Yup, iets met "I ask you, be mine" of "girl be mine" ofzo krijg ik erbij door, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Spuit 11, sorry
Ik ga even denken Loveli! Be mine kwam dus regelmatig voor in het refrein?
[..]Gek!
Hij is wel leuk he?
Maar ik lees jullie sowieso steeds hoor, ik vergeet jullie echt niet!
[..]
Vrij vanmiddag en aangezien er allemaal akelige dingen op het werk zijn gebeurd (zie F&F SC, gister daar op het werk een hondje dood en vandaag weer) heb ik zo zitten snotteren daar vanmorgen dat ik vanmiddag lekker niets nuttigs uitvoer. Behalve dan de Asielactie in de gaten houden natuurlijk
En was het een ballad of een sneller liedje? Weet je dat nog?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup, iets met "I ask you, be mine" of "girl be mine" ofzo krijg ik erbij door, maar zeker weten doe ik het niet.
En wat naar van dat hondje, neem je tijd!
Niet Stevie Ray Vaughan met You'll be mine he? Want da's wel een oudere man met een schorre stem, maar da's niet echt een ballad!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:30 schreef loveli het volgende:
En ballad. En het is geen gerekt be miiinneeee, maar het mine is korter dan je zou verwachten.
Pssst!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wil low carb eten vanavond maar heb niet veel inspiratieDe afgelopen dagen zijn veelal vlees + groente geweest en dat wordt wat saai
Pssst! *smakje*!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Pssst!
http://jpk.punt.nl/?id=449301&r=1&tbl_archief=1&
Erg lekker!
Stuur anders maar door naar mij, ik hou van mannen die voetballenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:55 schreef Syrena het volgende:
Oja that reminds me, moet nog even een verse vrijgezel tjekken op de Haifs van een vriendin van me.
Al doen zijn vrienden aan "vriendenweekendjes" *ril* en voetbalt hij *rilrilril*.
* Groenteomelet met spinaziequote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wil low carb eten vanavond maar heb niet veel inspiratieDe afgelopen dagen zijn veelal vlees + groente geweest en dat wordt wat saai
Dat is toch die van het hijgnummer?quote:
VMW, juist wel toch? Voor wat meer balans? Anders zijn carbs de hele dag het hoofdbestanddeel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Heeft lowcarben 's avonds wel zin als je overdag zoveel carbs eet?
w00tw00t, deze sla ik allemaal op in mn fok-eetsuggesties-docquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
* Groenteomelet met spinazie
* Gegrilde zalm, roergebakken oosterse groente, piepklein scheutje sojasaus en sesamzaadjes
* Peultjes met gember en sesam, gegrillde (wit)vis
* Aubergine, tomaat en mozarella uit de oven (dat recept van PF)
* Ovenschotel van andijvie, daarop plakjes tomaat en daaroverheen een kaaskorst (3 eieren met half zakje oude kaas)
* Frittata, bijvoorbeeld met prei, feta en spekjes (of wat magerders) of nootjes of pitjes
* Quiche-zonder-korst van broccoli en zongedroogde tomaatjes
* Gevulde paprika's met een topping van geitenkaas
* Goulashsoep
* Zelfgemaakte hamburgers met gebakken ui, gesmolten kaas en homemade tomatensaus, met een bak sla
* Tomaatjes gevuld met ricotta/kaas-mengsel, gebakken paprikareepjes
* Groentesoep met ballen
* Gevulde paddestoelen
* Fondue (groente en vlees in bouillon dippen) lekker ouderwets![]()
Hoi Greys.
Special K, drie knackebrodjes en een banaan, is volgens mij toch aardig wat KH's bij elkaar.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kweenie! Zoveel carbs had ik niet toch?Iig geen 4 sneetjes volkorenbrood
![]()
Iets wat ik nu doe lijkt iig te werken!Of dat het minderen van suiker of het minderen van carb-achtige substanties is weet ik niet
Voor wat meer balans vergeleken met niet lowcarben dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:57 schreef ColdFeet het volgende:
VMW, juist wel toch? Voor wat meer balans? Anders zijn carbs de hele dag het hoofdbestanddeel.
Ik doe het ook wel zo. Ook omdat aardappels en pasta me een plofbuik bezorgen en bijv. knackebrod niet.
Je hebt ook gelijk!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Special K, drie knackebrodjes en een banaan, is volgens mij toch aardig wat KH's bij elkaar.
Maar als het werkt:
Onder andere. Die heeft een dunne (dunne stemmetje was van Jane Birkin) whiskeystem in ieder geval..........Ik zal hem eens tjoepen. Kwam daarnet wel een Be mine van David Gray tegen. Mooi!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is toch die van het hijgnummer?
Ik kan het niet uitstaan als ik het niet weet! Dan slaap ik vannacht niet, ik moet weten welke Loveli bedoelt!
Merel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |