abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72310012
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:01 schreef Komakie het volgende:
Best wel fucked... Onze artist die een nieuwe logo voor ons zou gaan maken voor op t-shirts enzo heeft een kapotte macbook. Schade van 750 euro en alle bestanden weg. Kortom, daar gaat je werk en ons logo
Balen man, moet ie nu helemaal opnieuw beginnen?

En een spiegellens weerkaatst gewoon meer licht, dan een normale lens en het kan iets fijner zijn dan een oranje lens met zonnig weer (denk kater ).
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_72310176
Ah, meer contrast verhogend is altijd goed.

Nog een laatste vraag (voor nu ): Ik ga over een aantal week 2 nachten naar snowworld landgraaf om daar voor het eerst te snowboarden zodat ik een beetje de basics heb als ik op wintersport ga. Ik heb nu nog handschoenen nodig maar deze worden op dit moment nergens verkocht, hoe kom ik nu aan handschoenen?

[ Bericht 1% gewijzigd door onearmedman op 31-08-2009 16:00:08 ]
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:24:08 #253
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_72310825
ze verkopen wel handschoenen in snowworld
pi_72312068
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:57 schreef MarcoD het volgende:

[..]

En een spiegellens weerkaatst gewoon meer licht, dan een normale lens en het kan iets fijner zijn dan een oranje lens met zonnig weer (denk kater ).
Dan neem ik aan dat je geen spiegellenzen voor slecht weer hebt? (oranje?) Aangezien je bij slecht weer juist licht wil hebben ipv weerkaatsen...
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:47:47 #255
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_72313417
Bataleon 2009-2010 is online

www.bataleon.com
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_72315421
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:05 schreef onearmedman het volgende:

[..]

Dan neem ik aan dat je geen spiegellenzen voor slecht weer hebt? (oranje?) Aangezien je bij slecht weer juist licht wil hebben ipv weerkaatsen...
Ik heb een oranje spiegellens, heb er mee door bewolking geboard maar ook vol in de zon werkte gewoon goed.
Het is overal goed voor maar een speciale lens voor een bepaald weersoort zal altijd beter zijn.
Voor iemand die een paar weken naar de bergen gaat is een oranje spiegellens goed genoeg.
  maandag 31 augustus 2009 @ 18:32:59 #257
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_72316223
het moet ook echt wel flink hard sneeuwen of mistig zijn wil ik mn oranje spiegellens verwisselen voor de gewone oranje lens hoor. gebruik hem amper maar met slecht weer scheelt het wel flink.
an urge to help mankind overcomes me
  maandag 31 augustus 2009 @ 23:47:09 #258
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72328222
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:02 schreef onearmedman het volgende:
Ah, meer contrast verhogend is altijd goed.

Nog een laatste vraag (voor nu ): Ik ga over een aantal week 2 nachten naar snowworld landgraaf om daar voor het eerst te snowboarden zodat ik een beetje de basics heb als ik op wintersport ga. Ik heb nu nog handschoenen nodig maar deze worden op dit moment nergens verkocht, hoe kom ik nu aan handschoenen?
Duivenstein in Snowworld is gewoon open en daar kun je vast wel een mooi setje handschoenen krijgen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 31 augustus 2009 @ 23:47:39 #259
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72328229
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:57 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Nou ja hij moet eerst zorgen dat hij een macbook krijgt waar hij op kan werken en dan helemaal op nieuw beginnen inderdaad.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 31 augustus 2009 @ 23:59:36 #260
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72328594
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:03 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Ik heb een oranje spiegellens, heb er mee door bewolking geboard maar ook vol in de zon werkte gewoon goed.
Het is overal goed voor maar een speciale lens voor een bepaald weersoort zal altijd beter zijn.
Voor iemand die een paar weken naar de bergen gaat is een oranje spiegellens goed genoeg.
Dat is maar net waar je de lat legt.
Dan is een Dragon met 2 lenzen natuurlijk wel een hele goeie deal
  dinsdag 1 september 2009 @ 00:10:01 #261
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72328905
Bataleon heeft wel een leuke website neer gezet.
Maar die brochure is een beetje gaar als je hem inzoomt. Duurt lang voordat hij geladen is....
pi_72330517
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat is maar net waar je de lat legt.
Dan is een Dragon met 2 lenzen natuurlijk wel een hele goeie deal
Ja dat klopt je kan er mee vooruit maar het kan altijd beter, de electric eg1s die ik toen gekocht heb had maar 1 lens integenstelling tot de normale eg1 welke ook 2 lensen had.
Als ik nu een goggle zou kopen zou ik wel kijken of je een extra lens erbij krijg.
  dinsdag 1 september 2009 @ 11:56:42 #263
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72336484
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 01:45 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Ja dat klopt je kan er mee vooruit maar het kan altijd beter, de electric eg1s die ik toen gekocht heb had maar 1 lens integenstelling tot de normale eg1 welke ook 2 lensen had.
Als ik nu een goggle zou kopen zou ik wel kijken of je een extra lens erbij krijg.
Voordeel is natuurlijk dat een goggle geen houdbaarheidsdatum heeft zoals een snowboard of schoenen. Dan moet je er natuurlijk wel netjes mee om gaan.

Ik zie zo veel mensen hun goggle met het glas naar beneden op de tafel leggen ofzo. En dan maar zeuren dat je glas zo snel kapot is. Duh!
pi_72337455
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:56 schreef Komakie het volgende:
Voordeel is natuurlijk dat een goggle geen houdbaarheidsdatum heeft zoals een snowboard of schoenen. Dan moet je er natuurlijk wel netjes mee om gaan.

Ik zie zo veel mensen hun goggle met het glas naar beneden op de tafel leggen ofzo. En dan maar zeuren dat je glas zo snel kapot is. Duh!
Hebben goede goggles echt geen houdbaarheidsdatum? Ik heb nu een Cébé goggle, die ik 7 jaar geleden gevonden heb. (Ik viel in de Tiefschnee en daar lag een goggle onder de sneeuw bedolven). Eerst ging het elastiek stuk en nu is ook het schuim aan het vergaan tot zwart stof... Dus het houdt ooit wel op, of bedoelde je dat niet?
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_72337646
Alles heeft een houdbaarheidsdatum.
  dinsdag 1 september 2009 @ 13:56:13 #266
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_72340055
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:38 schreef onearmedman het volgende:
Alles heeft een houdbaarheidsdatum.
Zout, peper, belastingdienst?

Iemand toevalig nog interesse in MCkink van vorig jaar.....
Wil weer nieuwe
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_72341199
Als je maar lang genoeg wacht... ja

Sowieso weet je van die goggles niet hoelang ze daarvoor al waren gebruikt.
  dinsdag 1 september 2009 @ 15:24:06 #268
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72342756
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 13:56 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Zout, peper, belastingdienst?

Iemand toevalig nog interesse in MCkink van vorig jaar.....
Wil weer nieuwe
Is een bataleon fun.kink niet wat voor jou?
Echt boardje voor van alles en nog wat, als het maar fun is
  dinsdag 1 september 2009 @ 15:29:54 #269
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72342950
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 12:31 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Hebben goede goggles echt geen houdbaarheidsdatum? Ik heb nu een Cébé goggle, die ik 7 jaar geleden gevonden heb. (Ik viel in de Tiefschnee en daar lag een goggle onder de sneeuw bedolven). Eerst ging het elastiek stuk en nu is ook het schuim aan het vergaan tot zwart stof... Dus het houdt ooit wel op, of bedoelde je dat niet?
Ok uiteindelijk gaat alles een keer stuk.
Bij Cebe is het maar net afhankelijk wat voor soort goggle het is. Ze verkopen ze van 15 euro maar ook van 115 euro. Al wordt die laatste bijna nergens verkocht omdat er een paar merken zijn met een betere naam.

Je kunt je voorstellen dat een goedkope goggle ook sneller stuk gaat.

Elastiek is iets wat wel bijzonder is als het stuk gaat. Dan zit hij echt veel te strak of is het gewoon cheap ass spul. Schuim kan uiteindelijk wel eens vergaan ja. Goed droog houden na het boarden helpt wel een heel stuk.
Dat is dus ook iets wat ik vaak hoor. Van alles dat stuk gaat maar als je ziet wat mensen met hun spullen doen dan verbaast het me ook niets...
  dinsdag 1 september 2009 @ 15:37:33 #270
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_72343171
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:24 schreef Komakie het volgende:

[..]

Is een bataleon fun.kink niet wat voor jou?
Echt boardje voor van alles en nog wat, als het maar fun is
Daar zit ik inderdaad aan te denken en dan lekker kort rijden.
Of de Airobic

Iemand een McKink?
pi_72343450
Ik ben niet verbaasd dat mijn gevonden goggle na zoveel jaar stuk gaat. En ik kan me inderdaad voorstellen dat een goedkope goggle eerder stuk gaat. Ik heb nog nooit een dure gehad, dus vandaar dat ik even informeerde. Ik overweeg om de mijne te vervangen met een duurdere.

Het elastiek begon steeds verder uit te lubberen, waardoor ik hem strak om mijn helmpje moest doen. Op een bepaald moment was bijna alle elasticiteit eruit verdwenen. Dit was goed op te lossen mbv een breed stuk zwart elastiek van de markt... niet zo Stylish, wel praktisch. Maar nu vergaat het schuim dus ook. Ik denk dat het een beetje uitgedroogd is ofzo.
Goed excuus om een nieuwe te kopen...
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_72344413
Voor de mensen die eerder naar Val Thorens zijn geweest:

Als ik het goed begrijp kun je bij Val Thorens de volgende ski-passen krijgen;
Les 3 Vallées:
Val Thorens-Orelle, Les Menuires-St Martin de Belleville, Méribel Mottaret en Courchevel – (pistes over een lengte van 600 km: 34 zwarte, 118 rode, 135 blauwe, 52 groene).

Val Thorens-Orelle:
(pistes over een lengte van 140 km: 8 zwarte, 26 rode, 26 blauwe, 8 groene).

Vallée des Belleville:
Val Thorens-Orelle, Les Menuires-St Martin de Belleville (pistes over een lengte van 300 km)

De reisorganisatie waarmee ik boek biedt alleen "Skipas Val Thorens" en "Skipas Trois Vallees".
Het zijn allemaal beginners waarmee ik ga, is het het dan waard om de Skipas Trois Vallees te nemen of raak je niet snel uitgekijkt op de de pistes die Val Thorens zelf te bieden heeft. Ik vind het een beetje zonde dure skipassen te kopen terwijl je er helemaal niet komt, aan de andere kant wil ik het niet meemaken dat je ergens heen wil en je pasje dat niet toestaat...
pi_72344580
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:17 schreef onearmedman het volgende:
Voor de mensen die eerder naar Val Thorens zijn geweest:

Als ik het goed begrijp kun je bij Val Thorens de volgende ski-passen krijgen;
Les 3 Vallées:
Val Thorens-Orelle, Les Menuires-St Martin de Belleville, Méribel Mottaret en Courchevel – (pistes over een lengte van 600 km: 34 zwarte, 118 rode, 135 blauwe, 52 groene).

Val Thorens-Orelle:
(pistes over een lengte van 140 km: 8 zwarte, 26 rode, 26 blauwe, 8 groene).

Vallée des Belleville:
Val Thorens-Orelle, Les Menuires-St Martin de Belleville (pistes over een lengte van 300 km)

De reisorganisatie waarmee ik boek biedt alleen "Skipas Val Thorens" en "Skipas Trois Vallees".
Het zijn allemaal beginners waarmee ik ga, is het het dan waard om de Skipas Trois Vallees te nemen of raak je niet snel uitgekijkt op de de pistes die Val Thorens zelf te bieden heeft. Ik vind het een beetje zonde dure skipassen te kopen terwijl je er helemaal niet komt, aan de andere kant wil ik het niet meemaken dat je ergens heen wil en je pasje dat niet toestaat...
Ligt er eraan wat je wilt. Val thorens-orelle is echt wel een heel mooi gebied om met beginners op pad te gaan. En ik kan me er ook zeker wel een week vermaken. Alleen als je echt leuke tochten wilt maken, raad ik je de hele pas aan. Deze kan namelijk ook naar de andere vallei`en. Courchevel is bijv heel mooi met bomen. Die je in ValTho niet hebt aangezien dat boven de boomgrens ligt.

verder zijn de gebieden wel heel goed aangegeven hoor. Dus het zal niet zo snel voorkomen dat je in een ander gebied terecht komt.
pi_72344973
Met alleen beginners weet ik niet of je buiten val thorens zelf gaat komen, ligt er net aan hoe snel jullie leren etc.
Als je die 55 euro (?) kan missen en zoveel mogelijk van het gebied wilt zien zou ik het doen.
Maar het is een afweging die jezelf moet maken

Onboard heeft weer een pagina met daarop alle teasers voor het komende seizoen gemaakt.
http://onboardsnowboardin(...)-teasers-hyper-post/
  woensdag 2 september 2009 @ 09:58:57 #275
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72363890
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:37 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Daar zit ik inderdaad aan te denken en dan lekker kort rijden.
Of de Airobic

Iemand een McKink?
Wij krijgen hem geloof ik in 153
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')