Zelfs dan ben je niet vrij want dan begint je soap.. of je moet iets ander doen..quote:
Eigenlijk concludeer je dus dat je nooit vrij kan zijn. En dat het een onzin woord is..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:27 schreef Ame_thyst het volgende:
Niet, in een kapitalistische samenleving waar alles draait om geld zal je nooit vrij zijn. Je hebt namelijk altijd geld nodig.
Je kan je natuurlijk wel vrij voelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Proficiat, dit was een van de meest onnuttige enquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:49 schreef Feestkabouter het volgende:
op de BNN scheurkalender stond ergens afgelopen week iets over wanneer er sprake is van echte vrijheid (quote van lama of ghandi of zo)
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:04 schreef Jovatov het volgende:
Vrijheid is niet alles kunnen doen,
maar alles kunnen laten
Geen idee van wie, maar ik vond hem erg mooi.
Dus als je bang bent voor je werk ben je niet vrij. Ben je niet bang voor je werk ben je wel vrij?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:31 schreef HugoBaas het volgende:
Je bent pas helemaal vrij als je geen angst meer hebt.
In mijn opvatting van vrijheid inderdaad niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:28 schreef Cristal het volgende:
Eigenlijk concludeer je dus dat je nooit vrij kan zijn. En dat het een onzin woord is..
Als je niet bang bent om je baan kwijt te raken, ben je vrij.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:42 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dus als je bang bent voor je werk ben je niet vrij. Ben je niet bang voor je werk ben je wel vrij?
Ik bedoel nergens meer angst voor hebben. Voor helemaal niets.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:42 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dus als je bang bent voor je werk ben je niet vrij. Ben je niet bang voor je werk ben je wel vrij?
Toelichten want zo vind ik het nergens op slaan.
[..]
Dat klinkt eerder psychotisch dan vrij hoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:49 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik bedoel nergens meer angst voor hebben. Voor helemaal niets.
Niet voor de dood, niet voor je werk, niet voor de regering etc.
Zo moeilijk was die toch niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |