Burghardt gaat naar BMCquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
En Team Columbia loopt trouwens letterlijk leeg. Oké ze hebben nog Cavendish. Maar Kirchen, Boasson Hagen, Burghard, Hincapie. Dat is toch een pak goede renners.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
En Team Columbia loopt trouwens letterlijk leeg. Oké ze hebben nog Cavendish. Maar Kirchen, Boasson Hagen, Burghard, Hincapie. Dat is toch een pak goede renners dat vertrekt
Klopt was een beetje onduidelijk weergegeven ook.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:02 schreef Sautor het volgende:
[..]
Sorry, ik las over de punt heen, dacht dat alles na Cav bij de opsomming hoorde
dat is nu dus bevestigdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
mogelijk/waarschijnlijk volgt ook Steegmans.
Dat was in eerste instantie toch ook de bedoeling?quote:Op woensdag 2 september 2009 09:42 schreef Leatherface het volgende:
Dat Sky wordt wel nadrukkelijk een Angelsaksische ploeg, als ik dat zo lees. Afgezien van Flecha dan.
Doel was een Britse Tourwinnaar in 2013/14 ofzo.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:17 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dat was in eerste instantie toch ook de bedoeling?
Klopt, maar het doel was vooral om Engelse talenten en het wielrennen in Engeland te promoten, dus door vooral Engelse (/Schotten/Ieren etc) of andere angelsaksischen daar te laten rijdenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Doel was een Britse Tourwinnaar in 2013/14 ofzo.
En er zou anno 2009 dan een ploeg rondom Wiggins worden gebouwd.
Dat is wat er de hele tijd is gezegd maar zoals in een bericht stond wat ik gisteren of eergisteren postte, is de komst van Wiggins verre van zeker aangezien Garmin hem graag wil behouden.
Inmiddels ook drie Noren, met Boasson Hagen, Nordhaug en nu ook Arvesen.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:42 schreef Leatherface het volgende:
Dat Sky wordt wel nadrukkelijk een Angelsaksische ploeg, als ik dat zo lees. Afgezien van Flecha dan.
Die is toch gestopt ?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:30 schreef wimderon het volgende:
Oh, en Gibo zou in de belangstelling van Astana staan.
Hij overweegt om er nog een jaartje aan vast te plakken. Als hij inderdaad nog een jaar doorgaat dan hoop ik dat hij bij een Italiaanse ploeg blijft (liefst Diquigiovanni) en niet naar Astana gaat.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die is toch gestopt ?
Bij Astana heeft hij nog best kans om uitgespeeld te worden in de Giro.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Tjah , veel meer dan een rol als knecht zit er voor hem toch niet meer in , denk ik. Ik zie Gibo nergens nog iets van betekenis binnenhalen ...
Dekkers heeft links en rechts toch eea aan etappe's gewonnen, terwijl je er nauwelijks wat van hoort. Heeft het laatste stapje naar de echte top ook net niet kunnen maken.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:05 schreef Szura het volgende:
Hans Dekkers gaat van Garmin naar Landbouwkrediet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |