van een oude oma wil ik ze echt niet hebbenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
En een foto van je tieten (mits vrouw).
3- Een capsule met een overdosis Kalium nemen zodat die aids geïnfesteerde kut van je geen daglicht meer zal zien.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:27 schreef prupke het volgende:
wat zou je normaal vinden als ik dat (stel dat ik een rijbewijs had en het ook gedaan heb) had gedaan :
1) een briefje achterlaten met sorry voor de deuk (plus mijn gegevens)
2) geen briefje achterlaten....en dus gewoonweg zorgen dat je weg bent?
quote:
oh ja?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:30 schreef elfzesendertig het volgende:
1 is normaal, maar 2 is gunstiger.
ik heb niet eens een rijbewijs, laat staan een auto.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:35 schreef Remake het volgende:
Ts heeft alweer vertrouwen in zijn/haar rijkunsten hoor, tsjone jonge he
heeft iets met goed fatsoen te maken .....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:38 schreef Remake het volgende:
maar je maakt je er al wel druk om zo te zien
Als je zelf al je acties voorbedacht heb liggen, waarom open je dan een topic met een hypothetische vraag?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:40 schreef prupke het volgende:
[..]
heeft iets met goed fatsoen te maken .....
kan het verder ook niet helpen ...
En jij bent gewoon overdreven aan het provoceren om op te vallen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Als je zelf al je acties voorbedacht heb liggen, waarom open je dan een topic met een hypothetische vraag?
Gezien het subforum, stelling en tijdstip zit je nu gewoon te vissen naar bullshit.
Ga dan liever naar WGR o.i.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
omdat ik geen rijbewijs heb....dus voor mij is het hypothetisch.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Als je zelf al je acties voorbedacht heb liggen, waarom open je dan een topic met een hypothetische vraag?
Gezien het subforum, stelling en tijdstip zit je nu gewoon te vissen naar bullshit.
Ga dan liever naar WGR o.i.d.
Wat is dan het nut van dit topic?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:48 schreef prupke het volgende:
[..]
omdat ik geen rijbewijs heb....dus voor mij is het hypothetisch.....
en ja ik weet wat ik doe als mijn partner, of mijn pa of bij wie ik ook in de auto zit die dus wel een rijbewijs heeft...dan krijgt die persoon ook ff mijn mening op zijn/haar bord!
en ik stelde gewoon een vraag waar je met 1 of 2 kon antwoorden
dus al wat je meer zegt....zegt genoeg ...
Geen. Want de OP is verzonnen en de TS heeft geen rijbewijs.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:54 schreef Grimmbeard het volgende:
Stel dat dit een topic in klaagbaak was, wat is dan de klacht?
Gewoon het bewijs tonen dat er mensen zijn die absoluut niet tussen regels door kunnen lezenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van dit topic?
Is dit dan een verkapt NWO/PROSTITUTIE/DISS topic?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:59 schreef prupke het volgende:
[..]
Gewoon het bewijs tonen dat er mensen zijn die absoluut niet tussen regels door kunnen lezen
geen idee waar je hebt over hebt....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Is dit dan een verkapt NWO/PROSTITUTIE/DISS topic?
De efteling. Kan je er komen zonder brokken?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:02 schreef prupke het volgende:
[..]
geen idee waar je hebt over hebt....
er staan namelijk geen spaties tussen zodat het te lezen/begrijpen is...
waar wil je heen?
3) briefje achterlaten met de tekst: "sorry voor de deuk, ik kan er ook niets aan doen dat ik een vrouw ben"quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:27 schreef prupke het volgende:
wat zou je normaal vinden als ik dat (stel dat ik een rijbewijs had en het ook gedaan heb) had gedaan :
1) een briefje achterlaten met sorry voor de deuk (plus mijn gegevens)
2) geen briefje achterlaten....en dus gewoonweg zorgen dat je weg bent?
En dan ook nog spelfouten maken.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:52 schreef Mriya het volgende:
[..]
En dan ook nog een spelfouten maken.
Fout.quote:
quote:
Dat dusquote:
Dat zou mooi zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:33 schreef Yi-Long het volgende:
Met mijn autosleutel ' HAHAHAHAHA' erbij schrijven.
...en daaronder "xxx-jes, Patty Brard"
...en dan hopen dat de boze eigenaar Patty omlegt.
http://www.dumpert.nl/med(...)ard_uitgelachen.htmlquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:33 schreef Yi-Long het volgende:
Met mijn autosleutel ' HAHAHAHAHA' erbij schrijven.
...en daaronder "xxx-jes, Patty Brard"
...en dan hopen dat de boze eigenaar Patty omlegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |