klopt, maar als die naar marokko vlucht wacht hem hetzelfde lot... criminelen in marokko zijn niet veilig...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:47 schreef Vandergeld het volgende:
Ik hoorde net op het RTL nieuws dat de zwaarste nog vrij rondloopt.. Toch lullig ben je vrij, noemen ze je alsnog het dikkertje
En niemand hier is veilig mét criminelen. No mercy.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:52 schreef massin het volgende:
[..]
criminelen in marokko zijn niet veilig...
weet ik eigenlijk niet... maar als ik de minister van justitie/buza was (weet niet wie daar over gaat) zou ik zeggen van: jullie mogen m houdenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:53 schreef Flurry het volgende:
Hebben ze een uitleveringsverdrag met Belgie dan? Met Nederland namelijk niet. Was geniaal een aantal jaar terug dat een Marokkaanse Nederlander die hier voor moord was veroordeeld en naar Marokko was gevlucht daar was gepakt en in Marokko z'n Nederlandse straf moest uitzitten.
de vrouw is nogsteeds spoorloos ??quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:04 schreef Den_Tokke het volgende:
Eén van hun overvallen is niet ver weg van mij gebeurd... en de vrouw die hen heeft helpen ontsnappen woont enkele straten verder van me... ik ben bang
ja de vrouw is nog steeds voortvluchtig, net als haar vriendje Sekakki... en nee ik ben niet echt bang, want ze zijn waarschijnlijk al in het buitenland.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:05 schreef massin het volgende:
[..]
de vrouw is nogsteeds spoorloos ??
bang?
Mooie kraakwoning in de aanbieding hoor ik alquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:06 schreef Den_Tokke het volgende:
[..]
ja de vrouw is nog steeds voortvluchtig, net als haar vriendje Sekakki... en nee ik ben niet echt bang, want ze zijn waarschijnlijk al in het buitenland.
Volgens mij geen extra strafquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:51 schreef zoalshetis het volgende:
hoeveel extra straf kan je krijgen bij uitbraak? verdubbeling?
Nederland zou eens een stuk land moeten kunnen kopen in Marokko, een hek er omheen zetten en dequote:uitleveren?? of daar laten??
echt wel. je mag niet zomaar ontsnappen. dat is tegen de wet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:04 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Volgens mij geen extra straf
lijkt me eigenlijk een prima plan eigenlijk. zeker als je ziet waar hun loyalieit écht ligt en welke taal ze wel begrijpen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:47 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Nederland zou eens een stuk land moeten kunnen kopen in Marokko, een hek er omheen zetten en de
Nederlandse vlag planten. Dan noemen we het kamp Holland en kunnen Marokkaanse
criminelen daar blijven en heen gestuurd worden.
Uiteraard met Marokkaanse bewakers, is het ook nog eens goed voor de werkgelegenheid.
Zullen wel een aantal wetten en int. verdragen in de weg staan voor deze utopie.![]()
OT: Lekker daar laten.
Niet te moeilijk doen: gewoon celruimte huren en ze hun NL paspoort afnemen of in dit geval het Belgische paspoort.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:47 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Nederland zou eens een stuk land moeten kunnen kopen in Marokko, een hek er omheen zetten en de
Nederlandse vlag planten. Dan noemen we het kamp Holland en kunnen Marokkaanse
criminelen daar blijven en heen gestuurd worden.
Uiteraard met Marokkaanse bewakers, is het ook nog eens goed voor de werkgelegenheid.
Zullen wel een aantal wetten en int. verdragen in de weg staan voor deze utopie.![]()
OT: Lekker daar laten.
Voor diegene die hier geboren zijn is het een langdurig vlinderreisje zeg maar.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lijkt me eigenlijk een prima plan eigenlijk. zeker als je ziet waar hun loyalieit écht ligt en welke taal ze wel begrijpen.
denk overigens dat er in dat kamp meer dan alleen de nederlandse vlag wappert.
de domheid zit 'm in de genen zo blijkt.. it's a racial thing.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:48 schreef Chadi het volgende:
Wat een lul ook.. daar moet je dus niet heen vluchten
Ontsnappen uit de gevangenis is in België NIET strafbaar...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
echt wel. je mag niet zomaar ontsnappen. dat is tegen de wet.
In nederland ook niet. Ontsnappen is niet strafbaar.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:42 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Ontsnappen uit de gevangenis is in België NIET strafbaar...
Hier zit het ander in elkaar dan bij jullie in Nederland
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:42 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Ontsnappen uit de gevangenis is in België NIET strafbaar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |