quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:11 schreef Zeven7 het volgende:
Hij heeft op zijn blog ook sinds vrijdag niet meer gepost.
Volgens mij ligt TS al drie dagen onafgebroken te slapen.
Druk? En je hebt al zoveel tijd nu, hoe ziet je dagindeling er dan uit ongeveer?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:13 schreef Renaissance het volgende:
Ik had een heel druk weekend, maar ben me nog steeds braaf aan mijn schema aan het houden.
Alles volgens planning, ik denk dat het zwaarste achter de rug is. Nu enkel wachten tot ik echt mijn energie volledig terugwin door die naps. Ze worden effectiever en effectiever elke dag.
tis natuurlijk ook moeilijk wakker blijven als Fok het hele weekend down isquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:43 schreef Renaissance het volgende:
Gisteren had ik bijna beslist om het op te geven, maar uiteindelijk toch nog de motivatie gevonden om door te gaan. Blog is na wat inactiviteit terug geupdate. Ik zit ondertussen aan dag 19 O_o
lolquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:46 schreef Omniej het volgende:
Als je na 18 dagen al denkt aan opgeven, had je er nooit aan moeten beginnen imo...
Zo'n slaapritme als dit hoor je denk ik minimaal een half jaar o.i.d. vol te houden (wat er dus ook op neerkomt dat je minimaal zo lang geen 9-5 baan moet hebben), omdat je lichaam anders volgens mij nog veel te veel gewend is aan het oude, 'normale' ritme.
Ja wat dacht je dan, dat je binnen 2-3 weken volledig gewend kon zijn aan een totaal ander slaapritme?quote:
Overleden wegens gebrek aan slaap.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:48 schreef pfaf het volgende:
Al meer dan een week niets meer. Opgegeven neem ik aan?
bron?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:58 schreef Simsfan88 het volgende:
TS is inderdaad overleden, slotje.
beetje respect voor de overledene jaquote:Op donderdag 3 september 2009 17:22 schreef BaggerUser het volgende:
pf kom je terug vana vakantie, denk je eens de updates lezen.... is het topique dood
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |