abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 maart 2010 @ 11:09:33 #51
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_79120192
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:34 schreef Zapper het volgende:
866.000 kijkers.
971.000 kijkers.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_79120315
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 22:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Is dit em niet?
http://www.royalpetclub.com/
Ja dat is 'm.
pi_79120994
Owhnee, ik heb het gemist, komt zeker geen herhaling op?
pi_79125871
Je kunt via de PC toch bij SBS op programma gemist kijken? Heb ik net gedaan.....

Het was echt leuk.
Die Pita is een ondernemende man en op die manier dus innemend. Hij geniet zo overduidelijk en is heel erg zichzelf. Grappig dat hij zo snel beet heeft op zijn werk.

Die Italiaanse prins is een beetje een raar figuur ook. Hij stelt zelf het speeddaten voor en zegt dan dat het niks is en gekunsteld. En je kunt toch verwachten dat mensen vragen wat je doet voor werk?
Die Samantha was wel een leuk/mooi meisje. Hij doet ergens nogal opgefokt dus dat werkt tegen hem. Het lijkt wel alsof hij het heel eng vindt.

Die prins uit India zit helemaal in een cultuurschok, ik betwijfel of hij daar uit komt. Wellicht doet deze ervaring hem beseffen dat hij gewoon een Indiaas meisje door zijn ouders moet laten regelen......
Met die mentaliteit zal een Nederlands meisje al snel knettergek worden daar in dat paleis van hem vrees ik.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 14 maart 2010 @ 15:05:32 #55
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_79127541
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:23 schreef Injetta het volgende:
Je kunt via de PC toch bij SBS op programma gemist kijken? Heb ik net gedaan.....

Die Italiaanse prins is een beetje een raar figuur ook. Hij stelt zelf het speeddaten voor en zegt dan dat het niks is en gekunsteld. En je kunt toch verwachten dat mensen vragen wat je doet voor werk?
Die Samantha was wel een leuk/mooi meisje. Hij doet ergens nogal opgefokt dus dat werkt tegen hem. Het lijkt wel alsof hij het heel eng vindt.

Die prins uit India zit helemaal in een cultuurschok, ik betwijfel of hij daar uit komt. Wellicht doet deze ervaring hem beseffen dat hij gewoon een Indiaas meisje door zijn ouders moet laten regelen......
Met die mentaliteit zal een Nederlands meisje al snel knettergek worden daar in dat paleis van hem vrees ik.
Ik snap echt niet ! waarom die italiaan hier aan mee doet, hij woont in NY notabene, daar weten ze toch niet allemaal wie het is Leuk meisje idd die Samantha

Ik vind die prins uit India echt grappig zo'n lol als ie heeft en veel lacht, leuk! Alleen denk ik inderdaad dat hij niet zijn true love hier zal vinden alhoewel, niet waar zij heen gaan. Speeddaten en in de clubs waar meisjes niet alleen voor hem maar voor iedereen dansen
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_79128255
In hoeverre het allemaal een act is weten we natuurlijk niet. Die Italiaanse vent zal bijvoorbeeld heus geen moeite hebben in NYC een vrouw te vinden die niets van hem afweet.
  Moderator zondag 14 maart 2010 @ 17:10:34 #57
9859 crew  Karina
Woman
pi_79132765
Ik zit zo te kijken en Ingrid (die met prins Pita uitgaat) die ken ik! Oude buurvrouw, werkt bij de C1000 in Amsterdam Noord (waar Pita dus ook aan het werk ging).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_79143327
Gisteren voor het eerst gezien..fucking briljant zeg

Zal wel een dikke hoax zijn, maar ach, het is vermakelijk
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:15:38 #59
123984 Heidi-
pi_79256079
quote:
Prins Livio (Coming to Holland) deed al mee aan 2 datingshows
Ook zo genoten van Coming to Holland: Prins Zoekt Vrouw gisteren op SBS 6? Mooi gemaakt programma hoor, maar ze hadden toch even moeten opletten bij het strikken van prins Livio uit Italië. Deze man staat namelijk beter bekend als Lorenzo, een rijke adellijke ondernemer wiens hobby het lijkt om mee te doen aan datingshows. Lorenzo vond de ware liefde al eens in The Bachelor: Rome, alleen hield die relatie slechts stand tot één week na uitzending.

Lorenzo had de smaak evengoed te pakken van het daten op televisie en wist zichzelf te verkopen in een nieuw programma: America’s Next Princess. Een ‘zoektocht naar de liefde’ met een knipoog, op zijn eigen voorwaarden.

Blijkbaar heeft ook dat niet de ware liefde opgeleverd, anders hadden we hem niet gezien in Coming to Holland: Prins Zoekt Vrouw. Overigens; Livio/Lorenzo is geen echte prins maar komt ’slechts’ uit een familie van adel.

Beetje jammer dit. Ben benieuwd of die andere twee prinsen dan wel echt zijn wie ze beweren te zijn.

Filmpjes welke hier bij horen :

Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 15:24:18 #60
9859 crew  Karina
Woman
pi_79256439
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:54 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren voor het eerst gezien..fucking briljant zeg

Zal wel een dikke hoax zijn, maar ach, het is vermakelijk
Wat ik hoorde dus niet, Ingrid kende Pita echt niet en wist ook niet dat hij een prins was.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_79256769
Dat deel geloof ik wel, maar wat ik neit geloof is dat hij een prins is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_79373408
quote:
Samoan prince's escapades cause stir in Europe

By Lance Polu

APIA: 13 March 2010: A 42 year old man from Apolima Island [see photo] who claims to be Prince Pita, is causing quite a stir amongst the small Samoan community in the Netherlands. The group, is unhappy about the way Samoa is being depicted in a television series that Pita stars as a Samoan prince.

Complete with a Samoan high chiefs attire, Prince Pita joins two others, Prince Livio (37) from Italy and Prince Shiv (32) from India as they search for wives in the Netherlands.
But the Samoan community, are serious about their concerns and have already contacted a Samoa government official about what can be done.
The group plans to watch this week's episode as a group and share their views about the film and how Samoa is being depicted by the prince and what they can do.

Talamua has been told, a formal complaint to the TV station, is one of the options.

The three princes escapades in the Netherlands, is based on "Coming to America" that starred Eddie Murphy and was about a prince from a rich African state that came and worked as a
cleaner in a restaurant in New York owned by the parents of an Afro-American girl that he fell in love with and later married, against protestations from his parents.

The real identity of the 42 year old Prince Pita from Apolima Island has yet to be determined but part of the film was filmed on the island following his trip from his island in Samoa to Europe as he searches for a wife there.

The show is produced and aired by the commercial TV station called SBS6.

bron
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:13:41 #63
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_79388820
Die apengeluiden van haar. Wat erg!!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  † In Memoriam † zondag 21 maart 2010 @ 08:45:08 #64
21636 Feestkabouter
pi_79396712
ik kom tot mijn schrik tot de conclusie dat alleen de laatste aflevering online te zien is, balen!!
ik wilde de eerste 2 nog kijken, maar dat kan nu niet meer.
en op de nieuwsgroepen zie ik ze ook nergens....... iemand een tip?

ik zag op de nieuwsgroepen trouwens wel iets nieuws: "undercover princess", zal wel BBC zijn......
  zondag 21 maart 2010 @ 12:05:36 #65
123984 Heidi-
pi_79399619
quote:
Op zondag 21 maart 2010 08:45 schreef Feestkabouter het volgende:
ik kom tot mijn schrik tot de conclusie dat alleen de laatste aflevering online te zien is, balen!!
ik wilde de eerste 2 nog kijken, maar dat kan nu niet meer.
en op de nieuwsgroepen zie ik ze ook nergens....... iemand een tip?

ik zag op de nieuwsgroepen trouwens wel iets nieuws: "undercover princess", zal wel BBC zijn......
Bij sbsgemist staan ze er gewoon alledrie op?
  zondag 21 maart 2010 @ 23:36:55 #66
280578 flevoboys
Just let it all go!
pi_79432576
Een prins deed gewoon die koffie shit zo in een kopje, beetje heet water erbij.
Hoppa, dacht zeker dat het oploskoffie was

Ik weet niet of iemand nog weet welke prins dit was?
  zondag 21 maart 2010 @ 23:57:08 #67
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_79433492
quote:
Op zondag 21 maart 2010 23:36 schreef flevoboys het volgende:
Een prins deed gewoon die koffie shit zo in een kopje, beetje heet water erbij.
Hoppa, dacht zeker dat het oploskoffie was

Ik weet niet of iemand nog weet welke prins dit was?
Pita
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 22 maart 2010 @ 07:51:34 #68
123984 Heidi-
pi_79436817
quote:
Op zondag 21 maart 2010 23:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Pita
Hij deed 't altijd zo? vond ie lekker, lekker klonterig
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2010 @ 10:31:25 #69
21636 Feestkabouter
pi_79439661
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:05 schreef Heidi- het volgende:

[..]

Bij sbsgemist staan ze er gewoon alledrie op?
ik zag alleen de laatste, ik ga nog eens kijken.
thanks!

edit:
ze staan er inderdaad alle 3, nog meer thanks!!!!

[ Bericht 9% gewijzigd door Feestkabouter op 22-03-2010 10:43:59 ]
  maandag 22 maart 2010 @ 11:11:43 #70
62646 Gweaneth
Merry meet and merry part...
pi_79440786
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 15:03 schreef ClearGreen het volgende:

[..]

Inderdaad die Sa'o Alaimoana Faleseu Pita is een oplichter.
Ik heb SBS6 ook al gemaild met de vraag wie die clown nu daadwerkelijk is.

Het koningshuis van Samoa is al ruim 30 jaar niet meer en de "royals" dragen de naam Fonoti-Brown.
De nazaten van het koningshuis lachen zich van 1 kant rot om die clown en van de andere kant zijn ze laaiend.
Hoe ik dat weet? Mijn broer is getrouwd met de kleindochter van de laatse koning van Samoa
Daar waar men met elkaar en voor elkaar leeft, daar wordt zelfs het armzaligste huis een Thuis...
pi_79449289
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:11 schreef Gweaneth het volgende:

[..]

Inderdaad die Sa'o Alaimoana Faleseu Pita is een oplichter.
Ik heb SBS6 ook al gemaild met de vraag wie die clown nu daadwerkelijk is.

Het koningshuis van Samoa is al ruim 30 jaar niet meer en de "royals" dragen de naam Fonoti-Brown.
De nazaten van het koningshuis lachen zich van 1 kant rot om die clown en van de andere kant zijn ze laaiend.
Hoe ik dat weet? Mijn broer is getrouwd met de kleindochter van de laatse koning van Samoa
Dan heb je ook iets te vertellen op verjaardagen.
pi_79449357
Trouwens, ik zit die Pita een beetje op te zoeken op Internet:
quote:
Hi. I am Saú Faleseu Pita. I've been here three weeks and I'm leaving this Sunday. My address is Nasaukada 6. I would love to meet you.

Soifua
Nasaukada..

http://www.activeboard.com/forum.spark?aBID=42976&p=3&topicID=4789684
pi_79449363
Het "Engels" van die schoonmaakster is zo grappig
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_79449425
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:21 schreef Tim86 het volgende:
Het "Engels" van die schoonmaakster is zo grappig
Eerder plaatsvervangende schaamte.
  Moderator maandag 22 maart 2010 @ 15:27:50 #75
9859 crew  Karina
Woman
pi_79449554
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:33 schreef Tim86 het volgende:
Dat deel geloof ik wel, maar wat ik neit geloof is dat hij een prins is