abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71674635
Gisteravond besloot mijn moeder mij mee uit eten te nemen. Wij dus op de fiets naar zandvoort, om nog even in de zon te zitten en een sateschotel oid te eten.

Afijn rond 7 uur komen wij er aan en zien nog een vrij tafeltje. Na een paar minuten loopt er een meid van de bediening langs met een bezem, en ik schiet haar aan met de vraag of we wat te drinken kunnen bestellen. Ze doet net alsof ze het niet hoort en loopt door om elders te vegen.
De tweede die lansg komt begint het tafeltje naast ons schoon te vegen. Op de vraag of we iets kunnen bestellen geeft zij wel antwoord met de mededeling dat een collega de drankjes opneemt en ze rent meteen weer weg, zonder te zeggen bij welke collega we dan wel moesten zijn.
De derde die we aanschoten bleek de goede te zijn, dus we konden eindelijk ons drankje bestellen, welke een tijdje later werd gebracht.

Na een half uur wilden we toch wel eens de kaart zien, dus probeerden we die derde persoon weer aan te schieten. Maar nee, voor eten moesten we weer een ander hebben, welke hij aanwees. Maar die jongen was de hele tijd bezig op de andere kant van het terras, dus we moesten maar even geduld hebben.
Na een kwartier komt die jongen langs gelopen en krijgen we het antwoord dat hij er zo aan komt. Tegen 8 uur kunnen we dan eindelijk bestellen.
Om half 9 is het eten er nog niet, en hebben we weer een aantal pogingen moeten ondernemen om de juiste bediening te pakken te krijgen om voor ons even in de keuken te laten kijken.

En dit bleef maar zo doorgaan.

Klacht: degene die het systeem heeft geintroduceerd in de horeca dat je 10+ personeel hebt rondlopen, maar allemaal een eigen aparte taak hebben mag sterven.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_71674682
waarom ben je niet weggelopen?

Edit door BoWa: Zo kan het ook....

[ Bericht 37% gewijzigd door de_boswachter op 07-08-2009 11:17:55 ]
looooooooooooooooool lol
pi_71674736
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:20 schreef MrKawada het volgende:
kneus
Mijn moeder wilde per se daar eten. En we hadden geen haast ofzo, het is alleen kut als het management van de klant verwacht dat ze uit het hoofd leren bij welk personeel je wat kunt vragen.
  † In Memoriam † vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:22:31 #4
264940 8108139dpths
pi_71674742
Ik had toch echt niet blijven zitten...
pi_71674768
Ik was allang weggelopen.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_71674784
Gewoon zonder betalen weg lopen en de burger king opzoeken.
pi_71674789
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:22 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik had toch echt niet blijven zitten...
Tja, dan ga je naar een andere tent in zandvoort, maar daar zal het niet veel minder druk zijn ofzo. En ze deden allemaal best wel hun best enzo, alleen is dat systeem dat ze daar (en in genoeg andere tenten) te stom voor woorden.
pi_71674825
zandvoort , maar ik was m al gepeerd, of iig wat tafels omgegooid. Jij bent de klant, oja, om half 9 nog eten? fuck it, heb je dan geen honger ofzo?
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_71674862
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:20 schreef MrKawada het volgende:
kneus
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_71674879
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
zandvoort , maar ik was m al gepeerd, of iig wat tafels omgegooid. Jij bent de klant, oja, om half 9 nog eten? fuck it, heb je dan geen honger ofzo?
Om eerlijk te zijn niet echt nee. Ik kan van 6 tot 11 prima eten, maar een knorrende maag enzo heb ik niet vaak.
pi_71674931
Daar ga je toch niet eten? Als je ergens uit eten gaat mag je wel wat verwachten van de service.
Ik was een keer ergens gaan eten waar ze net het fust hadden verwisseld en mijn biertje dus niet als een top biertje smaakte. Ik had de bediening hierop geattendeerd en kreeg nog niet eens een excuus laat staan een goed biertje!

Heb toen onvriendelijk bedankt en ben daar gewoon weggegaan.
Toen zijn we ergens gaan eten waar ze wel aan service deden en het biertje wel lekker was

Kortom slechte service nooit accepteren.
pi_71675001
Moederskindje.
pi_71675017
Ik heb een keer op een terras in Groningen een half uur gewacht op een schaal bitterballen. Na 3 bier nog steeds geen bitterballen, dus toen ben ik opgestaan en heb bij de dichtstbijzijnde barmans m'n geld teruggevraagd.

Hij: "je hebt betaald bij mijn collega, dus dat geld moet je ook terug vragen bij m'n collega."
Ik: "Waar is je collega?"
Hij: "Die heeft pauze"
Ik: "Luister eens, je geeft me NU me geld terug"
Hij: "Okee, dan verreken ik het later wel met m'n collega"
Ik: "Dat lijkt me een heel goed idee"

Studenten met een bijbaantje in de horeca
pi_71675024
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:29 schreef BorusBulldog het volgende:
Daar ga je toch niet eten? Als je ergens uit eten gaat mag je wel wat verwachten van de service.
Ik was een keer ergens gaan eten waar ze net het fust hadden verwisseld en mijn biertje dus niet als een top biertje smaakte. Ik had de bediening hierop geattendeerd en kreeg nog niet eens een excuus laat staan een goed biertje!

Heb toen onvriendelijk bedankt en ben daar gewoon weggegaan.
Toen zijn we ergens gaan eten waar ze wel aan service deden en het biertje wel lekker was

Kortom slechte service nooit accepteren.
Tja, ik had mijn moeder al een paar weken nauwelijks gesproken, we hadden eindelijk eens een avond die we allebi vrij konden houden. En we zaten daar lekker in de zon te ouwehoeren zonder eigenlijk op de tijd te letten. Het was enkel irritant om te zoeken welk persoon je moest hebben, maar na een paar grappen erover zie je daar ook wel een beetje de lol van in.
Dan kun je wel stennis gaan schoppen erover, maar je schiet er niet direct wat mee op, de sfeer wordt er enkel kutter door. En daar zat ik zelf totaal niet op te wachten.
We hebben wel bij afrekening gezegd dat het een vrij verwarrend systeem is wat ze hanteren. Geen idee of ze er wat mee doen, kan mij eerlijk gezegd ook vrij weinig interesseren.
pi_71675071
Zo had ik ook ruzie op een strandtent afgelopen woensdag in scheveningen. Hadden drinken besteld en stokbrood met sausjes enzo....half uur later willen we weer wat bestellen, gast blijft aan andere kant van terras staan praten met waarschijnlijk vrienden op het terras ofzo... heeft een uur geduurd, heb allerlei personeel aangesproken om te bestellen en nee dat kon alleen bij die ene... toen zijn we op gestapt en richting uitgang gelopen...komt ie ineens wel snel naar ons toe en zegt dat we nog moeten afrekenen...enige wat ik zei was: ooh daar moet je voor bij hem zijn (wees een collega van hem aan ) en ben doorgelopen

Oja Strandtent Zeezicht = KUT
pi_71675076
Ook een keer in Scheveningen ofzo gehad, daar hadden ze een of ander debiel systeem, er waren serveersters voor drankjes en serveersters voor eten. En dan nog wat sloofjes die opruimden.

Prima systeem zou je denken, maar je mocht dus bij de 'eten-serveersters' geen drankjes bestellen en andersom. En bij de sloofjes mocht je helemaal niks bestellen...

En ze waren allemaal hetzelfde gekleed
pi_71675122
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ook een keer in Scheveningen ofzo gehad, daar hadden ze een of ander debiel systeem, er waren serveersters voor drankjes en serveersters voor eten. En dan nog wat sloofjes die opruimden.

Prima systeem zou je denken, maar je mocht dus bij de 'eten-serveersters' geen drankjes bestellen en andersom. En bij de sloofjes mocht je helemaal niks bestellen...

En ze waren allemaal hetzelfde gekleed
Tja, op zich kan ik het idee achter het systeem ook wel begrijpen, voor zo'n tent is het natuurlijk ook een stuk goedkoper. Maar:
-zorg ervoor dat ze te onderscheiden zijn.
-zeg tegen je sloofjes dat als iemand bij hun wilt bestellen, zij meteen zo'n ander serveerster erbij halen.
pi_71675163
En voor de mensen die zeggen dat je dan gewoon ff moet opstaan en naar een andere tent gaan:
-Wanneer jij opstaat, is je tafel binnen 2 minuten toch weer bezet.
-Jij mag bij een andere tent staan wachten tot er een tafel vrij is.

Reactie tent: /care
Reactie jij: KUT

Verwachte netto toegevoegde waarde van je actie: negatief.
pi_71675200
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:37 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Tja, op zich kan ik het idee achter het systeem ook wel begrijpen, voor zo'n tent is het natuurlijk ook een stuk goedkoper. Maar:
-zorg ervoor dat ze te onderscheiden zijn.
-zeg tegen je sloofjes dat als iemand bij hun wilt bestellen, zij meteen zo'n ander serveerster erbij halen.
Ja het is prima systeem, maar pas het dan wel goed toe, maak het duidelijk naar je klanten en maak die mensen heel herkenbaar
pi_71675213
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:39 schreef Trannellius het volgende:
En voor de mensen die zeggen dat je dan gewoon ff moet opstaan en naar een andere tent gaan:
-Wanneer jij opstaat, is je tafel binnen 2 minuten toch weer bezet.
-Jij mag bij een andere tent staan wachten tot er een tafel vrij is.

Reactie tent: /care
Reactie jij: KUT

Verwachte netto toegevoegde waarde van je actie: negatief.
Dat is wel zo ja. Maarja, iemand moet toch beginnen.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_71675518
Snap TS wel, mijn moeder blijft ook liever zitten dan dat er moeilijk wordt gedaan. Als ik met mijn moeder ergens eet dan ga ik ook niet opstappen omdat ik weet dat dat voor haar de avond meer verpest als slechte service
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:59:10 #22
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_71675668
Al die helden in dit topic die de ober wel even een lesje zouden leren

Ik zou nooit zo lang wachten op mijn eten, gewoon betalen en ergens anders gaan er is gerust een bar waar je wel normaal je geld kunt uitgeven
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_71675729
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:59 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

alsof dat zo in het echt is gegaan

Het ging irl natuurlijk zo:

Hij: "je hebt betaald bij mijn collega, dus dat geld moet je ook terug vragen bij m'n collega."
Ik: "Waar is je collega?"
Hij: "Die heeft pauze"
Jij: Oww.... maar kan jij mijn geld niet teruggeven ?
Hij: Rot op man dat zeg ik toch net ga zitten en wacht tot hij terug is.
Jij: Sorry meneer *loopt weg met een rood hoofd.
En dan bij je vrienden zo zeggen dat je je geld terug hebt en dat ze weg kunnen gaan, en dat je dus wat geld armer ebnt, maar wel respect van je homies rijker?
pi_71675869
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:59 schreef Maikuuul het volgende:
Al die helden in dit topic die de ober wel even een lesje zouden leren

Ik zou nooit zo lang wachten op mijn eten, gewoon betalen en ergens anders gaan er is gerust een bar waar je wel normaal je geld kunt uitgeven
Ah, jij bent zo'n mietje die z'n geld niet terug durft te vragen
pi_71675885
Slotje ? Nee daarvoor moet je bij mijn collega zijn.

Maar inderdaad TS, je hebt gelijk.
Gisterenavond hier op het terras in Roermond even gezeten en daar ging het er precies hetzelfde aan toe:
1 iemand voor het opruimen
1 iemand voor het schoonmaken
1 iemand voor het betalen

Echt WTF. In 1,5 uur tijd 1 pilsje kunnen drinken
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')