Hoe vaak heeft Mark ze gedaan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb in 5 jaar tijd slechts één keer de ramen gelapt. Beat that.
Nee, dat laat ik aan m'n vriend over.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, dat hoort er toch bij, een ijsje? Als je maar geen magnum neemt
Ik heb het over mijn eigen ramen, dus 0 keerquote:
Motorritje --> Paard --> paard onrustig --> paard toch rustig --> wij voorzichtig passeren --> paard bij mijn passeren toch weer onrustig --> moest remmen en kwam ten val waardoor er aardig wat schade aan mijn motor is ontstaan...quote:
4 boekenwinkels gehad, geen boekquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:59 schreef Syrena het volgende:
Co, ik lig tegenwoordig ook lekker breedEn ik hoef me niet meer schuldig te voelen als ik 's nachts voor de tigste keer ga piesen, niemand die ik wakkermaak.
SiTu> Ik heb ze alledrie gekocht netDe eerste was 10 euro, de andere twee elk 15 euro. Gekocht bij de boekhandelaar waar ik ook altijd onze bibliotheekboeken bestel. Hij zei dat ze aan het eind van de maand weer naar 19.95 per stuk gaan. En ze zijn DIK
![]()
En nu zweet ik me het schompes en zie heel erg op tegen de autorit die ik zo moet gaan maken, met de ramen dicht, want die zijn stuk en kunnen niet meer open
Dat snap ik dus ook niet echt. Het is toch veel nuttiger om de lokale bevolking te leren hoe ze zelf hun voedsel moeten verbouwen? Op deze manier blijven ze afhankelijk van de westerse wereldquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:13 schreef AKnynke het volgende:
Er zijn dorpen in het noorden van zimbabwe die al 30 jaar lang voedselhulp krijgen. De mensen daar hebben dus nog nooit geleerd hoe ze hun eigen eten moeten verbouwen. Zo'n gekke ervaring. Voordat ik hierheen kwam dacht ik dat ontwikkelingshulp goed was, langzamerhand begin ik m'n mening een beetje bij te stellen!
Anyways, dat is inderdaad een andere discussie!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet echt. Het is toch veel nuttiger om de lokale bevolking te leren hoe ze zelf hun voedsel moeten verbouwen? Op deze manier blijven ze afhankelijk van de westerse wereld.
Niet zo lichtgeraakt, popjequote:
Ik heb geen idee!! Het enige Engelstalige liedje wat ik van Aznavour ken is SHE. Dat zal je wel niet bedoelen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:02 schreef loveli het volgende:
Het zal ook wel weinig op Aznavour lijken, misschien dat ik de associatie maak omdat ik dat liedje na een nummer van hem heb gehoord ofzo. Maar het zit de hele tijd in m'n hoofd en dat voelt nogal hebberig, als je steeds "be mine" herhaalt.
Iets meer info?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:52 schreef loveli het volgende:
Weet iemand van wie dat ene Aznavour-achtige liedje is waarvan de enige woorden die ik me herinner "be mine" zijn? Co misschien?
Hi!!! Een wat oudere man, schorre stem, ik gok dat het liedje ergens uit de zestiger jaren komt. Het "be mine" is redelijk hoog gezongen, 'mine' 3 of 4 noten hoger dan 'be'.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets meer info?
Vaak op de radio tegenwoordig? Of al van langer terug?
Geheel in het Engels? Geen Frans accentje? Anything?
Hee mop!! Zit je ook zo te puffen op je werk, of ben je vrij?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
Mo!Ik zat jullie toevallig weer eens bij te lezen
Oh en man? Vrouw?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets meer info?
Vaak op de radio tegenwoordig? Of al van langer terug?
Geheel in het Engels? Geen Frans accentje? Anything?
Oquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:13 schreef Viking84 het volgende:
We moeten het gewoon over voor Greys onweerstaanbare dingen gaan hebben. Dan komt ze wel meer posten.
Greyssie, joehoe:
[ afbeelding ]
ik moest googlen op 'husband halle berry'
Kijk, daar is iets waar ik dan geen nee op zou zeggen. Of leg ik mijn lat nu niet hoog genoeg??quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:13 schreef Viking84 het volgende:
We moeten het gewoon over voor Greys onweerstaanbare dingen gaan hebben. Dan komt ze wel meer posten.
Greyssie, joehoe:
[ afbeelding ]
Spuit 11, sorryquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:13 schreef Viking84 het volgende:
Greyssie, joehoe:
[ afbeelding ]
Vrij vanmiddag en aangezien er allemaal akelige dingen op het werk zijn gebeurd (zie F&F SC, gister daar op het werk een hondje dood en vandaag weer) heb ik zo zitten snotteren daar vanmorgen dat ik vanmiddag lekker niets nuttigs uitvoer. Behalve dan de Asielactie in de gaten houden natuurlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee mop!! Zit je ook zo te puffen op je werk, of ben je vrij?
Ik ook niet. En ik dacht nog wel dat ik een vette 6 was op de Kinsey schaalquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Kijk, daar is iets waar ik dan geen nee op zou zeggen. Of leg ik mijn lat nu niet hoog genoeg??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |