abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:49:25 #51
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_71675416
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:29 schreef Exoteria het volgende:
Oooooooh,
Pleo
Wat ontzettend leuk Darkwolf!!
Heb jij een foto van de jouwe? (of heb ik die gemist en blaat ik als mosterd na de maaltijd?)
Een beetje wel, maar dat geeft niets.
Zijn filmpjes ook goed?
Ik stond woensdag in het NRC.next met Pleo en AIbo en ze hebben tevens wat op hun blog geplaast (filmpje): http://www.nrcnext.nl/blo(...)robot-kun-je-houden/
Er staan er nog veel meer op mijn eigen video kanaal (ook van Aibo): http://www.youtube.com/darkwolf1982
Enjoy!
quote:
Van een héél andere orde, maar mijn jongens (die zijn dan ook de echt leuke, interessante en leerzame speeltjes nog niet waard) hebben ook een soort maatje.
MARVIN
[ afbeelding ]
Aaahhhh! Zo'n ding van Wowee.
Ik vind die Fembot van Wowee wel grappig en cute!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:57:55 #52
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71675634
Oh ja nog een mooie anekdote

Jasmijn vond die headset van de xbox wel intressant, ze zet hem op enzo. Nu ging ze mee pielen en had ze dat microfoonhoesje doorgedrukt, gevolg dat die door 2en ging.
Dus zij naar mama "Mama kijk nou!"
"Oh dat is niet zo mooi Jas"
"Maar kun je wel maken he? "
"Nee Jasmijn, dat is niet meer te maken, dat is nu stuk"
":o papa vind dat niet zo handig denk ik"
"Nee dat denk ik ook niet, weet je wat we zetten hem vast met een haarelastiekje"
" "
"Nou daar ziet papa niks meer van misschien?"
"Nee.. dat ziet papa niet"

Dus ik moest al lachen toen ik thuis kwam.

Volgende ochtend komt ze uit bed.. dus ik loop naar de kast en pak die headset.. en zeg
"Jasmijn! Kijk nou eens.. wat is hier nou gebeurt? "
"wat is daar gebeurt... nou dat was de koffie en toen ging die stuk"
"De koffie en stuk???"
"Nee.. heb ikke gedaan papa... "
"Ah dat geeft niet meissie, je bent er in ieder geval eerlijk over, dat vind ik fijn"

Loopt ze naar mama

"Mam... ik heb papa er over geinformeerd"

Wij beide ze is 3 en half
The truth was in here.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:06:22 #53
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_71675879
Bijzonder dochtertje inderdaad!
Kids these days!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:32:57 #54
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71678580
He TRU-erts!
Ik heb hier al tijden iets vaags, voorheen overigens op de zolderverdieping van mijn ouderlijk huis en het is vrolijk doorgetrokken naar deze woning en ik heb geen idee wat het is en wat ik ermee moet.

Mijn vorige vriendin is ruim een jaar geleden overleden en eigenlijk een week of 3 dáarna is dit 'probleem' gekomen op deze locaties, er hangt een foto van haar hier aan de muur (en destijds daar) in een van de kamers en er hangen nog een boel andere zaken omheen, gewoon met van die gum-achtige zooi en eens in de zoveel tijd valt echt alles net om die foto heen er vanaf, alles tot zo'n 40 á 50cm en daarnaast hangt wel alles gewoon.
Die foto zit overigens ook gewoon vast met die gum en is nog nooit losgegaan, een bizar toeval, toevallige warmtevelden op die locaties (hoe toevallig is dat dan haha) of toch méer dan toeval?

Heb wel het idee gehad om het te filmen met de webcam en je raad het al, dan gebeurt er natuurlijk hele weken niets, zul je net zien.
Dan nog iets anders, in diezelfde kamer (voorheen dus óok de zolder) kan ik echt letterlijk wekelijks de gloeilampen veranderen omdat ze gewoon kapot gaan, vaak genoeg ze uit zien vallen maar geen brandgeur, niet doorgebrand en ook geen vreemd geluid, ze vallen gewoon uit en een van die lampjes hebben we later nog eens geprobeerd en toen gingen ze weer aan.

Ook de lichten in de woonkamer (destijds daar dus ook) doen vreemd maar gaan niet kapot, ze flikkeren alleen nogal en dat voor een half uurtje en dan doen ze het weer prima.
Nogal vreemd dus en voor haar overlijden nooit problemen gehad in die woning en ook nu heeft me broertje (die het nu als slaapkamer heeft) nergens last van.

Iemand die er op in wil gaan, ik hoor het wel.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 14:40:58 #55
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71682647
Tsja.. het is bizar.. en ik geloof wel in die dingen, teken van "ik leef nog hoor, maak je niet druk" . Maar dat is mijn mening.
The truth was in here.
pi_71682689
En als je de dingen eromheen vastspijkert ipv dat plakspul gebruikt?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 14:43:01 #57
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71682733
Of als je die foto van je vriendin verplaatst, kijken of die dingen die eromheen hingen er nog steeds vanaf vallen.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je die speciale foto wat beter aangedrukt hebt.
zzz
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 14:55:51 #58
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71683183
En die lampen kunnen een electronische storing zijn in het netwerk ja.

Maar zo is het mooier
The truth was in here.
pi_71683528
WETENSCHAP PWND!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:10:13 #60
31101 _Led_
pi_71683633
ah, flammie heeft z'n account weer terug

zzz
pi_71683679
Ja, hij is ontsnapt We hadden genoeg propofol in zijn aderen gestopt om een gemiddelde bleke popzanger te doden maar hij loopt doodleuk naar buiten
Mr. Prolapse 2009
pi_71683912
..waa..
.wa.
waar ben ik....?
pi_71684075
*zap*

Zo...en nu is ie weer ff rustig.
Mr. Prolapse 2009
pi_71684193
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:40 schreef Bastard het volgende:
Tsja.. het is bizar.. en ik geloof wel in die dingen, teken van "ik leef nog hoor, maak je niet druk" . Maar dat is mijn mening.
of juist van "boehoe, ik spook jou"
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_71684196
zzzzzzzzzzzzzzzzzzz
pi_71684209
Is ie in slaap gevallen op het toetsenbord
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:37:49 #67
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71684399
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:42 schreef Dragorius het volgende:
En als je de dingen eromheen vastspijkert ipv dat plakspul gebruikt?
Ik spijker liever niet door m'n foto's heen.
Klinkt natuurlijk logisch en aanneembaar dat ik een dierbare foto beter ophang, enkel is het dan vreemd te noemen dat de overige foto's die niet naast die foto hangen wel gewoon blijven hangen, zelfs nadat ze allemaal van de muur gehaald zijn met de verhuizing en later opnieuw op een andere muur geplaatst zijn en vast niet op dezelfde volgorde.

Eerste keren viel het me niet eens op hoor, die link leggen vond ik in het begin nogal ver gezocht, totdat het niet meer op éen hand te tellen is.
Dat van de lampen hou ik ook maar op puur geluk, nouja pech in dit geval haha, al hou ik er echt geen lampjes meer aan aangezien ze toch kapot gaan om wat voor reden dan ook.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:39:20 #68
31101 _Led_
pi_71684432
Ik heb mn vriendin verteld dat als ik overlijd en ze een nieuwe vriend krijgt die ik niet mag, ik haar en die knakker het leven flink zuur kom maken

Als ik 'm wel aardig vind is er geen probleem natuurlijk
zzz
pi_71684577
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:39 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb mn vriendin verteld dat als ik overlijd en ze een nieuwe vriend krijgt die ik niet mag, ik haar en die knakker het leven flink zuur kom maken

Als ik 'm wel aardig vind is er geen probleem natuurlijk
Dan kun je misschien als geest het genot nog even vergroten
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:50:14 #70
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71684772
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:44 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dan kun je misschien als geest het genot nog even vergroten
Oe dirty mind you

MGV ipv MMV
The truth was in here.
pi_71684817
Ik geloof daar ook wel degelijk in.

Vanuit mijn eigen ervaring, maar ook door dingen die ik om mij heen heb zien gebeuren.

Een mooi voorbeeld vind ik rondom een hond uit de wijk.
Een vrouw die de nodige klappen in het leven heeft opgevangen, woonde al jaren met haar hond alleen. Haar dieren zijn haar alles.

Het oude beestje is recent overleden.

Nu kwam hier een bezorger, die hier overduidelijk nooit eerder geweest is (hij vertelde over zijn tom tom die deze straat niet eens aan had gegeven en begreep absoluut de bouw van de huizen niet, hij had dit ook nog nooit gezien etc etc).
Deze man loopt de hoek om, hapert even alsof hij bijna tegen iemand opliep, en zegt vertwijfeld dat hij toch echt een hond meende te zien lopen en waar die nou gebleven is.

Hij is niet de eerste en de enige die de hond af en toe nog rondom de woning ziet.

En of het nou een "geest" is of dat de omgeving als het ware dingen "absorbeert" en dat dat op de één of andere manier toch weer uitgeademd wordt of te "lezen" valt, dat weet ik niet.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:54:33 #72
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71684892
Dat is ook mooi
The truth was in here.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:57:02 #73
31101 _Led_
pi_71684952
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:50 schreef Bastard het volgende:

[..]

Oe dirty mind you

MGV ipv MMV
Hey, waarom wel een glas kunnen bewegen, maar niet iets anders ?
zzz
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:09:02 #74
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71685338
Die Michielos moet ook nablijven zeker? Hele dag nog niet gezien vlgs mij.
The truth was in here.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:09:32 #75
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71685353
En Summers niet, Sjoep niet, nog meer harde kern?
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')