quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:24 schreef Lishe het volgende:
Mijn Kruidvatpopje is af. Ik vind het resultaat niet echt om naar huis te schrijven. De achterkant moet je zelf tekenen, en ik vind de verhoudig een beetje raar. Het hoofdje loopt niet zo mooi over als in het voorbeeld.
[ afbeelding ]
En mijn deken in ontwikkeling:
[ afbeelding ]
Zou je dan hier het patroon kunnen plaatsen of kunnen PM'en oidquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:38 schreef Lishe het volgende:
Dank u!
En voor wie wil: ik kan het patroon wel scannen, de uitleg is wel makkelijk nl.
Vanavond poging 2, voor andere dochter .
als je dat zou willen doen, heel graagquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:38 schreef Lishe het volgende:
Dank u!
Vanavond poging 2, voor andere dochter .
Jammer, net in huis gehaald. Dat wordt niks dus. Op internet is ook niet echt een patroon te vinden. Eens kijken of ik er zelf iets van kan maken. (Ik zal proberen een patroon te maken zodat jullie er ook wat aan hebben)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:17 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Hmmz ik dacht er over na om ook dat Kruidvat haaksetje te kopen maar na het zien van jouw poppetje zie ik daar toch maar vanaf.
Fijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:42 schreef Muck het volgende:
Heel duidelijk
Tenminste, dat vind ik dan he!
ik ga vanavond ook kijken of het zo luktquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:47 schreef mmascha het volgende:
[..]
Fijn.
Eens kijken het een beetje wil lukken.
Nee! Dat gaat goed zo! Ik schrijf het alleen niet op. Alle steken die niet beschreven zijn is in elke vaste 1 vaste! Je doet het goed! Niet overslaan idd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:45 schreef Lishe het volgende:
Hmm, jouw omschrijving werkt het niet bij mij mmascha. Of moet je niet die andere vasten overslaan maar daar gewoon 1 vaste in doen? dus bij bij toer 3; 1 vaste, 1 vaste, 3 vaste?
Dat ziet er bij mij wel beter uit, maar dat zijn wel heul veul steken.
ik ga maar weer wat youtuben!
pff, stomme hobby.
Zou fijn zijn!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:38 schreef Lishe het volgende:
Dank u!
Ahum, poppetje is niet voor publicatie geschiktquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:51 schreef mmascha het volgende:
Owja! Mijn matroesjka is bijna af. Lijfje lijkt nergens naar. Moet toch het patroon daarvan eerst even aanpassen. Maar ik doe gewoon een nieuwe poging want het lijkt me zo leuk worden!
nu wil ik hem juist zienquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:40 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ahum, poppetje is niet voor publicatie geschikt![]()
Lijkt meer op een heks dan een lief ding.
Op naar poging 2!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:10 schreef mmascha het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.
Nou vooruit, om aan te geven dat er best eens iets mag mislukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan maar. Anders maak ik zo'n slechte naam voor dit topic en zakt bij iedereen de moed in de schoenen.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |