quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:07 schreef Karasta het volgende:
Ik heb al een kleine maand schaamhaar
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:11 schreef Anywhere het volgende:
[..]
niet dat dat er stond, maar dat staat leuker![]()
Dat denk jij maar, gelukkig doen ze dat niet allemaalquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:14 schreef Crack_ het volgende:
Jongens moeten hun oksels wel bijhouden hoor, of kaal óf bijhouden!
Doet het goed bij de meisjes (denk ik dan)
checkt fotoboekquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:14 schreef Crack_ het volgende:
De meerderheid?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk jij maar, gelukkig doen ze dat niet allemaal
Bijknippen mag bij sommige welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk jij maar, gelukkig doen ze dat niet allemaal
Ik zie jou al meisjes versieren met je oksel haarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Van de meisjes die mijn okselhaar kennen wel ja.
Nee dat niet, maar het stoort ze niet, beharing is gewoon iets mannelijks, tenminste voor de types waar ik op val.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zie jou al meisjes versieren met je oksel haar
Ik denk dat je je grondig vergistquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:28 schreef Karasta het volgende:
Ik neem aan dat elke moderne man zijn schaamhaar scheert
mannen die hun okselhaar bijhouden of kaal hebbenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:14 schreef Crack_ het volgende:
Like WTF, zoek dan een of andere gladde nicht of word lesbo, maar de meeste mannen hebben nu eenmaal haar, en logischerwijs werk je dat op sommige plekken bij of scheer je het weg (ballen, en rug idd) maar om nou én oksels, én borst haar weg te scheren.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:39 schreef _LotT het volgende:
[..]
mannen die hun okselhaar bijhouden of kaal hebben
edit: enige dat weg moet is rughaar en eventueel borsthaar
als je voor de rest geen aap bent hoeft er geen tondeuse of scheermesje aan te pas te komen
ik zeg net dat ik okselhaar helemaal niet nodig vind om te scherenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Like WTF, zoek dan een of andere gladde nicht of word lesbo, maar de meeste mannen hebben nu eenmaal haar, en logischerwijs werk je dat op sommige plekken bij of scheer je het weg (ballen, en rug idd) maar om nou én oksels, én borst haar weg te scheren.
Whats next, armen en benen ook helemaal glad
Okiedokie!, dan ga ik maar eens met een tondeuse aan de gangquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:49 schreef Aotearoa het volgende:
Borsthaar is oke, behalve als het heel erg het shirt uitpuilt ofzo. Maarja, alles beter dan laten harsen.
En geen schaamhaar is echt belachelijk en niet mannelijkTrimmen is altijd oke, maar niet alles kaal hoor.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:39 schreef _LotT het volgende:
[..]
mannen die hun okselhaar bijhouden of kaal hebben
edit: enige dat weg moet is rughaar en eventueel borsthaar
als je voor de rest geen aap bent hoeft er geen tondeuse of scheermesje aan te pas te komen
Ja en ik rij ook in een bmw! nee maar is wel frisser jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:56 schreef Aotearoa het volgende:
Je draagt er toch geen gouden ketting bij? Dan kan 't wel
het plaatje werkt niet meerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:09 schreef Modus het volgende:
Alleen homonichten en trendovergevoelige types doen dat.
Wat nou 'elke moderne man scheert schaamhaar'. Wat is daar modern aan? Pleur toch op met die marketingbedachte flauwekul allemaal.
Het zit hoog hè?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:09 schreef Modus het volgende:
Wat nou 'elke moderne man scheert schaamhaar'. Wat is daar modern aan? Pleur toch op met die marketingbedachte flauwekul allemaal.
de 2 mannen die ik ken die de boel scheren zeiden (afzonderlijk, ze kennen elkaar niet eens) hetzelfde:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:46 schreef Natalie het volgende:
Mannen die hun borsthaar scheren?
Waaromm???
Met een beetje borsthaar is niets misquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:17 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
de 2 mannen die ik ken die de boel scheren zeiden (afzonderlijk, ze kennen elkaar niet eens) hetzelfde:
Jij loopt toch ook niet in een wollen trui in de zomer?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:09 schreef Modus het volgende:
Ehm, jaja. Bacteriën zitten waar haar zit? Je kunt ook gewoon goed je oksels wassen...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
Okselhaar *griezelt*... en dan de man in bed liggen met de handen achter achter hoofd zodat je gezellig in zo'n harige, zweterige armpit kan koekeloeren... Yikes!
Ik zie eerlijk gezegd niet waarom okselhaar bij een vrouw weggeschoren moet worden en bij een man niet. Het blijft onhygienisch en een bron voor bacteriën die daar gezellig kunnen schuilen om met z'n allen te stinken..
Is ook niks mis mee. Lekker verzorgd!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:11 schreef Gesloten het volgende:
Ik scheer mijn oksels al jaren. Gewoon, omdat ik dat fijn vind
Je doos ook maar in de ban doen dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:10 schreef Natalie het volgende:
Warme vochtige plaatsen zijn echter wel een broeinest voor bacteriën en schimmels.
Ik geef je alleen de feitenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Je doos ook maar in de ban doen dan?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |