Ik weet het niet. Ik heb wel een abonnement lopen via RaboMobiel. Wat je wel kan doen is even contact opnemen met RaboMobiel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:23 schreef MallePias het volgende:
Bij een rabo mobiel abonnement kan ik 'gratis' deze telefoon krijgen:
http://www.rabomobiel.nl/rabomobiel/Particulieren/abonnementen/alle_telefoons/product_details?product=200906161148557638&subscription=RM-15-12
Ik heb voorheen alleen sim-only abonnementen gehad van rabo, dus ik weet niet of er op een abonnementstelefoon ook een simlock zit. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil namelijk een telefoon zonder simlock.
Ja, ik heb laatst ook al contact gehad met de klantenservice van Rabo Mobiel. Toen stond ik zo lang in de wacht dat ik 5 euro kwijt was. Daarom probeer ik het eerst via deze weg.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:18 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb wel een abonnement lopen via RaboMobiel. Wat je wel kan doen is even contact opnemen met RaboMobiel.
Gevraagd bij "stel hier uw vraag"quote:Op toestellen van Rabo Mobiel is een sim-lock aangebracht. Dat betekent dat u in het toestel alleen een Rabo Mobiel sim-kaart kunt gebruiken. De sim-lock kan een jaar na aanschaf worden verwijderd. Neem hiervoor contact op met onze klanten service via 0900-9890 (10 cent per minuut).
Ik heb de Samsung Omnia en ik vind het een tof stukje speelgoed. Ik heb hem nu een kleine maand en sinds zaterdag is mijn abonnement officieel in gegaan bij Rabomobiel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:35 schreef MallePias het volgende:
Heeft er iemand trouwens ervaring met de Samsung C6620?
Valt wel mee. Opera vind ik redelijk snel. Alleen youtubefilmpjes laden duurt soms even maar voor de rest vind ik het lopen als een treinquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:27 schreef MallePias het volgende:
Welke internetbundel heb je dan? De onberkte bundel is 128 kbps, is dat niet erg sloom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |