Ja mijn mooie roeikleurtje is er inmiddels ook wel weer een beetj evanafquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben binnen gaan zitten, omdat ik aan het verbranden was
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:19 schreef Nijns het volgende:
*tring*
Ik: met Nijns
X: Met XX van XX
Ik: Ja?
X: je hebt gesolliciteerd op [...] en als ik naar je cv kijk lijk je inderdaad heel geschikt voor die functie dus ik wil graag een afspraak maken
![]()
![]()
![]()
eindelijk eindelijk eindelijk: al word ik het niet, al vind ik het niks: ik mag op een gesprek komen!
wat was de moeite waard ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:17 schreef dndiek het volgende:
Zo, dat was weer de moeite waard
Aloha
klasgenoot heeft ook een roeikleurtjequote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja mijn mooie roeikleurtje is er inmiddels ook wel weer een beetj evanaf
Bruine armpjes.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:27 schreef Muck het volgende:
[..]
klasgenoot heeft ook een roeikleurtje
jaquote:
en mij niet bedankenquote:
Ik ben ook veul belangrijkerquote:
duidelijk welquote:
Ik laat alle pinguins duimenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:19 schreef Nijns het volgende:
*tring*
Ik: met Nijns
X: Met XX van XX
Ik: Ja?
X: je hebt gesolliciteerd op [...] en als ik naar je cv kijk lijk je inderdaad heel geschikt voor die functie dus ik wil graag een afspraak maken
![]()
![]()
![]()
eindelijk eindelijk eindelijk: al word ik het niet, al vind ik het niks: ik mag op een gesprek komen!
hmmm, wat de neuk nu weer?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duidelijk wel
als Pheno er niet is
whehehe ik wist wel dat je dan weer hier kwamquote:
doen ze datquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:03 schreef Pheno het volgende:
Alsof ik belangrijk voor de KSC zou zijn![]()
Alleen die blauwen vinden het wel leuk achter de schermen om mij weer uit te lachen.
Het was hier inderdaad best wel druk... en ik zag heel veel gele bonnetjes onder ruitenwissers zitten van auto's die op de meest onmogelijke plekken geparkeerd stondenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:18 schreef Pheno het volgende:
Die mensen op het strandDat is toch niet leuk meer zo druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |