quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:49 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik zag gister ook meisjes met een string aan onder hun bikinibroekje![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:49 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik zag gister ook meisjes met een string aan onder hun bikinibroekje![]()
Wat doe je?quote:
Koop dan een nieuwe zwembroekquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:57 schreef Biels het volgende:
Ik heb ook altijd een boxer onder mijn zwembroek. Komt omdat de touwtjes nogal gaar zijn en dat ding wil nog wel eens afschuiven als ik in het water duik / als mijn vrienden grappig denken te zijn.
Ik kan niet spellen?quote:
Ik doe het ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:57 schreef Laurensius het volgende:
[..]
![]()
en ik houd ook altijd men bb boxer onder men zwembroek aan..
Welnee, dat is efficient investeren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
En dan ook speciaal daar 1 Bjorn Borg voor aanschaffen he... echt royal sadness.\
Terwijl ze de rest van hun koffer gevuld hebben met boxershorts van de ALDI
PAUPERS !!!!
Ik heb mijn onderbroekenla compleet gevuld met Björn Borg onderbroeken, heb ik dan het recht om het wel te doen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
En dan ook speciaal daar 1 Bjorn Borg voor aanschaffen he... echt royal sadness.\
Terwijl ze de rest van hun koffer gevult hebben met boxershorts van de ALDI
PAUPERS !!!!
Nee. Waarom zou je het doen? Zodat je mini-geslachtsdeel niet wordt toongesteld aan je net-versierde chickie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:08 schreef NRaider het volgende:
[..]
Ik heb mijn onderbroekenla compleet gevuld met Björn Borg onderbroeken, heb ik dan het recht om het wel te doen?
Ssst.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:11 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou je het doen? Zodat je mini-geslachtsdeel niet wordt toongesteld aan je net-versierde chickie?
Ik ook, maar bij mij staat er ook niet met koeieletters 'bjorn borg' op, maar zijn het gewoon egale boxers of ruiten/strepen of zo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:57 schreef Biels het volgende:
Ik heb ook altijd een boxer onder mijn zwembroek. Komt omdat de touwtjes nogal gaar zijn en dat ding wil nog wel eens afschuiven als ik in het water duik / als mijn vrienden grappig denken te zijn.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:22 schreef MrDrako het volgende:
ik heb wel altijd een boxer zwembroek onder mn short aaniets met leuter die uitsteekt enzo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |