Die is gebreid, toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:53 schreef NoralyZ het volgende:
Breienhaken
voor grotere projecten vind ik het fijner om te breien, haken doe ik meer voor kleine poppetjes, accessoires, sleutelhangers of ipodsokken. open binnenkort ook een winkeltje op Etsy met een vriendinnetje
.
een van de laatste dingen die ik gemaakt heb :
[ afbeelding ]
Inderdaad. In mijn enthousiasme niet op gelet dat het een expliciet haaktopic is. Kunnen we hem niet gemixt breien/haken maken?quote:
Ik vind het prima om er een gemixt topic van te maken. Iemand anders bezwaar?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:37 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Inderdaad. In mijn enthousiasme niet op gelet dat het een expliciet haaktopic is. Kunnen we hem niet gemixt breien/haken maken?
Ik heb het net besteld... Dus nog niet in huis. Maar volgens mij is het best een redelijk dik boek toch, en geen 20 pagina's bij wijze van spreken... Hoe groot is de PDF dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:07 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Ik vind het prima om er een gemixt topic van te maken. Iemand anders bezwaar?
Pandora, ik heb dat dummies-boek als pdfje! Bevalt het je tot nu toe?
het is 290 blz en net geen 8 mb.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:27 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ik heb het net besteld... Dus nog niet in huis. Maar volgens mij is het best een redelijk dik boek toch, en geen 20 pagina's bij wijze van spreken... Hoe groot is de PDF dan?
OMG! Die zijn leuk zeg!!! Die wil ik ook! Staat hier ergens een beschrijving van online? Of heb je misschien de titel van het boek waar het uit komt???quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:04 schreef mmascha het volgende:
Eindelijk een haaktopic! Leuk! Ik dacht dat ik de enige was die het weer ontdekt heeft![]()
Ik doe een poging tot Amigurumi.
Laatste project:
[ afbeelding ]
Er loopt een brei-topic in UVT (dacht ik). Dan zou je het beste even de modjes van LIF (en UVT kunnen vragen of die 2 samen kunnen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:37 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Inderdaad. In mijn enthousiasme niet op gelet dat het een expliciet haaktopic is. Kunnen we hem niet gemixt breien/haken maken?
Naast het feit dat de cactussen gewoon erg cute zijn, moet ik eerlijk bekennen dat dit voor mij ook wel een goede reden is om ze te willen maken!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:44 schreef Pyttpytt het volgende:
Oooooh die cactusjes!!![]()
Ik kan nog geen echte cactus in leven houden, dus ik denk dat ik hier maar eens op moet gaan oefenen... als de mega-verhuizing achter de rug is, ben nu mijn wol kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |