Abschleppregulierung ftwquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was hier inderdaad best wel druk... en ik zag heel veel gele bonnetjes onder ruitenwissers zitten van auto's die op de meest onmogelijke plekken geparkeerd stonden.
foei!quote:
Doorposten!quote:
Waar likt hij je waar ik het niet doe?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:21 schreef Nijns het volgende:
GF: jij ook bedankt![]()
![]()
![]()
(van jou wist ik gewoon al dat je een schat was)
Nu hopen op meer!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:19 schreef Nijns het volgende:
*tring*
Ik: met Nijns
X: Met XX van XX
Ik: Ja?
X: je hebt gesolliciteerd op [...] en als ik naar je cv kijk lijk je inderdaad heel geschikt voor die functie dus ik wil graag een afspraak maken
![]()
![]()
![]()
eindelijk eindelijk eindelijk: al word ik het niet, al vind ik het niks: ik mag op een gesprek komen!
ach, muggen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:53 schreef DaMart het volgende:
Kutmuggen.
Ik kan niet eens rustig met de laptop op balkon zitten, of ze moeten zonodig weer irritant rondvliegen, klaar om te gaan prikken... en moet ik maar hopen dat ik ze met de elektrische vliegenmepper de genadeklap kan geven.
Opduvelen, thiemerukkerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
laten we allemaal zuinig zijn op de dieren op deze aarde
Ach man, ga toch eens wat nuttigs doenquote:
Muggen doodmeppen bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach man, ga toch eens wat nuttigs doen
postpostpostpostpostpostquote:
Mogen de genus Sphecius u met een bezoek vererenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muggen doodmeppen bijvoorbeeld?.
Ik heb ook een elektrische, maar voor vliegen moet je flik je best doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:53 schreef DaMart het volgende:
Kutmuggen.
Ik kan niet eens rustig met de laptop op balkon zitten, of ze moeten zonodig weer irritant rondvliegen, klaar om te gaan prikken... en moet ik maar hopen dat ik ze met de elektrische vliegenmepper de genadeklap kan geven.
Goed bezig Papjéquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
postpostpostpostpostpost
ALs je ze lang genoeg op de vliegenmepper laat liggen, spatten ze wel eens uit elkaar, vooral die grote bromvliegenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb ook een elektrische, maar voor vliegen moet je flik je best doen.
Dank u, heer OA.quote:
Kijk maar uit met je ventilatorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:02 schreef DaMart het volgende:
Eens kijken of die beesten wegblijven nu er een ventilator op balkon staat te blazen!.
Je moet ze er eerst op krijgen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
ALs je ze lang genoeg op de vliegenmepper laat liggen, spatten ze wel eens uit elkaar, vooral die grote bromvliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |