Mijn moeder wilde per se daar eten. En we hadden geen haast ofzo, het is alleen kut als het management van de klant verwacht dat ze uit het hoofd leren bij welk personeel je wat kunt vragen.quote:
Tja, dan ga je naar een andere tent in zandvoort, maar daar zal het niet veel minder druk zijn ofzo. En ze deden allemaal best wel hun best enzo, alleen is dat systeem dat ze daar (en in genoeg andere tenten) te stom voor woorden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:22 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik had toch echt niet blijven zitten...![]()
quote:
Om eerlijk te zijn niet echt nee. Ik kan van 6 tot 11 prima eten, maar een knorrende maag enzo heb ik niet vaak.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
zandvoort, maar ik was m al gepeerd, of iig wat tafels omgegooid. Jij bent de klant, oja, om half 9 nog eten? fuck it, heb je dan geen honger ofzo?
Tja, ik had mijn moeder al een paar weken nauwelijks gesproken, we hadden eindelijk eens een avond die we allebi vrij konden houden. En we zaten daar lekker in de zon te ouwehoeren zonder eigenlijk op de tijd te letten. Het was enkel irritant om te zoeken welk persoon je moest hebben, maar na een paar grappen erover zie je daar ook wel een beetje de lol van in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:29 schreef BorusBulldog het volgende:
Daar ga je toch niet eten? Als je ergens uit eten gaat mag je wel wat verwachten van de service.
Ik was een keer ergens gaan eten waar ze net het fust hadden verwisseld en mijn biertje dus niet als een top biertje smaakte. Ik had de bediening hierop geattendeerd en kreeg nog niet eens een excuus laat staan een goed biertje!
Heb toen onvriendelijk bedankt en ben daar gewoon weggegaan.
Toen zijn we ergens gaan eten waar ze wel aan service deden en het biertje wel lekker was![]()
Kortom slechte service nooit accepteren.
Tja, op zich kan ik het idee achter het systeem ook wel begrijpen, voor zo'n tent is het natuurlijk ook een stuk goedkoper. Maar:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ook een keer in Scheveningen ofzo gehad, daar hadden ze een of ander debiel systeem, er waren serveersters voor drankjes en serveersters voor eten. En dan nog wat sloofjes die opruimden.
Prima systeem zou je denken, maar je mocht dus bij de 'eten-serveersters' geen drankjes bestellen en andersom. En bij de sloofjes mocht je helemaal niks bestellen...
En ze waren allemaal hetzelfde gekleed
Ja het is prima systeem, maar pas het dan wel goed toe, maak het duidelijk naar je klanten en maak die mensen heel herkenbaarquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:37 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Tja, op zich kan ik het idee achter het systeem ook wel begrijpen, voor zo'n tent is het natuurlijk ook een stuk goedkoper. Maar:
-zorg ervoor dat ze te onderscheiden zijn.
-zeg tegen je sloofjes dat als iemand bij hun wilt bestellen, zij meteen zo'n ander serveerster erbij halen.
Dat is wel zo ja. Maarja, iemand moet toch beginnen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:39 schreef Trannellius het volgende:
En voor de mensen die zeggen dat je dan gewoon ff moet opstaan en naar een andere tent gaan:
-Wanneer jij opstaat, is je tafel binnen 2 minuten toch weer bezet.
-Jij mag bij een andere tent staan wachten tot er een tafel vrij is.
Reactie tent: /care
Reactie jij: KUT
Verwachte netto toegevoegde waarde van je actie: negatief.
En dan bij je vrienden zo zeggen dat je je geld terug hebt en dat ze weg kunnen gaan, en dat je dus wat geld armer ebnt, maar wel respect van je homies rijker?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]alsof dat zo in het echt is gegaan
Het ging irl natuurlijk zo:
Hij: "je hebt betaald bij mijn collega, dus dat geld moet je ook terug vragen bij m'n collega."![]()
Ik: "Waar is je collega?"![]()
Hij: "Die heeft pauze"![]()
Jij: Oww.... maar kan jij mijn geld niet teruggeven ?
Hij: Rot op man dat zeg ik toch net ga zitten en wacht tot hij terug is.
Jij: Sorry meneer*loopt weg met een rood hoofd.
Ah, jij bent zo'n mietje die z'n geld niet terug durft te vragenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:59 schreef Maikuuul het volgende:
Al die helden in dit topic die de ober wel even een lesje zouden leren
Ik zou nooit zo lang wachten op mijn eten, gewoon betalen en ergens anders gaan er is gerust een bar waar je wel normaal je geld kunt uitgeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |