volgens mij is dat nog altijd de Ronde van Vlaanderen en het WK. Of ben je op de ironie tour?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:02 schreef knep het volgende:
Ballan zet de geweldige Ronde van Polen op zijn palmares.
Zeker te weten zijn mooiste overwinning ooit.
Check m'n posticonquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
volgens mij is dat nog altijd de Ronde van Vlaanderen en het WK. Of ben je op de ironie tour?
Nu dan tochquote:Barloworld stopt als wielersponsor zo 09/08/2009 - 15:43
Barloworld trekt zich na dit seizoen terug als wielersponsor. De multinational was zeven jaar sponsor van de ploeg met onder anderen Mauricio Soler en Robert Hunter.
PhotoNews Robert Hunter Manager Claudio Corti laat zijn renners niet in de steek en gaat op zoek naar een nieuwe sponsor voor 2010. "Ik wil mijn renners aan het werk houden", zegt de Italiaan aan Cyclingnews.com. "Ik ben niet in paniek. Wij hebben immers geen topper à la Contador in de ploeg."
Barloworld hield het ook vorig jaar al voor bekeken, toen zijn renner Moises Dueñas positief testte in de Tour. Later kwam het op zijn stappen terug.
Vinokoerov komt overigens niet uit voor Astana, ze zijn nog niet tot een akkoord gekomen. Vinokoerov koerst met Dimitri Fofonov (quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:48 schreef Szura het volgende:
De Ronde van de Ain is bezig:
Eerste etappe werd gewonnen door Mickael Buffaz, voor Remi Cusin en Floris Goesinnen die voorop reden.
Daarna volgde het peloton met daarin Vinokoerov
Als je Valverde onder de kanshebbers rekent zou ik Gesink er ook bij zetten. Vorig jaar in de laatste tijdrit pas voorbij gegaan door Valverde. Nu toch een jaartje ouder en ook flink gemotiveerd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:16 schreef Leatherface het volgende:
Valverde dan misschien toch een goede kanshebber om de Vuelta te winnen?
Net werk van Gesink trouwens.
Was ergens al te denken dat Noorwegen niet aan de 9 renners geraakt. Aan de andere kant kunnen ze toch gewoon wat jongens uit de jeugd halen oid. Luxemburg zou het ook nog wel een lastig kunnen krijgen met 9 man.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Joaquim Rodriguez zou naar Katusha gaan, een hoop niet extreem boeiende renners (Aurélien Clerc, Renaud Dion, Cédric Pineau, Alexandr Pliuschin, Stéphane Poulhiès, Jean-Charles Sénac en Blaise Sonnery) moeten weg bij AG2R en Noorwegen raakt niet aan 9 renners voor de WK-selectie.
7 renners maarquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Joaquim Rodriguez zou naar Katusha gaan, een hoop niet extreem boeiende renners (Aurélien Clerc, Renaud Dion, Cédric Pineau, Alexandr Pliuschin, Stéphane Poulhiès, Jean-Charles Sénac en Blaise Sonnery) moeten weg bij AG2R en Noorwegen raakt niet aan 9 renners voor de WK-selectie.
Nee, verbaasd me niets aangezien het startrecht voor 9 volledig de verdiensten zijn van (slechts) twee renners, Boasson Hagen en Hushovd. Maar ja, lijkt me toch dat je dan een paar jokers wegplukt bij Team Joker Bianchi. Kunnen die jongens ook eens meerijden op het grote toneel en een paar bidons aanreiken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Noorwegen raakt niet aan 9 renners voor de WK-selectie.
Des te zieliger omdat al die punten bij elkaar worden gereden door Hushovd en Boasson Hagen, nota bene twee sprinters. Ok, ze kunnen meer dan sprinten maar het gros van de punten wordt daarmee binnen gehaald. En als dit nou een WK voor echte sprinters zou zijn ok. Maar dit is geen sprinters-WK en is het veel beter om mannen voor de wat zwaardere klassiekers aan de start te hebben.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:12 schreef Beregd het volgende:
toch wel zielig dat landen met amper 7 goede renners meer wk-plaatsen krijgen dan een wielerland als Nederland.
Dat systeem zit gewoon zo verkeerd...
Valverde verloor afgelopen jaar wel tijd op onnodige momenten, niet echt een goede maatstaf.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:21 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Als je Valverde onder de kanshebbers rekent zou ik Gesink er ook bij zetten. Vorig jaar in de laatste tijdrit pas voorbij gegaan door Valverde. Nu toch een jaartje ouder en ook flink gemotiveerd.
Ik ben benieuwd wat het wordt, een aantal toppers hebben natuurlijk al de Tour gereden en wat andere komen alleen voor het WK. Maar dat is inmiddels elk jaar hetzelfde liedje.
Toch vreemd. Dan moeten ze toch wel bezig zijn met enkele erg goede andere renners, waardoor er budget vrijgemaakt moet worden, want ik neem aan dat Hivert en Lemoine bij Skil wel grootverdieners waren.quote:10 augustus 2009 - De twee Fransen Cyril Lemoine en Jonathan Hivert vertrekken na dit seizoen weer bij Skil-Shimano. De ploegleiding van de Nederlandse pro continental formatie heeft besloten geen gebruik te maken van de optie om het deze winter van Crédit Agricole overgekomen duo nog een seizoen aan zich te verbinden. Management en ploegleiding van Skil-Shimano zijn van mening dat de twee Franse renners niet gebracht hebben wat er van hen verwacht werd.
Bron: Wielermagazine.com
Begrijpelijk. Misschien dat ie daar wel als enige kopman uitgespeeld kan worden in een grote ronde.quote:
Wat rijdt er ondertussen allemaal al bij Sky? Heb verder nog niet zoveel over renners bij Radioshack gehoord.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Misschien dat ie daar wel als enige kopman uitgespeeld kan worden in een grote ronde.
Bij Liquigas had je dan altijd nog Basso, Kreuziger en Pellizotti om je heen.
Geraint Thomas, Steve Cummings en Chris Froome zijn Britten die al vanaf dag 1 werden genoemd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:02 schreef Sautor het volgende:
[..]
Wat rijdt er ondertussen allemaal al bij Sky? Heb verder nog niet zoveel over renners bij Radioshack gehoord.
Al heb ik het hele transfergebeuren ook nog niet echt gevolgd
Dat zou dan om Wiggins gaan maar Nibali kan uitstekend in de Giro uit de voetenquote:Sky heeft zich ten doel gesteld om binnen vijf jaar met een Brit de Ronde van Frankrijk te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |