Ik heb dat ook eens gehad als kind. Arm omlaag, heel veel auw, huilend naar papa en mama rennen en later een kapotte wesp op je handdoek vinden... Ik had wel gewonnen dusquote:
Al meerdere mensen, maar dat was sowieso wel gebeurdquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:43 schreef Misan het volgende:
[..]
in je derde oksel?
maar wel zeer irritant zeg! heb je er al overheen geplast?
gelukkigquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Al meerdere mensen, maar dat was sowieso wel gebeurd
Respect +1quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
tsk tsk, zo erg is het toch niet?
Ik weet niet van welk gedeelte jij komt, maar Zeeuwsch Vlaanderen vind ik toch wel het tofste gedeelte van Zeeland.
Het is Brucie, met een V!quote:
er zijn dorpen waar alleen maar van dat volk woont, in oost Zeeuws-Vlaanderen is het beter te doen dan in westquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
tsk tsk, zo erg is het toch niet?
Ik weet niet van welk gedeelte jij komt, maar Zeeuwsch Vlaanderen vind ik toch wel het tofste gedeelte van Zeeland.
Mja, ik weet niet hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:36 schreef Misan het volgende:
[..]
er zijn dorpen waar alleen maar van dat volk woont, in oost Zeeuws-Vlaanderen is het beter te doen dan in west
Ja, voor mij bedtijd... Tandjes gepoetst en klaar om naar bed te gaan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:13 schreef koei het volgende:
Fallen! Zin in een potje killzone zo? Of moet je bij tijds naar bed?
^^quote:
Nee bepaalde mensen die er wonen. Het generaliseren was natuurlijk wat overtrokkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet hoor.
Ik heb heel vel tijd doorgebracht daar, van Cadzand en Nieuwvliet, tot Oostburg en Ijzendijke, van Hoek tot Terneuzen en Zaamslag en van Hulst tot Kloosterzande.
Ik vind het prachtig daar en over het algemeen kan ik het prima met de mensen vinden.
Maar heb je het over de mensen die er wonen of over de mensen die er zijn tijdens de zomermaanden?
Ow, ik wil ook niet meteen zeggen dat ik daar nou per direct zou willen wonen...quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:59 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee bepaalde mensen die er wonen. Het generaliseren was natuurlijk wat overtrokken
Het dorpse en de rust vind ik wel relaxed daar, alleen vind ik dat prettiger in (noord-)oost Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |