On topic blijven svp, als je het over iets anders wilt hebben open je zelf maar een topic.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:24 schreef Winner_Taco het volgende:
De dagelijkse realiteit leert ons dat we dagelijks besodemietert worden door onze "zelf gekozen" leiders, welke zogenaamd "het beste met ons voorhebben"
Dat jij klakkeloos aanneemt wat men je wijsmaakt maakt ons niet paranoide maar jou naïef .
Zorg dan eerst maar dat je hem in de juiste subforum opent ontzettende fok!-user .quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:25 schreef _Led_ het volgende:
[..]
On topic blijven svp, als je het over iets anders wilt hebben open je zelf maar een topic.
Nee hoor, het is niet naïef om slecht onderbouwde, suggestieve verhalen te geloven.quote:
Als ie in een ander topic thuishoort dan gaan de mods daarover en is het ze vrij 'm te verplaatsen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:29 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Zorg dan eerst maar dat je hem in de juiste subforum opent ontzettende blabla .
O en je gevoel voor humor is ook gewoon te .
De OP is prima zoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:48 schreef Dragorius het volgende:
Zo, schopje ONZ.
SWJ, kun jij even kijken of de OP niet over de "schreef" gaat?
Heren....en dames.... GAME ON
Draadloze stroom dude, die had Tesla al uitgevonden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:53 schreef Dragorius het volgende:
Dat plaatje is ook een vette hoax..waar haalt ie de stroom vandaan? Zonnecellen?
Dan is zo'n alu-hoedje dan niet echt verstandig...trekt dat niet die stroom juist extra aan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:54 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Draadloze stroom dude, die had Tesla al uitgevonden.
Als kind vond ik het ook zo debiel dat dat nog niet bestond!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:54 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Draadloze stroom dude, die had Tesla al uitgevonden.
Dat filmpje...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Als kind vond ik het ook zo debiel dat dat nog niet bestond!Gewoon een zendertje en een ontvangertje, klaar!
On topic: Kleurkrijtjes oplossen en bij deze dame in de waterleiding gieten!
O M F Gquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Als kind vond ik het ook zo debiel dat dat nog niet bestond!Gewoon een zendertje en een ontvangertje, klaar!
Ik word elke seconde door miljarden neutrino's doorboort. Dat kan nooooit goed zijn!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:19 schreef Iblis het volgende:
Wat me ook erg stoort is dat we aan veel elektromagnetische straling bloot gesteld worden, afgelopen maand was erg intens. Met nam de nano-straling met golflengten van 380-750 nanometer is erg toegenomen, gemiddeld was die meer dan 7,5 uur per dag in hoge concentratie aanwezig.
En de gevolgen van fijnstof, miniscule deeltjes, zijn bekend, moet je nagaan hoe zulke straling wel niet kan doordringen! Röntgenstraling is niet voor niets heel kort qua golflengte!
Daarom draag ik niks meer met zijde, dat schijnt ook een fijne stof te zijn maar daar staan ook geen waarschuwingstexten bijquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:19 schreef Iblis het volgende:
Wat me ook erg stoort is dat we aan veel elektromagnetische straling bloot gesteld worden, afgelopen maand was erg intens. Met nam de nano-straling met golflengten van 380-750 nanometer is erg toegenomen, gemiddeld was die meer dan 7,5 uur per dag in hoge concentratie aanwezig.
En de gevolgen van fijnstof, miniscule deeltjes, zijn bekend, moet je nagaan hoe zulke straling wel niet kan doordringen! Röntgenstraling is niet voor niets heel kort qua golflengte!
Dat maakt dan weer niks uit want je atomen staan zover uit elkaar dat dat nooit botst.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik word elke seconde door miljarden neutrino's doorboort. Dat kan nooooit goed zijn!
Nou, ik heb ontdekt dat ook zo z'n gevaren heeft. Door gas wordt bijvoorbeeld Tetrahydrothiofeen gemengd! Dat is een lichtontvlambare stof en nog een gevaarlijke ook! Dit terwijl aardgas gewoon prima brandt. Ook insecticiden worden gemaakt waar deze stof inzit, kun je nagaan!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:22 schreef Dragorius het volgende:
Je kan ook gewoon vers koken ipv met de magnetron Iblis .....
Tenzij die muur een schild heeft van negatieve neuronen veroorzaakt door afketsend licht van planeet X.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:25 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat maakt dan weer niks uit want je atomen staan zover uit elkaar dat dat nooit botst.
Daarom zou je als je je goed concentreert zo door een muur kunnen lopen want die atomen kunnen prima langs elkaar.
ja en dat doen ze onder het mom "dan ruik je het" jaja dan komt het dieper de longen in!!!!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:27 schreef Iblis het volgende:
[..]
Nou, ik heb ontdekt dat ook zo z'n gevaren heeft. Door gas wordt bijvoorbeeld Tetrahydrothiofeen gemengd! Dat is een lichtontvlambare stof en nog een gevaarlijke ook! Dit terwijl aardgas gewoon prima brandt. Ook insecticiden worden gemaakt waar deze stof inzit, kun je nagaan!
Typisch weer zo'n voorbeeld na fluor in het drinkwater hoe de overheid je probeert te pakken.
Bovendien, goochelaars gebruiken vaak zijde. Dat is echt zo, en die leven eigenlijk van list en bedrog.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Daarom draag ik niks meer met zijde, dat schijnt ook een fijne stof te zijn maar daar staan ook geen waarschuwingstexten bij
dit kan niet echt zinquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:04 schreef Westsidee het volgende:
Beetje tamiflu kopen, opvallend kleurtje geven, poeder van maken, uitstrooien over de auto van een bekend alu-hoedje en daarna een anoniem mailtje sturen over een 'wetenschapper' die ontdekt heeft dat chem trails sinds kort tamiflu bevatten om mensen die niet mee werken met de vaccinaties toch te bereiken. Is ie gegarandeerd weken zoet mee.
Jij maakt je daar druk om? Je moet je echt eens gaan verdiepen in de vreselijke dingen rondom diwaterstofmonooxide (dihydrogen monoxide in het engels), kijk maar 'ns op http://www.dhmo.org/ en zie wat de overheid nog meer allemaal voor je verborgen houdt!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:27 schreef Iblis het volgende:
Nou, ik heb ontdekt dat ook zo z'n gevaren heeft. Door gas wordt bijvoorbeeld Tetrahydrothiofeen gemengd! Dat is een lichtontvlambare stof en nog een gevaarlijke ook! Dit terwijl aardgas gewoon prima brandt. Ook insecticiden worden gemaakt waar deze stof inzit, kun je nagaan!
Volgens mij was dat ook hierop gebaseerd!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:52 schreef anboni het volgende:
[..]
Jij maakt je daar druk om? Je moet je echt eens gaan verdiepen in de vreselijke dingen rondom diwaterstofmonooxide (dihydrogen monoxide in het engels), kijk maar 'ns op http://www.dhmo.org/ en zie wat de overheid nog meer allemaal voor je verborgen houdt!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:52 schreef anboni het volgende:
[..]
Jij maakt je daar druk om? Je moet je echt eens gaan verdiepen in de vreselijke dingen rondom diwaterstofmonooxide (dihydrogen monoxide in het engels), kijk maar 'ns op http://www.dhmo.org/ en zie wat de overheid nog meer allemaal voor je verborgen houdt!
Ik zal eens DMSO met nicotine aan je deurklink smeren, jij schurk!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:04 schreef Westsidee het volgende:
Beetje tamiflu kopen, opvallend kleurtje geven, poeder van maken, uitstrooien over de auto van een bekend alu-hoedje en daarna een anoniem mailtje sturen over een 'wetenschapper' die ontdekt heeft dat chem trails sinds kort tamiflu bevatten om mensen die niet mee werken met de vaccinaties toch te bereiken. Is ie gegarandeerd weken zoet mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |