klb? ik zweer dat het in gc wasquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:44 schreef Trannellius het volgende:
Goed klaagtopic!
Ik werk er vlakbij, maar ik zie iig nog niets qua rookontwikkeling.
Houd ons op de hoogte!!!!1quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:44 schreef Trannellius het volgende:
Goed klaagtopic!
Ik werk er vlakbij, maar ik zie iig nog niets qua rookontwikkeling.
Vrijdagochtend 10:00, is wel spitsuur op bij de koffiecorner natuurlijk, alle brakke studentjes met nadorst enzoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:52 schreef ursel het volgende:
Ahh.. ze zijn weer koffie aan het zetten..
Klapjostiquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:52 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
bericht moest nog gewijzigd worden
Ik dacht even dat ik het rook, maar het bleek een collega te zijn die een jas aan had die gisteren in een kroeg heeft gehangen.quote:
Vraag dan of er brand is? Of durf je dat niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:54 schreef Stephan1237 het volgende:
Er wordt wel opgenomen..
Dit nummer dus : 015 2784568
Er was een brandje maar die is al geblustquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Vraag dan of er brand is? Of durf je dat niet.
moest in GC, niet in KLBquote:
oh ok, wel veel meldingen voor een brandjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:14 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Er was een brandje maar die is al geblust
Ze namen denk ik het zekere voor het onzekere;)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:16 schreef wise het volgende:
[..]
moest in GC, niet in KLB
[..]
oh ok, wel veel meldingen voor een brandje
Ja is zo'n OMS melding niet een handmelder of rookmelder?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:16 schreef wise het volgende:
[..]
moest in GC, niet in KLB
[..]
oh ok, wel veel meldingen voor een brandje
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:19 schreef Jetze het volgende:
Live van de 12e van het EWI-gebouw...
Alles is in orde, smeulende schakelkast, wat rook, gebouw is niet ontruimd, liften doen het weer.
Bedankt voor je infoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:19 schreef Jetze het volgende:
Alles is in orde, smeulende schakelkast, wat rook, gebouw is niet ontruimd, liften doen het weer.
Cool, foto!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:19 schreef Jetze het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |