abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? donderdag 6 augustus 2009 @ 12:05:08 #51
70532 loveli
N
pi_71647726
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb in 5 jaar tijd slechts één keer de ramen gelapt. Beat that .
Hoe vaak heeft Mark ze gedaan?
crap in = crap out
pi_71648053
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:14 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Haha die taart !
It izz all fur youuuu!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71648108
DaD, dat hoort er toch bij, een ijsje? Als je maar geen magnum neemt
pi_71648160
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, dat hoort er toch bij, een ijsje? Als je maar geen magnum neemt
Nee, dat laat ik aan m'n vriend over. . Ik neem meestal een Solero, dan. De rest van m'n lijstje is wel redelijk ok, volgens mij, dus moet idd kunnen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:26:48 #55
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_71648286
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_71648293
Nynke! . Alles goed?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:42:09 #57
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_71648649
Alles okay hier. Niet denderend goed, niet denderend slecht. Ik kreeg gister een mail van m'n stagecoordinator dat ze 10 weken stage van me verwachten, en ik heb maar 8 gepland. Ik blijf hier 10 weken, maar wil ook nog graag 2 weken reizen. Nu is het hopen dat de stage een brief voor me willen schrijven dat ik hier 10 weken ben geweest, en dat ik wat werk thuis doe. Daar zit ik wat mee. Ik kan de baas niet bereiken, en het is vrij vanaf vandaag tot woensdag, dus ik wil het eigenlijk graag geregeld hebben.

Hoe is het met iedereen hier? Zijn er hele grote dingen die ik gemist heb?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:05:42 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71649344
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoe vaak heeft Mark ze gedaan?
Ik heb het over mijn eigen ramen, dus 0 keer . En hij de zijne ook 0 keer. Heb die van hem ook gedaan toen ik de mijne deed .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:07:28 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71649401
Oei dat is wel weer een extra zorg, Nynke! Maar als je toch al niet veel te doen had zou ik denken dat het wel te regelen moet zijn

Volgens mij heb je geen heel grote dingen gemist! Maar ik ben er zelf ook niet 24/7

<spannende mededeling> het brood was op dus nu lunch ik met knackebrot
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71649494
Nynke, ik lees nu je hele Zimbabwe-topic door, wat stoer van je zeg! Mijn vriend is drie maanden naar Kenia geweest en vond het ook zo'n prachtig maar ook zo'n verrot land (qua het nut van ontwikkelingshulp, maar da's natuurlijk een hele andere discussie).

Ik duik nu lekker de tuin in met mijn boek en een grote kan thee (ik drink liever thee als het warm is, dan koel ik af, gek genoeg ).
pi_71649567
Mijn vriendinnen komen zometeen voor het eerst bij mij thuis beetje zenuwachtig (ja ik ben sociaal raar)
Lekker in de tuin zitten en dan vanavond uiteten in de stad en dan nog waarschijnlijk op een terrasje zitten
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:13:37 #62
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_71649569
Er zijn dorpen in het noorden van zimbabwe die al 30 jaar lang voedselhulp krijgen. De mensen daar hebben dus nog nooit geleerd hoe ze hun eigen eten moeten verbouwen. Zo'n gekke ervaring. Voordat ik hierheen kwam dacht ik dat ontwikkelingshulp goed was, langzamerhand begin ik m'n mening een beetje bij te stellen!

Anyways, dat is inderdaad een andere discussie!
pi_71649627
Hoi Nynke!

Waarom stuur je niet een mailtje naar je studiecoordinator dat je maar 8 weken hebt ingepland?
pi_71649748
Nyn!

Net post gehad van de verzekering. Een kopie van de brief die ze op de 13e juli al hebben verstuurd en waar de verzekering van de tegenpartij dus nog niet op heeft geantwoord

De paardenmevrouw beweert A) dat ik langzaam reed (!) B) hard moest remmen C) dat ik mijn motor niet onder controle heb als ik met de motor val, en dat het dus niet haar schuld is

maar wel fijn om te zien dat mijn verzekering er wel achteraan blijft gaan, want in de brief staat ook dat ze per omgaande antwoord hebben geeist enzo.. een zorg minder dan wanneer beide verzekeraars lanterfanten..

Maar wel bagger dit zeg..

2200 euro is niet niets
Ja doei.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:24:08 #65
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71649876
2200! Stomme paardentrut
pi_71649919
Wat was er gebeurd Moblo?
pi_71649941
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat was er gebeurd Moblo?
Motorritje --> Paard --> paard onrustig --> paard toch rustig --> wij voorzichtig passeren --> paard bij mijn passeren toch weer onrustig --> moest remmen en kwam ten val waardoor er aardig wat schade aan mijn motor is ontstaan...
Ja doei.
pi_71650101
Oh dear. En nu begrijp ik dat haar aansprakelijkheidsverzekering moeilijk doet? Lastig hoor, dat soort dingen.
pi_71650289
juh.. ze hebben zelfs niet op de post/brief/reactie van mijn verzekeraar van 13 juli gereageerd..

dus wel hulde voor mijn verzekering, dat wel
Ja doei.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:12:59 #70
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_71651261
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:59 schreef Syrena het volgende:
Co, ik lig tegenwoordig ook lekker breed En ik hoef me niet meer schuldig te voelen als ik 's nachts voor de tigste keer ga piesen, niemand die ik wakkermaak.

SiTu> Ik heb ze alledrie gekocht net De eerste was 10 euro, de andere twee elk 15 euro. Gekocht bij de boekhandelaar waar ik ook altijd onze bibliotheekboeken bestel. Hij zei dat ze aan het eind van de maand weer naar 19.95 per stuk gaan. En ze zijn DIK

En nu zweet ik me het schompes en zie heel erg op tegen de autorit die ik zo moet gaan maken, met de ramen dicht, want die zijn stuk en kunnen niet meer open
4 boekenwinkels gehad, geen boek Maar ze kwamen morgen weer binnen, dus morgenavond ga ik even langs. Deel 2 en 3 waren er overal nog wel genoeg. Goed dat ik dat weet, als deel 1 bevalt ga ik meteen deel 2 en misschien 3 halen deze maand
pi_71651813
Ik had eerst ook alleen deel 1 willen halen, maar toen zag ik ze bijelkaar liggen en werd ik hebberig En sowieso ben ik dol op boeken die bijelkaar horen in een serie. Ik heb ook alle Sjowall en Wahloo's in 1x gekocht (toen ze 5 euro per stuk waren bij Bol). En ik heb drie boxsets van Janet Evanovich. Enzo

Ik kan echt balen als een uitgever ineens besluit om de vormgeving van boeken te veranderen (zoals bij de boeken van Lilian Jackson Braun). Jaja, ik ben een freak
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:36:35 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71651942
Baroooo. Ik wacht nog steeds op mn Jinx shirts die niet meer gaan komen 8 augustus mag ik weer mailen en dan gaan ze pas voor de 2e keer verzenden Thanks a buncho, maar dan is de zomer al bijna voorbij

I say:

Syrena: ik kan er ook niet tegen als ik moet wachten op pocketuitgaves als de hardcover al in de winkel ligt! Dan wil ik dezelfde kaftjes enzo, maar wil ik ook het boek zsm lezen
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:37:55 #73
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71651983
omg... alleen de badkamer en 1/3e van de afwas kostte al een uur nu maar gauw weer de rest van de afwas doen en dan de keuken soppen en dweilen, dan doe ik stofzuigen morgen wel, als t minder heet is (stiekem is met water spelen (schoonmaken) best lekker met dit weer)

die boeken van stieg larsson, waar gaan die over?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_71652038
en mn pakketje (boek, besteld via marktplaats) is eindelijk binnen! Had er eigenlijk dinsdag al moeten zijn

yay!
Ja doei.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:43:50 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71652148
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:13 schreef AKnynke het volgende:
Er zijn dorpen in het noorden van zimbabwe die al 30 jaar lang voedselhulp krijgen. De mensen daar hebben dus nog nooit geleerd hoe ze hun eigen eten moeten verbouwen. Zo'n gekke ervaring. Voordat ik hierheen kwam dacht ik dat ontwikkelingshulp goed was, langzamerhand begin ik m'n mening een beetje bij te stellen!

Anyways, dat is inderdaad een andere discussie!
Dat snap ik dus ook niet echt. Het is toch veel nuttiger om de lokale bevolking te leren hoe ze zelf hun voedsel moeten verbouwen? Op deze manier blijven ze afhankelijk van de westerse wereld .
Niet meer actief op Fok!
pi_71652179
O ik vrees dat ik ook aan deze Stieg-hype moet gaan meedoen. Zucht. Ik moet nog zoveel lezen en doen. Ik ga vanavond maar eens beginnen de computer uit de woonkamer weg te halen. Ik zit veel teveel tijd te verdoen achter dat kreng.

Verder is het nu een bijna half jaar uit met de ex en heb ik besloten om maar weer voorzichtigjes te gaan daten. Niet dat ik al iemand op het oog heb hoor. Maar ik sta open voor het idee. Spannend maar ook vreemd. Vanavond eten en drinken met m'n beste vriendin op een ontzettend druk plein hier met allemaal terrasjes. Wie weet wat ik al spot op de 1e dag van m'n nieuwe leven.

Lijstje:
O: 1 cracker filet A.
L: 2 crackers filet A. en 2 met Philadelphia light.
T: appel (Braeburn)
T: drankjes en uiteten
pi_71652261
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat snap ik dus ook niet echt. Het is toch veel nuttiger om de lokale bevolking te leren hoe ze zelf hun voedsel moeten verbouwen? Op deze manier blijven ze afhankelijk van de westerse wereld .
pi_71652293
Oi Co, dat is spannend! Wel leuk! Ik veronderstel dat ze met bosjes tegelijk voor je vallen, maar dat jij best kritisch bent
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:50:53 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71652336
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
. Ik zeg wel niks meer.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 6 augustus 2009 @ 14:52:22 #80
70532 loveli
N
pi_71652365
Weet iemand van wie dat ene Aznavour-achtige liedje is waarvan de enige woorden die ik me herinner "be mine" zijn? Co misschien?
crap in = crap out
pi_71652370
Kwak> Moord Het zijn detectives (heb ik me laten vertellen Zweedse Ik ben fan van de Zweden, ik ben aan het wachten tot de bieb het laatste boek van Arne Dahl binnen krijgt. Bovendien is het eerste boek van Larsson verfilmd, die film is nu in de bios. En hij is dood, dus meer dan deze drie boeken komen er niet

Co> Daten! Daten is goed!
Al ben ik er zelf nog niet helemaal klaar voor geloof ik maar wanneer ben je dat eigenlijk wel, als je een notoire (vreemde)mensenontwijkert bent. Met slechte ervaringen in het verleden die ik voor een groot deel had kunnen voorkomen door naar mezelf te luisteren als alles in/aan mij schreeuwde: MaakDatJeWeeeeeegkoooomt en de andere helft van mij dacht: OhJoooohLooptNietZo'nVaartTooooch.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71652443
Oja that reminds me, moet nog even een verse vrijgezel tjekken op de Haifs van een vriendin van me.
Al doen zijn vrienden aan "vriendenweekendjes" *ril* en voetbalt hij *rilrilril*.
pi_71652455
Leuk Co!

en Idd Syrena, daten is leuk, jij ook, dus hup! Volg co haar voorbeeld
Ja doei.
pi_71652496
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Ik zeg wel niks meer.
Niet zo lichtgeraakt, popje Het is gewoon een grappige opmerking, als Nynke iets al impliceert en jij er vervolgens heel verontwaardigd die reactie nogmaals geeft Gun mij m'n gniffelmomentje

Loveli, ik ken eigenlijk alleen Aznavours Franse liedjes. En For me, for me, formidable
  Vis een optie? donderdag 6 augustus 2009 @ 15:02:09 #85
70532 loveli
N
pi_71652584
Het zal ook wel weinig op Aznavour lijken, misschien dat ik de associatie maak omdat ik dat liedje na een nummer van hem heb gehoord ofzo. Maar het zit de hele tijd in m'n hoofd en dat voelt nogal hebberig, als je steeds "be mine" herhaalt.
crap in = crap out
pi_71652606
Ja ho ho. Het ís nog niet zover! De laatste keer dat ik vrijgezel was, was ik 25. Dus het aantal bij bosjes vallende heren zal wel wat uitgedund zijn. Net als het haar op hun kop. En ik vrees dat ik ook nog kieskeurig ben, want ik kíjk niet eens naar mannen boven de 35. Dat maakt de spoeling wel erg dun. Maar goed. We gaan het zien!

En Syrena, ik ben ook niet zo'n sociaal wonder hoor. En daar komt ook nog bij dat ik flirtende mannen niet snel in de gaten heb. Ze moeten wel heel obvious een move maken wil ik iets merken.
pi_71652614
Oh en ik kan geen ijskoffie meer drinken. Nou ja, het kan wel, maar dan slaap ik dus 's nachts niet. Ik ben kennelijk niks gewend qua caffeine (kan wel kloppen, want ik drink nooit koffie).
pi_71652700
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:02 schreef loveli het volgende:
Het zal ook wel weinig op Aznavour lijken, misschien dat ik de associatie maak omdat ik dat liedje na een nummer van hem heb gehoord ofzo. Maar het zit de hele tijd in m'n hoofd en dat voelt nogal hebberig, als je steeds "be mine" herhaalt.
Ik heb geen idee!! Het enige Engelstalige liedje wat ik van Aznavour ken is SHE. Dat zal je wel niet bedoelen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 augustus 2009 @ 15:08:31 #89
163650 Greys
pi_71652724
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:52 schreef loveli het volgende:
Weet iemand van wie dat ene Aznavour-achtige liedje is waarvan de enige woorden die ik me herinner "be mine" zijn? Co misschien?
Iets meer info?
Vaak op de radio tegenwoordig? Of al van langer terug?
Geheel in het Engels? Geen Frans accentje? Anything?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71652728
Greys!
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 augustus 2009 @ 15:12:10 #91
163650 Greys
pi_71652816
Mo! Ik zat jullie toevallig weer eens bij te lezen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? donderdag 6 augustus 2009 @ 15:12:32 #92
70532 loveli
N
pi_71652829
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Iets meer info?
Hi!!! Een wat oudere man, schorre stem, ik gok dat het liedje ergens uit de zestiger jaren komt. Het "be mine" is redelijk hoog gezongen, 'mine' 3 of 4 noten hoger dan 'be'.
(Ik geef toe, de vraag was een beetje "welke merk auto is dat? Hij heeft 4 wielen")
crap in = crap out
pi_71652840
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
Mo! Ik zat jullie toevallig weer eens bij te lezen
Hee mop!! Zit je ook zo te puffen op je werk, of ben je vrij?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 15:13:30 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71652851
We moeten het gewoon over voor Greys onweerstaanbare dingen gaan hebben. Dan komt ze wel meer posten .

Greyssie, joehoe:

ik moest googlen op 'husband halle berry'
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 augustus 2009 @ 15:13:30 #95
163650 Greys
pi_71652853
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Iets meer info?
Oh en man? Vrouw?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71652921
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:13 schreef Viking84 het volgende:
We moeten het gewoon over voor Greys onweerstaanbare dingen gaan hebben. Dan komt ze wel meer posten .

Greyssie, joehoe:

[ afbeelding ]

O M G
pi_71652926
quote:

Greyssie, joehoe:

[ afbeelding ]

Kijk, daar is iets waar ik dan geen nee op zou zeggen. Of leg ik mijn lat nu niet hoog genoeg??
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 augustus 2009 @ 15:16:48 #98
163650 Greys
pi_71652947
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh en man? Vrouw?
Spuit 11, sorry
Ik ga even denken Loveli! Be mine kwam dus regelmatig voor in het refrein?
quote:

Greyssie, joehoe:

[ afbeelding ]

Gek! Hij is wel leuk he?
Maar ik lees jullie sowieso steeds hoor, ik vergeet jullie echt niet!
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Hee mop!! Zit je ook zo te puffen op je werk, of ben je vrij?
Vrij vanmiddag en aangezien er allemaal akelige dingen op het werk zijn gebeurd (zie F&F SC, gister daar op het werk een hondje dood en vandaag weer) heb ik zo zitten snotteren daar vanmorgen dat ik vanmiddag lekker niets nuttigs uitvoer. Behalve dan de Asielactie in de gaten houden natuurlijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? donderdag 6 augustus 2009 @ 15:17:32 #99
70532 loveli
N
pi_71652964
Hier nog wat aas:

crap in = crap out
  donderdag 6 augustus 2009 @ 15:17:45 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71652971
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Kijk, daar is iets waar ik dan geen nee op zou zeggen. Of leg ik mijn lat nu niet hoog genoeg??
Ik ook niet. En ik dacht nog wel dat ik een vette 6 was op de Kinsey schaal .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')