Denk dat t wel algemeen bekend is op FOK!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Iemand wel eens opgevallen?
Mooie dame hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, kon geen plaatje vinden van een 50plus-dame met zo'n soort coupe. Afijn, mijn vraag is deze: waarom dragen zoveel vrouwen boven de leeftijd van 50 zo'n harde, rode haarkleur? En dan ook nog zo kort (nog korter dan op de foto). Tel daarbij op een flinkgeschminkt gezicht en het resultaat is coupe 'kom-niet-te-dicht-in-de-buurt-want-je-krijgt-een-lel'.
Althans, zo komt dat op mij over. Ik vind het zó onvrouwelijk zo'n snoeiharde haarkleur, overduidelijk geverfd. Of vind ik die vrouwen gewoon altijd zo hard?
Iemand wel eens opgevallen?
al 25 jaar?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:55 schreef CyclingGirl het volgende:dan lijken ze nog jong en ongesteld wat een opmerking
On topic : Omdat een pittig rood kort kapsel de mode is!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:55 schreef CyclingGirl het volgende:dan lijken ze nog jong en ongesteld wat een opmerking
On topic : Omdat een pittig rood kort kapsel de mode is!
Beste linksdraaiende yoghurt Biogarde,quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:55 schreef Biogarde het volgende:
Zo, jij opent een origineel topic hey. Kudos! Ik kijk het even aan.
Dat haar ziet er zo droog en touwerig ( mooi woordquote:
Ik zou haar wel doenquote:
Om de spinraggen uit de hoek van je keuken te halen prima, maar je wilt er toch niet mee op straat gezien worden?quote:
wie is die knul in je fobo, ben jij dat of je vriendje?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:57 schreef Penisbaard het volgende:
Er kunnen nooit genoeg pittige korte kapsel topics zijn
Nee. jij zou d'r uit je bed schoppen héquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Om de spinraggen uit de hoek van je keuken te halen prima, maar je wilt er toch niet mee op straat gezien worden?
Liever geen haar op een kut.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:59 schreef FANN het volgende:
[..]
wie is die knul in je fobo, ben jij dat of je vriendje?
die heeft anders ook wel ''een leuk pittig kort kapseltje''
Ze zou er bij mij niet eens inkomenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee. jij zou d'r uit je bed schoppen hé![]()
écht niet
man je haalt de 3 minuten niet eens....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze zou er bij mij niet eens inkomenAls je een orgasme wilt uitstellen is zij een van de eersten om aan te denken.
Was jij erbij dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:03 schreef FANN het volgende:
[..]
man je haalt de 3 minuten niet eens....
Nee, ze moest schilderenquote:
komt ie met Paris aanzettenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:04 schreef Adelante het volgende:
Zeg nou zelf, zelfs met lang haar ziet Paris er doable uit
[ afbeelding ]
FAILquote:
Nou, ik vind het té pittig. Coupe Tabascoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:02 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is daar mis mee ? Tis toch vlot en pittig ?
Ohhh je snapt de hintquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:02 schreef FANN het volgende:![]()
waarom zit ik altijd in die kuttopics..![]()
doei
ik ga naar de kapper
Met kort haar dus ook? Of moest het zijn: Zeg nou zelf, met lang haar ziet zelfs Paris er doable uitquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:04 schreef Adelante het volgende:
Zeg nou zelf, zelfs met lang haar ziet Paris er doable uit
[ afbeelding ]
Nee, het is omdat ze zich jong voelen en denken dat ze er ook nog zo uit zien. Om niet al te veel last te hebben van aandacht knippen ze het heel kort en kleuren het rood.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:54 schreef Ploertendoder het volgende:
Kijk: die vrouwen van 50+ zijn in de overgang, dus ze worden niet meer ongesteld. Maar aangezien ze zich jong willen voelen, kleuren ze hun haar maar rood, want zo lijken ze nog jong en ongesteld.
Misschien kun je ergens foto's vinden van de huishoudbeurs?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik kan maar geen plaatje vinden van zo'n ouwe taart met een knalrood kapsel. Het gaat me om de leeftijd in combinatie met dat harde rood.
Je verkracht mijn verhaalquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, het is omdat ze zich jong voelen en denken dat ze er ook nog zo uit zien. Om niet al te veel last te hebben van aandacht knippen ze het heel kort en kleuren het rood.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien kun je ergens foto's vinden van de huishoudbeurs?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja, ze zijn te vinden hoor! Gewoon op 'Hennie' Googlen, niet op 'rood haar'. Ik dacht: dat is typisch een geval van zo'n Hennie. En ja hoor, ze druppelen binnen op het scherm
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja, ze zijn te vinden hoor! Gewoon op 'Hennie' Googlen, niet op 'rood haar'. Ik dacht: dat is typisch een geval van zo'n Hennie. En ja hoor, ze druppelen binnen op het scherm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |