Bedoel je een catalpa?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:06 schreef Ml-etje het volgende:
Je ziet ook wel van die bomen die in een bolvorm groeien.
Die bladeren daar heb je ook een klimop vorm van alleen die kan ik dus nergens vinden..
Ik heb medewerkers van de plantsoenendienst wel eens bezig gezien met zo'n ding en het ging razendsnel, zo heb je een stronk en zo heb je een berg zaagsel...zelf geen ervaring met een balkonnetje, de boompjes die ik heb staan in een potquote:Op maandag 21 september 2009 16:39 schreef Ml-etje het volgende:
Ow jij bent goed bezig. Had al een bosmaaier gevonden voor het leuke bodembedekkertje met stekels dus dan ook die eens zoeken. Thanks!!
Wil niet weten wat dat kostquote:Op maandag 21 september 2009 16:39 schreef lezzer het volgende:
Wij hebben dat in onze voortuin met een kraan laten doen
Iemand met een tractor kan het al voor je regelen waarschijnlijk.quote:Op maandag 21 september 2009 22:26 schreef Ml-etje het volgende:
Karwei heeft ze niet, werd heel verbaas aangekeken
Woon zeer landelijk dus inderdaad even kijken of ik iemand kan vinden die zich verveeld
We hebben uiteindelijk via werkspot.nl iemand met een kraantje laten komen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Iemand met een tractor kan het al voor je regelen waarschijnlijk.
Tip: doe dat niet met je auto...
Huge kickquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:01 schreef Adelante het volgende:
oud topic MI, maar welke klimplanten heb je uiteindelijk genomen?
Doe eens een foto?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:04 schreef Adelante het volgende:
Ah, jammer, wij hebben ook zo'n oude lelijke muur en ik zocht iets anders dan de standaard hedera
Muur staat op de grond van de buren, dus ik wil er niet te veel aan doen. Maar van hun kant komt er klimop overheen, dus denk ik dat wij er ook wel planten tegenaan kunnen zettenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe eens een foto?
Je hebt tegenwoordig meer oplossingen dan de muur niet opknappen en er een plant voor zetten
Wil onze buuf wel vragen wat ze tegen de muur heeft groeien, het is een grootbladerige klimmer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Muur staat op de grond van de buren, dus ik wil er niet te veel aan doen. Maar van hun kant komt er klimop overheen, dus denk ik dat wij er ook wel planten tegenaan kunnen zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |