Ah, jij bent de schuldige. Ik moet een gebruikersnaam en wachtwoord invoeren, voordat ik je UI mag zienquote:
KPN kloot met mijn webspace de home.planet.nl werkt niet meerquote:Op maandag 6 augustus 2009 09:44 schreef WurM het volgende:
Lekker kontje.
Wie host er trouwens een plaatje op een beveiligde pagina van KPN?
uitgelegd ctrl-f5quote:Op maandag 6 augustus 2009 09:45 schreef WurM het volgende:
[..]
Ah, jij bent de schuldige. Ik moet een gebruikersnaam en wachtwoord invoeren, voordat ik je UI mag zien
Yep. Veel kutnummers, waarin ze heel veel haar kont laat zien.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:46 schreef fratsman het volgende:
Best wel een lekker wijf hoor, maar, Kom op! Ze heeft één hitje gehad, en vervolgens hoor je er niks meer van!
Of heeft ze in La France nog zoveel succes?
ah! klacht ongegrond dus.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:47 schreef WurM het volgende:
[..]
Yep. Veel kutnummers, waarin ze heel veel haar kont laat zien.
echt he, dat is pas een klachtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:44 schreef WurM het volgende:
Lekker kontje.
Wie host er trouwens een plaatje op een beveiligde pagina van KPN?
ctrl-f5 doet wonderen mijn excusses zie voor verdere klacht het KLB topic : kut planet/kpnquote:Op maandag 6 augustus 2009 09:53 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
echt he, dat is pas een klacht
Die 2equote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:58 schreef afcajos het volgende:
AlizeeWat heb ik daar vroeger vaak op gefapt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier nog steeds, 3x op deze pagina inmiddelsquote:
Daar kan je mooi je biertje op zetten terwijl ze je oraal bevredigdquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:13 schreef Anchor het volgende:
Ze heeft een veel te groot voorhoofd.
Jij bent zeker nog nooit oraal bevredigd? Dat kan toch niet prutser.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:17 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Daar kan je mooi je biertje op zetten terwijl ze je oraal bevredigd
dan zou zij op d'r rug moeten liggen, terwijl jij em er half scheef in hangt, en dan kan je dat glas daar parkeren, maar dan moet je niet te hard je leuter in d'r smoeltje douwen, anders valt je bier om...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:18 schreef Anchor het volgende:
[..]
Jij bent zeker nog nooit oraal bevredigd? Dat kan toch niet prutser.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:11 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou haar echt nooit geven. kijk die aderen op haar hand. Zulke wijven moeten worden afgeschoten
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:11 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou haar echt nooit geven. kijk die aderen op haar hand. Zulke wijven moeten worden afgeschoten
Jij doet alleen 16 jarige sletjes die jou willen neuken zodat ze muntjes in de club kunnen betalen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:11 schreef Catch22- het volgende:
helaas, we wonen niet in Noord Koreaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:57 schreef WurM het volgende:
[..]
Kan een modje deze post verwijderen s.v.p., a.u.b. e.d.?
Maar FOK! heeft toch ook zijn grenzenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:15 schreef Pakspul het volgende:
[..]
helaas, we wonen niet in Noord Korea
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:12 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Jij doet alleen 16 jarige sletjes die jou willen neuken zodat ze muntjes in de club kunnen betalen?
J'en ai marrequote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:58 schreef afcajos het volgende:
AlizeeWat heb ik daar vroeger vaak op gefapt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |