quote:Just finished training, foot in tha ice, pff its 2 coldd, feel like I'm dyingg damn! Can't feel my foot AYE ! (Juelz)
PSV verliest van Twente dit weekend en volgende week zetten we ze al op 7 punten achterstandquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:22 schreef finsdefis het volgende:
De jaarlijkse blessureronde is weer begonnen hoor
Geluk dat we RKC treffen, hopen dat ze weer fit zijn voor PSV..
Ga nou niks plannenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
PSV verliest van Twente dit weekend en volgende week zetten we ze al op 7 punten achterstand
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
PSV verliest van Twente dit weekend en volgende week zetten we ze al op 7 punten achterstand
Thuisquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:54 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Spelen we de eerste match uit of thuis?
Als Ajax het thuis al afmaakt is er niks aan de hand. Gebeurt dat niet, gaat het nog erg lastig worden.quote:
Thuis.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:54 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Spelen we de eerste match uit of thuis?
Precies!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:35 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ga nou niks plannen
Maar dat zou perfect zijn ja. Alleen gewoon wedstrijd per wedstrijd kijken, we hebben al vaak zat onverwachte tegenslagen gehad terwijl we de route naar het kampioenschap al uitgestippeld hadden (bij wijze van spreken).
quote:
Als Ajax de thuiswedstrijd niet ruim wint, dan durf ik die uitwedstrijd niet te kijken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als Ajax het thuis al afmaakt is er niks aan de hand. Gebeurt dat niet, gaat het nog erg lastig worden.
Belachelijk dat die gasten niet een jaar of 5-10 eruit geflikkert zijnquote:
Jij bent nog optimistischquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:12 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Misschien ook even naar de thuiswedstrijd.. ook al wordt dat geen flikker aan met een kwartvolle ArenA.
Moet je verplicht fokken?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:16 schreef Houniet het volgende:
Morgenavond ben ik er niet.
Nee, zaterdagavond is het stappen hier.quote:
Vrees ik ook.quote:
Als Ajax daardoor de mist in gaat is t best kansloos. Tegen zulke clubs moet je t zo snel mogelijk afmaken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:23 schreef Fortitudo het volgende:
oostblokcluppie die met zijn 10-en voor doel gaan liggen en hopen op countermogelijkheid in 87ste minuut
Wat is er?quote:
Niets hoor Barcatje.quote:
En Sparta thuis ik ook nog eens niet. Dus ik moet haast wel gaan lappen voor Bratislavaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:19 schreef denthemen het volgende:
Sorry jongens, ik ben er morgen ook nietEn PSV uit ook al niet
Heerenveen moet eigenlijk ook wel overleven. Van NAC zou t een wonder zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:40 schreef Rhapsody het volgende:
PSV - Bnei Yehuda (Tel Aviv, Israel)
NAC - Villarreal
Twente - Qarabag (Azerbeidzjan)
SC Heerenveen - PAOK Saloniki
Redelijk zware pot voor Heerenveen en erg zwaar voor NAC. Verder mag het voor Ajax, PSV en Twente geen probleem zijn om de poules te halen.
Je zou zo denken van wel he, maar na al de debacels van Ajax de afgelopen jaren in de voorrondes hou ik me mond wel totdat we door zijn.quote:
Wheelieboy lijkt dus ook gewoon te kunnen spelen.quote:Miralem Sulejmani is weer zo goed als fit. De Serviër had afgelopen week wat last van de buitenkant van zijn knie. ,,Hij traint nu weer gewoon mee”, zei Jol over zijn aanvaller. ,,Ik ga er dus vanuit dat hij kan meedoen zaterdag.” Alleen Gabri en Jeroen Verhoeven zijn niet inzetbaar tegen RKC Waalwijk. ,,Gabri heeft nog steeds last van zijn achillespees. Dat is een lastige blessure. Ik denk dat het nog wel enkele weken gaat duren.”
Thimothée Atouba speelde dinsdag voor het eerst in het shirt van Ajax. Hij deed met de Beloften mee in de oefenwedstrijd tegen VVSB. ,,Ik kon er zelf niet bij zijn, maar heb gehoord dat hij het goed heeft gedaan”, aldus Jol. ,,We zijn niet ver meer van zijn debuut in het eerste.”
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, zaterdagavond is het stappen hier.
Tering hee Heerenveen en NAC krijgen een hele zware tegenstander. Niet normaal meerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:40 schreef Rhapsody het volgende:
PSV - Bnei Yehuda (Tel Aviv, Israel)
NAC - Villarreal
Twente - Qarabag (Azerbeidzjan)
SC Heerenveen - PAOK Saloniki
Redelijk zware pot voor Heerenveen en erg zwaar voor NAC. Verder mag het voor Ajax, PSV en Twente geen probleem zijn om de poules te halen.
Jullie tegenstander is ook niet misselijk. En NAC treft een tegenstander die erg goed kan voetballenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:46 schreef SCH het volgende:
Hele lastige loting voor jullie denk ik. Zijn van die geniepige rotclubjes dit.
quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:19 schreef denthemen het volgende:
Sorry jongens, ik ben er morgen ook nietEn PSV uit ook al niet
http://www.ajax.nl/Een-keertje-niet.htmquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:33 schreef Breach het volgende:
[..]
En Sparta thuis ik ook nog eens niet. Dus ik moet haast wel gaan lappen voor Bratislava
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |