Denk dat t wel algemeen bekend is op FOK!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Iemand wel eens opgevallen?
Mooie dame hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, kon geen plaatje vinden van een 50plus-dame met zo'n soort coupe. Afijn, mijn vraag is deze: waarom dragen zoveel vrouwen boven de leeftijd van 50 zo'n harde, rode haarkleur? En dan ook nog zo kort (nog korter dan op de foto). Tel daarbij op een flinkgeschminkt gezicht en het resultaat is coupe 'kom-niet-te-dicht-in-de-buurt-want-je-krijgt-een-lel'.
Althans, zo komt dat op mij over. Ik vind het zó onvrouwelijk zo'n snoeiharde haarkleur, overduidelijk geverfd. Of vind ik die vrouwen gewoon altijd zo hard?
Iemand wel eens opgevallen?
al 25 jaar?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:55 schreef CyclingGirl het volgende:dan lijken ze nog jong en ongesteld wat een opmerking
On topic : Omdat een pittig rood kort kapsel de mode is!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:55 schreef CyclingGirl het volgende:dan lijken ze nog jong en ongesteld wat een opmerking
On topic : Omdat een pittig rood kort kapsel de mode is!
Beste linksdraaiende yoghurt Biogarde,quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:55 schreef Biogarde het volgende:
Zo, jij opent een origineel topic hey. Kudos! Ik kijk het even aan.
Dat haar ziet er zo droog en touwerig ( mooi woordquote:
Ik zou haar wel doenquote:
Om de spinraggen uit de hoek van je keuken te halen prima, maar je wilt er toch niet mee op straat gezien worden?quote:
wie is die knul in je fobo, ben jij dat of je vriendje?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:57 schreef Penisbaard het volgende:
Er kunnen nooit genoeg pittige korte kapsel topics zijn
Nee. jij zou d'r uit je bed schoppen héquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Om de spinraggen uit de hoek van je keuken te halen prima, maar je wilt er toch niet mee op straat gezien worden?
Liever geen haar op een kut.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |