soms, ligt eraan welke persoonlijkheid wakker is.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:39 schreef navvy het volgende:
[..]
Dus tijdens een eerste date ga je 't niet hebben over je psychische gesteldheid hebben en laat je je niet makkelijk nemen?...............m.i. een ideale date!!
Had je de rauwe eieren ook maar niet moeten vergeten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:45 schreef beelz het volgende:
Jezus van rauw vlees gaat je maag fucked up doen
's avonds komt wel goed uit!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:44 schreef Radobe het volgende:
[..]
soms, ligt eraan welke persoonlijkheid wakker is.
eensquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 05:16 schreef JJH het volgende:
Tssk. Kermis.![]()
Laat ze dat lekker in de IJssel doen ofzo.
Het is niet eens MIJN bloed... en ik zit er echt onder... (En ik geloof dat ik even moet kotsen)'quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
eens
en ps2k, wanneer leer je nou dat stappen met Beelz gevolgen heeft!
Dan nogquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:43 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Het is niet eens MIJN bloed... en ik zit er echt onder... (En ik geloof dat ik even moet kotsen)'
Als ie enigzins bij kennis is post ie fotosquote:
Das nou echt informatie die ik totaal niet heb, en me ook niet kan voorstellen dat ik die ooit zou hebben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:42 schreef Zus_konijn het volgende:
Weet er hier iemand of de zaterdag markt nu even verhuist vanwege de kermis of staat hij er deze week helemaal niet?
Dat vroeg ik me eigenlijk ook af... Ik denk dat ie er gewoon even niet is. Marktmensen willen ook vakantie?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:42 schreef Zus_konijn het volgende:
Weet er hier iemand of de zaterdag markt nu even verhuist vanwege de kermis of staat hij er deze week helemaal niet?
Jullie gaan met de auto?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:12 schreef swollywood het volgende:
Had het er laatst al met hem over op MSN. Als ie met mij mee kon rijden ging ie misschien wel.
Kan ie zijn favo Fok!kers Re en Remlof een keer IRL ontmoeten.
Ja, fietsen is me te ver en heb een schrufthekel aan het OV.quote:
Blijft bij mij nog even een "onder voorbehoudje". Ik had me eeuwen geleden al aangemeld, maar nog geen vrijgevraagd omdat het beetje als een nachtkaars leek uit te gaan. Nog even vrij regelen dus.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:29 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ja, fietsen is me te ver en heb een schrufthekel aan het OV.
Als beelz meegaat heb ik nog plek voor 2 man over.
Best een goeie reden om te gaan idd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:05 schreef stbabylon het volgende:
Kom ook zuipen, eten, kletsen, neuken
Beelz! 25 euro onbeperkt vlees knauwen en zuipen terwijl ze daar niet kunnen bannen dus onbeperkt mensen afzeiken
WTF?? Zo erg zag het er niet uit btw...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:40 schreef beelz het volgende:
Pfffff ik post de foto's morgen wel... ik moest mijn wond aan linkerarm laten hechten
Hebben ze dat niet altijd als je het op komt halen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:21 schreef swollywood het volgende:
Zo, net ff een pizza gehaald bij Domino's.![]()
Ze hebben weer eens een 5 euro actie bij afhalen van een Medium Original.
Nee maar het stopte niet met bloedenquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:21 schreef Ps2K het volgende:
[..]
WTF?? Zo erg zag het er niet uit btw...
Tijd van de maand schat?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:32 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee maar het stopte niet met bloeden
Tijd van de weekquote:
Succes vannacht!quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:31 schreef beelz het volgende:
Vanacht wordt het nog vervelender... Moet ik een slangetje in mijn neus frotten en een snesor om mijn vinger doen. Achterlijk gedoe.
Tetris is wel tof, maar dat werkt nniet op dit onding
Vertel!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:16 schreef beelz het volgende:
Ik heb denk ik net het beste broodje ooit uitgevonden!
Niet gezien, maar vrijwel zeker kennismaking van mbo of hbo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:55 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zag gisteren allemaal figuren met naambordjes, weten jullie waar dit van is?
Ik had zin in brood met haring in tomatensaus. MAar ik had geen blik haring in tomatensaus in huis dus ik ging zelf fabriceren.quote:
Introweek van de scholen. En zodat we namen weten voor na de revolutie, al die figuren die daar aan mee doen moeten namelijk na de revolutie aan het gas of tegen de muur.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:55 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zag gisteren allemaal figuren met naambordjes, weten jullie waar dit van is?
Ziet er best wel cyberpunk uit.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:08 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]
Kabeltjes... kutdingen. Achterlijk kutonderzoek.
Idd, wat groene lampjes erbij en je bent bijna cyborg.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ziet er best wel cyberpunk uit.
Site van gemeente:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:42 schreef Zus_konijn het volgende:
Cool, resistance is futilequote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:08 schreef beelz het volgende:
Kabeltjes... kutdingen. Achterlijk kutonderzoek.
Draadjes zijn er inmiddels weer vanaf, nu is het wachten tot begin oktober voor de uitslag... nog anderhalve maand pillen slikken om te slapen en dus nog anderhalve maand niet mogen werkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:36 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
[..]
Cool, resistance is futile
Als het maar duidelijkheid geeft en helpt. FF doorbijten/slapen
En anders 's avonds, volgens grootmoeders recept, een glas warme melk
Ach ja, so so. Ons word op dit moment een kermis door de strot gedrukt. Verder valt het alles mee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:54 schreef ghizzer het volgende:
Dag Zwolle! Lang geleden.. het is raar maar waar.. ik kan in Zwolle aan de slag. wie had dat nou nog verwacht. Dus nu maar druk in Zwolle en omgeving op zoek naar woonruimte.. Voor zolang ik dat niet heb blijf ik nog werken op de vestiging in het Twentse land.
![]()
![]()
Hoe is ie hier met iedereen? Iedereen gezond en wel? Hope so!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |