Laten groeien, beetje diversiteit qua haardrachten bij defensie is geen overbodige luxe.quote:
Is dit bij alle takken van Defensie zo? (marine, luchtmacht etc, etc,)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:37 schreef Remco026 het volgende:
Ze kunnen je niks verplichten, maar dan zul je het net als de vrouwen moeten gaan opsteken. Er mag geen haar onder de kraag vallen, alles moet erboven.
Geloof mij haren eraf is velen malen makkelijker
Bij ons niet gebeurd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:31 schreef fathank het volgende:
Is het tegenwoordig niet meer zo dat je bij je opkomst met z'n allen langs de kapper gaat..? Ik meen me te herinneren dat ik dat in een voorlichtingsfilm van de Mariniers heb gezien..
Niet dat ie er bij mij veel af zou kunnen halen, tenzij hij een scheermes heeft![]()
Op je allereerste dag bij het Korps is het registreren, inenten en dan door naar de kapper, 2mm is de norm en de regel. Geen uitzondering.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:31 schreef fathank het volgende:
Is het tegenwoordig niet meer zo dat je bij je opkomst met z'n allen langs de kapper gaat..? Ik meen me te herinneren dat ik dat in een voorlichtingsfilm van de Mariniers heb gezien..
Niet dat ie er bij mij veel af zou kunnen halen, tenzij hij een scheermes heeft![]()
wat denk je dat het korps de komende twee jaar aan het doen is dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:45 schreef franske19 het volgende:
Het Korps is dan ook iets anders dan de landmacht. Als je in één of ander fobje in Afghanistan bivakkeert dan snap ik wel dat je belangrijkere dingen aan je kop hebt.
Met je 'crew cut' ben ik het wel eens, maar tondeuze Stand 1?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:40 schreef ErwinRommel het volgende:
(...) soort van "coupe helicopterdek", of gewoon stand 1 van de tondeuze.
(...)
5000 Euri? Da's niet veel, qua supertankert.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:30 schreef Spatzmann het volgende:
Ik wil je wel wat van m'n ingedroogde bloed in zalfvorm geven. Dankzij mijn briljante imuunsysteem is elk lichaamshaar compleet weg en hoef je nooit meer naar de kapper. Nu maar 5000 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |