Haha. te laat. Ik heb al een stapeltje losse vierkantjes. Misschien een idee voor als ik ooit nog een sjaal ga maken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:46 schreef knorretje het volgende:
ik haak de laatste ronde gelijk al hakend aan het vierkantje wat ik al heb
Dat is toch ook als je zelf kleding maakt? Die stof is volgens mij net zo duur als kleding in de winkel(hangt een beetje van de winkel af natuurlijk).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:07 schreef Pandora73 het volgende:
Ja op die manier wordt het inderdaad nog een dure deken...
Ik had geen idee dat er maar zo weinig uit een bolletje kwam!
Ik ben net gezwicht voor een naaimachine... Al is het maar voor kussenhoezen, dekbedhoezen, om gordijnen te kunnen omzomen, naadjes van blouses te kunnen herstellen enzovoorts.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:58 schreef mmascha het volgende:
[..]
Dat is toch ook als je zelf kleding maakt? Die stof is volgens mij net zo duur als kleding in de winkel(hangt een beetje van de winkel af natuurlijk).
Zeg ajb dat het waar is! Ik zag een niet zo dure naaimachine vandeweek en een leuke cursus. Maar ik heb geen tijd voor een nieuwe hobby![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
klopt, kleding kopen (iig voor de kinderen) is goedkoper dan zelf makenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:58 schreef mmascha het volgende:
[..]
Dat is toch ook als je zelf kleding maakt? Die stof is volgens mij net zo duur als kleding in de winkel(hangt een beetje van de winkel af natuurlijk).
Zeg ajb dat het waar is! Ik zag een niet zo dure naaimachine vandeweek en een leuke cursus. Maar ik heb geen tijd voor een nieuwe hobby![]()
nu wil ik het helemaal lerenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:13 schreef Pandora73 het volgende:
May the Force be with you!
Geweldig!
En was het antwoord toen "Ja, goed gezien!" of een hele boze blik? Indien het laatste, wat had het dan voor moeten stellen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:17 schreef Muck het volgende:
[..]
nu wil ik het helemaal leren
mijn vriend: "schat, is dat een tomaat met oogjes?!"
hij zag een plaatje op internet, omdat ie geen flauw idee had waarover ik het had, en dat was inderdaad een gehaakte tomaat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:07 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
En was het antwoord toen "Ja, goed gezien!" of een hele boze blik? Indien het laatste, wat had het dan voor moeten stellen?
*nieuwsgierig is*
het enige voordeel van zelf kleding maken is dat je er voor kan zorgen dat het een betere pasvorm heeft en dat het kledingstuk niet door tig mensen om je heen ook gedragen wordt, dus iets 'unieks' Goedkoper is het doorgaans beslist niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:58 schreef mmascha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |