heb je liever grolsch, heineken of alfa? Wat anders kan gehaald worden ofcoursequote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Windows als tegen argument gebruiken
Linux! pannekoek
Ik zie niet in wat jouw mening te maken heeft met of de Macintosh geflopt is of niet. Je kan vinden wat je wilt van Apple, haar producten en gebruikers, maar geflopt is het zeker niet.quote:Toch is het een geflopt iets imo wat opgehouden wordt door de ipod en itunes gebeurens.
OSX is gewoon een Unix-familie. Daarom is het ook zo superieur aan Windows. Hoewel ik dit waarschijnlijk in het dovemansorentopic zeg.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Windows als tegen argument gebruiken
Linux! pannekoek
sssstquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
OSX is gewoon een Unix-familie. Daarom is het ook zo superieur aan Windows. Hoewel ik dit waarschijnlijk in het dovemansorentopic zeg.
Je kan er meer mee, het zit beter in elkaar enzo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:50 schreef pfaf het volgende:
Misschien kan men in dit topic dan één reden bedenken waarom ik over zou moeten stappen naar Windows...
Filesystembased werken waarbij je zelf toffe structuren als E:\Music\Allbums\C\Clapton, Eric mag bedenken?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:50 schreef pfaf het volgende:
Misschien kan men in dit topic dan één reden bedenken waarom ik over zou moeten stappen naar Windows...
Wat kan ik er meer mee, en hoe zit het beter in elkaar dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je kan er meer mee, het zit beter in elkaar enzo.
Draait ook op een macquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:50 schreef pfaf het volgende:
Precies, de kunstof doos is rete sterkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je kan er meer mee, het zit beter in elkaar enzo.
Redmond, start your copiers was het toch? Hebben ze verdomd lang over gedaan dan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Een linkje is voldoende.
Dat gekopieerde kutspul van Microsoft st
Het is niet extreem overpriced, Apple bedient echter alleen het hoogsegment, waardoor het duurder lijkt dan een Windows-systeem...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:04 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Het enige nadeel wat ik kan noemen, is dat vooral de MacBooks etc. behoorlijk overpriced zijn, that's all.
Domste poster ooit. "Multimedia is the only thing the Mac is good for". Volgens mij behelst multimedia ongeveer 90% van wat we op een computer doenquote:
Dat wil maar niet doordringen. Toch zie je op de een of andere manier nooit "Sony Vaioquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het is niet extreem overpriced, Apple bedient echter alleen het hoogsegment, waardoor het duurder lijkt dan een Windows-systeem...
Ik zeg ook niet dat ze 'extreem' overpriced zijn, maar naar mijn mening is het wel te duur.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het is niet extreem overpriced, Apple bedient echter alleen het hoogsegment, waardoor het duurder lijkt dan een Windows-systeem...
Ik val je ook niet aan. Maar mijns inziens is het een mythe dat Mac's zo duur zijn. Vergeleken met een pc bij de Aldi, ja, maar die zijn dan ook op alle vlakken minder. Een pc met dezelfde kwaliteiten als een Mac zal zo ongeveer rond dezelfde prijs liggen. De vraag is dus mijns inziens meer: wil je geld besteden aan een goed product, of ben je tevreden met minder.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:10 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze 'extreem' overpriced zijn, maar naar mijn mening is het wel te duur.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen Apple ofzo, maar iets goedkoper mag wel.
En ik ben ook wel de laatste om te ontkennen dat je er een hoop voor terugkrijgt though.
Maar nu is dat verschil er ook niet echt meer. Macs hebben nu gewoon Intel-processoren en verschillen hardwarematig nauwelijks van normale PC's en laptopsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Domste poster ooit. "Multimedia is the only thing the Mac is good for". Volgens mij behelst multimedia ongeveer 90% van wat we op een computer doen![]()
Weet ik. Maar ik beweer ook niet dat de Mac veel beter is op dat gebied.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar nu is dat verschil er ook niet echt meer. Macs hebben nu gewoon Intel-processoren en verschillen hardwarematig nauwelijks van normale PC's en laptops
Als ik m`n eigen pc samenstel heb ik betere specs voor minderquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:15 schreef TwyLight het volgende:
Bovendien kosten alle versies van OS X ¤129,- en ik kan me nog herinneren dat als je de beste versie van Windows Vista wou hebben je daar boven de ¤400,- voor uit mocht trekken.
De nieuwste versie van OS X die in september uitkomt kost zelfs slechts ¤29,-
Ook is een Apple computer niet duurder dan een normale computer, Apple computers hebben gewoon van alles het beste in zich en zijn daarom duurder dan een gebruikelijke consumenten-pc waar meestal een wat slechtere processor, minder geheugen of slechtere videokaart in zit.
En 9 van de 10 pc's van tegenwoordig hebben geen Windows pre-installed, die moet je er dus nog los bij kopen.
Behalve dan de custom made moederborden in de imac, de speciale versies van CPU's die men als eerste mag verkopen. Het is Intel ja, maar zeker niet standaard allemaal.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar nu is dat verschil er ook niet echt meer. Macs hebben nu gewoon Intel-processoren en verschillen hardwarematig nauwelijks van normale PC's en laptops
Ook als je factoren als afmeting, gewicht, design en stroomverbruik meetelt?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als ik m`n eigen pc samenstel heb ik betere specs voor minder
Ach leuk, nog iemand die om kale specs geeft. Hoe naief.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom zou afmeting, gewicht en design daarin meespelen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ook als je factoren als afmeting, gewicht, design en stroomverbruik meetelt?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk maar twee redenen om nog zo'n ouderwetse windows bak te willen: hobby, of games. Verder heeft iedereen een way overpowered brieventikker op z'n buro staan. Gekkenwerk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:26 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Zo dacht ik er vroeger ook over. Tot je in de gaten krijgt dat tijd eigenlijk best kostbaar is.
Heb je een zwembad dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben morgen in Minneapolis, kom je even langs?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:43 schreef Dutchguy het volgende:
Na twee jaar iMac ellende nooit meer zo'n rotte appel mijn huis in. Overprijsd, overhyped en verder zijn Apple dichttimmernazi's die onder het mom van vriendelijkheid en openheid de consument een systeem aannaaien dat aan alle kanten dichtgetimmerd zit en je alleen kan laten repareren tegen een prijs waartegen je een leuke pc kan kopen.
Nooit meer, ben blij dat ik van die meuk af ben.
Zo, ff wat iFrustratie kwijt hehe.
Je kunt er gewoon niet mee omgaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:43 schreef Dutchguy het volgende:
Na twee jaar iMac ellende nooit meer zo'n rotte appel mijn huis in. Overprijsd, overhyped en verder zijn Apple dichttimmernazi's die onder het mom van vriendelijkheid en openheid de consument een systeem aannaaien dat aan alle kanten dichtgetimmerd zit en je alleen kan laten repareren tegen een prijs waartegen je een leuke pc kan kopen.
Nooit meer, ben blij dat ik van die meuk af ben.
Zo, ff wat iFrustratie kwijt hehe.
Mits je wel eerlijk bent en een redelijk model Lian-Li behuizing neemt... meestal zie ik mensen een hele dikke CPU en videokaart nemen en hangt alles losjes aan elkaar omdat het metalen puntje op de i eromheen maar een paar tientjes mag kosten... dat ze gaan emmeren over 5 euro prijsverschil terwijl ze net een of andere grafische kaart van > 200 euro hebben afgetiktquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eens een middagje vrijquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:26 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Zo dacht ik er vroeger ook over. Tot je in de gaten krijgt dat tijd eigenlijk best kostbaar is.
Dan niet meerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eens een middagje vrij
Sterker, de Mac Pro is tijdenlang spotgoedkoop geweest vergeleken met andere multi-core machines.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Henno het volgende:
[..]
Mits je wel eerlijk bent en een redelijk model Lian-Li behuizing neemt... meestal zie ik mensen een hele dikke CPU en videokaart nemen en hangt alles losjes aan elkaar omdat het metalen puntje op de i eromheen maar een paar tientjes mag kosten... dat ze gaan emmeren over 5 euro prijsverschil terwijl ze net een of andere grafische kaart van > 200 euro hebben afgetikt
En ik geloof vast dat het qua harde prijs nog steeds minder kan zijn als alle hardware prima in orde is... je betaalt natuurlijk ook voor het gemak en OS X.
Dat geldt dan ook voor de reparateur van Machouse die het scherm niet meer scherpgesteld kreeg.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon niet mee omgaan.
Nee want dan hebben ze gewoon een stom iemand aangenomen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat geldt dan ook voor de reparateur van Machouse die het scherm niet meer scherpgesteld kreeg.
Wat een bagger.
Modieuze bagger dat wel.
Maar altijd nog bagger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |