Oh, m'n leven is niet saai hoor. Ik walg er gewoon van dat er mensen rondlopen die dit doodnormaal vinden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:39 schreef Pakspul het volgende:
Wow je leven is zo saai dat je over anders mans problemen gaat klagen.
Ik vind dat we de sharia moeten invoeren voor zulke figuren. En dan dus 40 maagden als het auto's van vrouwen waren.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:41 schreef Ploertendoder het volgende:
Dat soort debielen moeten een genadeloze teringtrap onder hun reet krijgen. Eensch dus met TS.
Ja en je kan niks doen, omdat je meestal niet weet wie het heeft gedaan. Dan krijg je echt zo'n kutgevoelquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:43 schreef Karina het volgende:
Heb ik ook gehad (tweemaal zelfs!) heel irritant. Je ziet echt dat het met opzet is gedaan, zo even een sleutel erlangs gehaald, eikels.
Zag je hier ook ja, duidelijk met een sleutel o.i.d. gedaan. Ik hoop dat die debielen het zelf ook overkomt als ze van hun zuurverdiende centjes een auto hebben gekocht.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:43 schreef Karina het volgende:
Heb ik ook gehad (tweemaal zelfs!) heel irritant. Je ziet echt dat het met opzet is gedaan, zo even een sleutel erlangs gehaald, eikels.
wat?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind dat we de sharia moeten invoeren voor zulke figuren. En dan dus 40 maagden als het auto's van vrouwen waren.
Was jij niet van die grasmachine?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:09 schreef banaantjeEE het volgende:
tja, zulke dingen ga je altijd en overal hebben, deal with it
Wat?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind dat we de sharia moeten invoeren voor zulke figuren. En dan dus 40 maagden als het auto's van vrouwen waren.
En dus mag je er geen hekel aan hebben en zoveel mogelijk proberen de daders te laten opdraaien voor de kosten, omdat het 'er is'?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:09 schreef banaantjeEE het volgende:
tja, zulke dingen ga je altijd en overal hebben, deal with it
kloptquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Was jij niet van die grasmachine?
Het is dan ook onnodig om daarover in te zitten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:21 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
En dus mag je er geen hekel aan hebben en zoveel mogelijk proberen de daders te laten opdraaien voor de kosten, omdat het 'er is'?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |