vrij is.
Reactie tent: /care
Reactie jij: KUT
Verwachte netto toegevoegde waarde van je actie: negatief.
En dan bij je vrienden zo zeggen dat je je geld terug hebt en dat ze weg kunnen gaan, en dat je dus wat geld armer ebnt, maar wel respect van je homies rijker?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]alsof dat zo in het echt is gegaan
Het ging irl natuurlijk zo:
Hij: "je hebt betaald bij mijn collega, dus dat geld moet je ook terug vragen bij m'n collega."![]()
Ik: "Waar is je collega?"![]()
Hij: "Die heeft pauze"![]()
Jij: Oww.... maar kan jij mijn geld niet teruggeven ?
Hij: Rot op man dat zeg ik toch net ga zitten en wacht tot hij terug is.
Jij: Sorry meneer*loopt weg met een rood hoofd.
Ah, jij bent zo'n mietje die z'n geld niet terug durft te vragenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:59 schreef Maikuuul het volgende:
Al die helden in dit topic die de ober wel even een lesje zouden leren
Ik zou nooit zo lang wachten op mijn eten, gewoon betalen en ergens anders gaan er is gerust een bar waar je wel normaal je geld kunt uitgeven
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:06 schreef de_boswachter het volgende:
Slotje ? Nee daarvoor moet je bij mijn collega zijn.
Held.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
zandvoort, maar ik was m al gepeerd, of iig wat tafels omgegooid.
Kneusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom noem je mensen direct kneus zonder dat je even doorvraagt? Stomme eikel.
www.eetcafe.nlquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
Is er geen site waar je alle eetcafe's en terrassen van NL kan beoordelen ?
Hihi je kliktequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
Tnx.
Even mijn licht schijnen op wat er gisterenavond afspeelde
Edit: Oh. Dode link
Waarom is het goedkoper? Als iedereen 100% van de tijd bezig is wel ja, anders kun je beter multi-inzetbare mensen hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:37 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Tja, op zich kan ik het idee achter het systeem ook wel begrijpen, voor zo'n tent is het natuurlijk ook een stuk goedkoper. Maar:
-zorg ervoor dat ze te onderscheiden zijn.
-zeg tegen je sloofjes dat als iemand bij hun wilt bestellen, zij meteen zo'n ander serveerster erbij halen.
De TS is de stomme eikelquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom noem je mensen direct kneus zonder dat je even doorvraagt? Stomme eikel.
Omdat je de mensen die enkel schoonmaken natuurlijk een stuk minder betaald dan degene die de bediening doet:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom is het goedkoper? Als iedereen 100% van de tijd bezig is wel ja, anders kun je beter multi-inzetbare mensen hebben.
Jouw mening doet mij pijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:21 schreef MrKawada het volgende:
[..]
De TS is de stomme eikeldat hij zulke slechte 'service' accepteert
Maar het lag gewoon aan TS hoor. Ik heb een plaatje gevonden van zijn bestelling. Geen wonder dat hij niet geholpen werd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:21 schreef MrKawada het volgende:
[..]
De TS is de stomme eikeldat hij zulke slechte 'service' accepteert
Je kunt personeel dat alles doet ook gewoon het 'bedienings salaris' geven. Kun je waarschijnlijk met minder personeel af, heb je breder inzetbaar personeel en minder ergernissen bij de bezoekers.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:22 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Omdat je de mensen die enkel schoonmaken natuurlijk een stuk minder betaald dan degene die de bediening doet:
-3x bedienend personeel (100%) die alle klussen doen
ivt
-1x bediening 100%
-1x afruimer 80%
-1x schoonmaker 60%
(om maar een simpel voorbeeldje te geven)
Zet daar tegenover de omzet die je misloopt (zie verhaal Boswachter)en de ergernissen van de klant, ik denk dat de ondernemer per saldo beter af is met 3x bedienend personeel die ook ff een doekje over het tafeltje halen en de lege glazen mee terugneemtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:22 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Omdat je de mensen die enkel schoonmaken natuurlijk een stuk minder betaald dan degene die de bediening doet:
-3x bedienend personeel (100%) die alle klussen doen
ivt
-1x bediening 100%
-1x afruimer 80%
-1x schoonmaker 60%
(om maar een simpel voorbeeldje te geven)
Ik weet niet hoe het bij jullie werkt hoor... maar meestal als je iets besteld betaal je achteraf, en niet van tevoren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo'n mietje die z'n geld niet terug durft te vragen
Op een terras betaal je bij heel veel kroegen gewoon op het moment dat je besteld. En nee, dat heb ik ook niet verzonnen. En nee, het kan me niets schelen als dat in Maastricht niet zo is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jullie werkt hoor... maar meestal als je iets besteld betaal je achteraf, en niet van tevoren.
Of denk je dat als jij 4 bier drinkt en je wilt nog wat eten je plots je geld voor die 4 bier terugkrijgt ofzo ?
9 van de 10x betaal je hier gewoon voordat je weggaat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Op een terras betaal je bij heel veel kroegen gewoon op het moment dat je besteld. En nee, dat heb ik ook niet verzonnen. En nee, het kan me niets schelen als dat in Maastricht niet zo is.![]()
Je laatste zin is pure poep natuurlijk.
Er zit een groot verschil tussen PAKKEN en KRIJGEN. Die bitterballen kregen we gewoon niet (ja sorry, vergeten, we zijn er mee bezig, de frituur moest nog even aan, sorry weer vergeten etc...). Als ze voor me hadden gestaan had ik ze natuurlijk wel opgegeten, ik had ze niet voor niets besteld.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
9 van de 10x betaal je hier gewoon voordat je weggaat.
Elke keer geld pakken als je iets besteld wtf is dat voor onzin
Die laatste zin is geen poep, zoals jij het tegen mij lijkt het alsof je je geld terugkrijgt als je geen eten pakt ( want je hoeft immers niet te betalen ).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |