Zo'n gangbang lijkt je wel wat ja?quote:
Welke action, als je het niet eens 5 keer kan. Denk je dat Sasha het maar 1 keer doet op een dag?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ok, you'll miss all the action.
Documentaire...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat laatste, is een smoesje, hoe weet je het anders
Zij gaat voor kwantiteit, ik voor kwaliteit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo'n gangbang lijkt je wel wat ja?
[..]
Welke action, als je het niet eens 5 keer kan. Denk je dat Sasha het maar 1 keer doet op een dag?
This is the face I am making right now:quote:
Pics!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
This is the face I am making right now:
[ afbeelding ]
Ahh, oke.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, misschien iets te prijzig![]()
Plus parkeerproblemen.
Nee. Nooit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo'n gangbang lijkt je wel wat ja?
[..]
Welke action, als je het niet eens 5 keer kan. Denk je dat Sasha het maar 1 keer doet op een dag?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
This is the face I am making right now:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zij gaat voor kwantiteit, ik voor zotheid.![]()
Oh, zeg dat dan! Maar ik kan het ook 1 keer heel goed doen hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zij gaat voor kwantiteit, ik voor kwaliteit.![]()
Come again?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga op reis en neem mee, jou. Hoezo? Omdat eten een sensuele ervaring kan zijn. Vragen naar de bekende weg, het siert je. Jouw blinde vertrouwen in mij met je ogen op een kier. Je bent sierlijk, mooi vrouwelijk, krachtig. En ergens dacht ik al dat jij het was. Maalt niet om geld, bezit of make-up. Want je zegt 'alles wat de mens zogenaamd mooier maakt dat verdwijnt of gaat stuk'. Als je me vraagt; Hoezo passen we zo goed bij elkaar? Dan zeg ik je; We zijn mooie mensen.
Over de ruimte nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh, oke.
Maar over de prijs kunnen we onderhandelen.
Ik maak wel pics als die 4 muggenbeten even groot als het Himalaya gebergte van mijn linkerwang zijn verdwenen.quote:
Alles goed met u?quote:
Jij hebt grotere bulten op je wang dan Keira Knightly als borsten heeftquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik maak wel pics als die 4 muggenbeten even groot als het Himalaya gebergte van mijn linkerwang zijn verdwenen.
Die heeft geen borsten dus dat is nogal makkelijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt grotere bulten op je wang dan Keira Knightly als borsten heeft
Nu heb ik zin in ijs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |