quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:07 schreef Karasta het volgende:
Ik heb al een kleine maand schaamhaar
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:11 schreef Anywhere het volgende:
[..]
niet dat dat er stond, maar dat staat leuker![]()
Dat denk jij maar, gelukkig doen ze dat niet allemaalquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:14 schreef Crack_ het volgende:
Jongens moeten hun oksels wel bijhouden hoor, of kaal óf bijhouden!
Doet het goed bij de meisjes (denk ik dan)
checkt fotoboekquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:14 schreef Crack_ het volgende:
De meerderheid?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk jij maar, gelukkig doen ze dat niet allemaal
Bijknippen mag bij sommige welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk jij maar, gelukkig doen ze dat niet allemaal
Ik zie jou al meisjes versieren met je oksel haarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Van de meisjes die mijn okselhaar kennen wel ja.
Nee dat niet, maar het stoort ze niet, beharing is gewoon iets mannelijks, tenminste voor de types waar ik op val.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zie jou al meisjes versieren met je oksel haar
Ik denk dat je je grondig vergistquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:28 schreef Karasta het volgende:
Ik neem aan dat elke moderne man zijn schaamhaar scheert
mannen die hun okselhaar bijhouden of kaal hebbenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:14 schreef Crack_ het volgende:
Like WTF, zoek dan een of andere gladde nicht of word lesbo, maar de meeste mannen hebben nu eenmaal haar, en logischerwijs werk je dat op sommige plekken bij of scheer je het weg (ballen, en rug idd) maar om nou én oksels, én borst haar weg te scheren.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:39 schreef _LotT het volgende:
[..]
mannen die hun okselhaar bijhouden of kaal hebben
edit: enige dat weg moet is rughaar en eventueel borsthaar
als je voor de rest geen aap bent hoeft er geen tondeuse of scheermesje aan te pas te komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |