quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:59 schreef GGMM het volgende:
Jouw vrouw koopt iets omdat Gordon het heeft. Scheiden.
Qft.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:59 schreef GGMM het volgende:
Of Gordon heeft binnenkort een dubbelganger.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:59 schreef GGMM het volgende:
Het gaat nu net niet om die ene euro. Daar gaat het mijn vrouw om. Het gaat om het krijgen/kopen van een sjaal als de mussen van het dak vallen. Terwijl je voor een euro ook 2! raketjes kunt kopen!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:03 schreef ColtZ40 het volgende:
Een topic openen over een ding van 1 euro.
Juist als je het niet nodig hebt kost het geen drol. Prima zet van je vriendin.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat nu net niet om die ene euro. Daar gaat het mijn vrouw om. Het gaat om het krijgen/kopen van een sjaal als de mussen van het dak vallen. Terwijl je voor een euro ook 2! raketjes kunt kopen!
Maar... Gordonquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:05 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Juist als je het niet nodig hebt kost het geen drol. Prima zet van je vriendin.
Had je ooit respect voor hem dan, of zit je nu op -1?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:08 schreef Penisbaard het volgende:
Oh, en Gordon draagt dingen van 1 euro.Wat een pauper, mijn respect voor hem is nu nog minder
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:59 schreef GGMM het volgende:
Ik zit al ruim onder de -10quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:08 schreef Anchor het volgende:
[..]
Had je ooit respect voor hem dan, of zit je nu op -1?
Yup een neger met een dikke lange sjaal van 29cm in zijn broek..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:59 schreef Anchor het volgende:
Ze koopt cadeautjes voor je, ze heeft iets te verbergen. Ze heeft een ander!
Nee op adidas slippers met witte sokken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:12 schreef ColtZ40 het volgende:
Met nep air maxjes
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:32 schreef mrfool het volgende:
Nu maar hopen voor TS dat gorden niet een dildo laat zien op tv.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:32 schreef mrfool het volgende:
Nu maar hopen voor TS dat gorden niet een dildo laat zien op tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |