abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 september 2009 @ 10:00:16 #276
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72363907
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:47 schreef ijsbrekertje het volgende:
Ik ben niet verbaasd dat mijn gevonden goggle na zoveel jaar stuk gaat. En ik kan me inderdaad voorstellen dat een goedkope goggle eerder stuk gaat. Ik heb nog nooit een dure gehad, dus vandaar dat ik even informeerde. Ik overweeg om de mijne te vervangen met een duurdere.

Het elastiek begon steeds verder uit te lubberen, waardoor ik hem strak om mijn helmpje moest doen. Op een bepaald moment was bijna alle elasticiteit eruit verdwenen. Dit was goed op te lossen mbv een breed stuk zwart elastiek van de markt... niet zo Stylish, wel praktisch. Maar nu vergaat het schuim dus ook. Ik denk dat het een beetje uitgedroogd is ofzo.
Goed excuus om een nieuwe te kopen...
Ik moet wel zeggen dat helmen killing zijn voor die banden inderdaad. Het wordt zo ver opgerekt. Ik kan me voorstellen dat het dan uitlubberd...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 2 september 2009 @ 11:54:15 #277
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_72366415
helmen zijn voor mietjes!
pi_72368559
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:23 schreef marinos.. het volgende:

[..]

Ligt er eraan wat je wilt. Val thorens-orelle is echt wel een heel mooi gebied om met beginners op pad te gaan. En ik kan me er ook zeker wel een week vermaken. Alleen als je echt leuke tochten wilt maken, raad ik je de hele pas aan. Deze kan namelijk ook naar de andere vallei`en. Courchevel is bijv heel mooi met bomen. Die je in ValTho niet hebt aangezien dat boven de boomgrens ligt.

verder zijn de gebieden wel heel goed aangegeven hoor. Dus het zal niet zo snel voorkomen dat je in een ander gebied terecht komt.
Tja dan weet ik wel genoeg, de hele groep is nog maar 1x wezen boarden/skieen, lijkt erop dat we dan aan de pistes in Val Thorens zelf meer dan genoeg hebben. Die Trois Vallees bewaar ik wel voor een andere keer.
  woensdag 2 september 2009 @ 13:37:36 #279
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72369141
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:54 schreef Fugie het volgende:
Eigenlijk voor verstandige mensen. Alleen ben ik niet zo verstandig
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  woensdag 2 september 2009 @ 14:15:37 #280
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_72370062
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

Eigenlijk voor verstandige mensen. Alleen ben ik niet zo verstandig
Verstandige mensen hebben geen helm nodig.
pi_72370308
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:15 schreef Fugie het volgende:
Juist wel toch? Wie hersens heeft, beschermt ze of niet, moet je lekker zelf weten
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  woensdag 2 september 2009 @ 14:48:52 #282
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_72370870
quote:

[..]

Ik heb een x in Oostenrijk bij een hoge downbox mijn board geblokkeerd gehad waardoor ik voorover op mijn nek ben geland (zonder helm). Als ik toen een helm had gedragen was de schade uiteindelijk veel minder geweest.

En ik denk dat Jody Koenders ook wel zichzelf voor z'n kop heeft geslagen dat hij geen helm droeg toen hij bij de Arctic Challenge geen helm droeg.

Park-rijden is voortaan bij mij gewoon helm op. Verstandiger dan geen.
Het is enkel stoer doenerij om te zeggen dat een helm voor mietjes is.
  woensdag 2 september 2009 @ 19:35:03 #283
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72376440
quote:

[..]

Een helm heb je niet alleen voor je eigen acties nodig, maar ook voor die van een ander.
  woensdag 2 september 2009 @ 19:37:01 #284
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72376514
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:48 schreef DrD00m het volgende:

[..]

Ik heb een x in Oostenrijk bij een hoge downbox mijn board geblokkeerd gehad waardoor ik voorover op mijn nek ben geland (zonder helm). Als ik toen een helm had gedragen was de schade uiteindelijk veel minder geweest.

En ik denk dat Jody Koenders ook wel zichzelf voor z'n kop heeft geslagen dat hij geen helm droeg toen hij bij de Arctic Challenge geen helm droeg.

Park-rijden is voortaan bij mij gewoon helm op. Verstandiger dan geen.
Het is enkel stoer doenerij om te zeggen dat een helm voor mietjes is.
Ik dacht dat bij de artic challenge een helm verplicht is?
  woensdag 2 september 2009 @ 19:48:13 #285
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_72376909
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik dacht dat bij de artic challenge een helm verplicht is?
Nadat Koenders gevallen was.....

Je moet lekker zelf weten of je wel of niet met helm rijd. Ik vind veel te warm.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  woensdag 2 september 2009 @ 23:09:44 #286
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72384837
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:48 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Nadat Koenders gevallen was.....

Je moet lekker zelf weten of je wel of niet met helm rijd. Ik vind veel te warm.
OK dat wist ik niet.
Dacht gehoord te hebben dat het verplicht was. Klopte dus wel

Maar ehm... de Fun.kink krijgen we in 153 Is dat kort genoeg voor je? Airobic is voor mietjes

Daarnaast is de Fun.kink 1 van de weinige boards van Bataleon die wel een vette print hebben dit jaar. Hij is sweeeet

Leuke union bindinkjes (contact erbij en het is een leuk setje
pi_72385336
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:54 schreef Fugie het volgende:
Ben ik dan een lesbo?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 2 september 2009 @ 23:40:15 #288
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_72385947
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:09 schreef Komakie het volgende:

[..]

OK dat wist ik niet.
Dacht gehoord te hebben dat het verplicht was. Klopte dus wel

Maar ehm... de Fun.kink krijgen we in 153 Is dat kort genoeg voor je? Airobic is voor mietjes

Daarnaast is de Fun.kink 1 van de weinige boards van Bataleon die wel een vette print hebben dit jaar. Hij is sweeeet
[ afbeelding ]

Leuke union bindinkjes (contact erbij en het is een leuk setje
Anders maak je me er nog lekkerder mee.
Moet eerst van me Kink af. Dit jaar waarschijnlijk minder kasn om te gaan (oke zeg ik elk jaar) en ga eind van deze maand 3,5 weken naar Zuid Afrika. Geld is grootste probleem dus.

Heb wel al de witte Force. Damn wat een combo.

153 is oke mag zelfs nog korter. Vorig seizoen dagje op Distoria 149 van vriendin gereden. Dat was fun. Alles gaat zo easy dan. Oke..... er was geen poeder en sluss rijden was ook minder maar toch.....
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  donderdag 3 september 2009 @ 07:43:09 #289
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_72389531
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:23 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ben ik dan een lesbo?
Asking the wrong person !

Verstandige mensen gaan niet op plankjes van ijzige hellingen, dus hebben geen helm nodig
  donderdag 3 september 2009 @ 10:09:31 #290
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72391684
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:40 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Anders maak je me er nog lekkerder mee.
Moet eerst van me Kink af. Dit jaar waarschijnlijk minder kasn om te gaan (oke zeg ik elk jaar) en ga eind van deze maand 3,5 weken naar Zuid Afrika. Geld is grootste probleem dus.

Heb wel al de witte Force. Damn wat een combo.

153 is oke mag zelfs nog korter. Vorig seizoen dagje op Distoria 149 van vriendin gereden. Dat was fun. Alles gaat zo easy dan. Oke..... er was geen poeder en sluss rijden was ook minder maar toch.....
149 is wel heel erg kort hoor.
Met jouw lengte en gewicht (handig al die info in de OP ) zou ik echt niet zo kort gaan. Daarnaast kun je er dan echt alleen maar op spelen.
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:19:08 #291
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_72425662
quote:
Op donderdag 3 september 2009 07:43 schreef Fugie het volgende:

[..]

Verstandige mensen gaan niet op plankjes van ijzige hellingen, dus hebben geen helm nodig
Tsja... ik ben al menige keren tegen iets op geskied, waarbij ik een bult opliep. Twee keer een boom, één keer een liftpaal (I know...) en één keer een andere pisteganger, waarbij mijn hoofd de slechte kwaliteit van de piste raakte...
Dus ik ga iets doen wat ik nog niet zo goed kan en dan ben ik al een beetje een stuntel....
Picture een winkelstraat met in het midden een putgoot, waardoor de straat aan twee kanten schuin richting het midden loopt. Als ik me niet concentreer struikel ik dan gewoon over mijn eigen voeten, zéker als het druk is..
  vrijdag 4 september 2009 @ 11:08:33 #292
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72426737
quote:
Op donderdag 3 september 2009 07:43 schreef Fugie het volgende:

[..]

Ehm... andere mensen kunnen ook tegen jou opskiën/boarden. Daar heb je geen controle over.
  vrijdag 4 september 2009 @ 11:11:08 #293
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72426788
Krijg ik een mailtje van de skischool waar ik werk(te). Wanneer en hoe lang ik wil komen. Dat ik moet antwoorden dat ik geen seizoen kom doet echt pijn

En ik kan niet eens antwoord geven omdat ik nog steeds geen werk heb (op een beetje tennisles geven na dan) en dus ook weet hoeveel vrije dagen ik heb enzo.
Stel je voor dat ik bij zo'n bedrijf terecht kom waar je maar 25 vakantiedagen hebt ofzo. Dat is toch je werknemers kwellen? Niet meer van deze tijd
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:23:41 #294
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_72430378
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ehm... andere mensen kunnen ook tegen jou opskiën/boarden. Daar heb je geen controle over.
true true
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:11 schreef Komakie het volgende:
Krijg ik een mailtje van de skischool waar ik werk(te). Wanneer en hoe lang ik wil komen. Dat ik moet antwoorden dat ik geen seizoen kom doet echt pijn

En ik kan niet eens antwoord geven omdat ik nog steeds geen werk heb (op een beetje tennisles geven na dan) en dus ook weet hoeveel vrije dagen ik heb enzo.
Stel je voor dat ik bij zo'n bedrijf terecht kom waar je maar 25 vakantiedagen hebt ofzo. Dat is toch je werknemers kwellen? Niet meer van deze tijd
met 25 vakantiedagen hou ik er nog over
  vrijdag 4 september 2009 @ 17:46:20 #295
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72437997
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:23 schreef Fugie het volgende:

[..]

true true
[..]

met 25 vakantiedagen hou ik er nog over
Ik werk omdat te leven, ik leef niet om te werken.
Ik wil altijd zo min mogelijk op me werk zijn en zo veel mogelijk verdienen. Uiteraard moet het werk leuk zijn, maar mijn vrije tijd vind ik nou eenmaal belangrijker aangezien ik dan te veel dingen kan doen die ik niet met werken kan doen (even snowboardleraar daar gelaten natuurlijk )
Tenminste, baantjes die ik nu kan doen...
  vrijdag 4 september 2009 @ 18:51:42 #296
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_72439864
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

pi_72442060
De nieuwe Salomon Grip

zaterdag 5 september 2009 @ 00:03:42 #298
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72450921
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 19:58 schreef bbbb het volgende:
De nieuwe Salomon Grip

[ afbeelding ]
Ziet er wel grappig uit.
Ik weet niet of ik hem nou vet/mooi moet vinden of net niet, maar het heeft wel iets
  zaterdag 5 september 2009 @ 00:14:54 #299
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72451270
Rome heeft ook de nieuwe website in de lucht:
http://www.romesnowboards.com/

Het blijft toch het merk met de dikste graphics in mijn ogen
(en ze maken ook nog eens ziek goeie boards)
  zaterdag 5 september 2009 @ 19:30:39 #300
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72468222
En de nieuwe Bataleons zijn binnen.

Basje ik wacht op je bestelling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')